Onko satakunnassa naisia jotka on tai joutuvat olemaan ilman seksiä.
Kyllä seksin puutteeseen apua löytyy kun vaan jollain on rohkeutta ilmottaua.
Olen kohta 36 v vapaa ja terve mies. Ihan tavallisen näköinen, mukava, kohtelen naista hyvin ja toimiva munakin löytyy. Eihän mua tarvii kun hiukan suudella niin jo seisoo.! Tiedän että sellasia naisia on, tarvii vaan ilmottautua??
[email protected]
Onko naisia puutteessa
2
546
Vastaukset
- sexy girl
joo pohjois-suomesta löytyy oikeen kireän teinipillun omaava seksipommi.alapää on on erittäin posliini oikein tekisi mieli tulla varmasti joka jätkän nuolemaan.jojo valuu oikeen kirkkaasti ja runsaasti pienistä asioista.vahvat leukalihakset omaava brunette hoitaisi toki homman MUTTA tämä tyttö on niin umpi lesbo että muna näyttää suorastaan oksettavalta.samat kiinostuksen kohteet on minulla kuin teilläheteromiehilläkin.on kiva katsella isoja tissejä.ihana nuolla niitä naisten muodoista johtuen kovettuneita nännejä ja sitä märkää kliddaa.ihanaa ku girlfrendillä jojo valuu ja saa sit pillua nuolla kuin käärme.ihana kuulla ku tyttö huutaa orgasmin vallassa :).ja sanoo vielä ettei ikinä voisi lesboseksuaalisuudesta johtuen saada koskaan vastaavia orgasmeja miesten kanssa ;)).ihana toi mun tyttö
- llureon
oot sairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810