Hei! Olen suunnitellut reissua Etelä-Afrikkaan ensi syksylle 2011/keväälle 2012 pariksi kuukaudeksi. Tarkoitus olisi tehdä n.kuukausi vapaaehtoistyötä ja sen jälkeen jäädä reissaamaan. Löytyykö ketään jolla olisi samanlaisia suunnitelmia?
Vastaukset 5
- e
itse olen mietiskellyt samaa. vapaaehtoistyötä en ole tosin ajatellut
- T
Mäkin olen miettinyt tuota. Koko talvi pois suomesta, ensin kuukausi tai pari afrikassa vapaaehtoistyötä ja lorvimista, ja sitten vaikka kolmeksi kuukaudeksi Australiaan ja Uuteen-Seelantiin. Kylläpä oliskin mellevää!
- Nainen 79
heippa
itse olen menossa perheen kanssa ensivuodenpuolella etelä-afrikkaan , voitin kilpailussa matkan sinne .=)) - saaba
Hei! Lähden vappuna 2012 Gaansbaihin vapaaehtoistyöhön tutkimaan valkohaita. En kuitenkaan ole kun 2-3 viikkoa.
- sy Snoopy
Joo, Etelä-Afrikka on upea maa. Paljon näkemista ja tekemistä ja halpaa. Kuukausi menee helposti. Kokeilkaa extreme lajeja -Wow! Olin 4 kk ja kiersin mm purjeveneellä yksin maan ympäri. En tullut ryöstetyksi. www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459