Onko satakunnassa naisia jotka on tai joutuvat olemaan ilman seksiä.
Kyllä seksin puutteeseen apua löytyy kun vaan jollain on rohkeutta ilmottaua.
Olen kohta 36 v vapaa ja terve mies. Ihan tavallisen näköinen, mukava, kohtelen naista hyvin ja toimiva munakin löytyy. Eihän mua tarvii kun hiukan suudella niin jo seisoo.! Tiedän että sellasia naisia on, tarvii vaan ilmottautua??
[email protected]
Onko naisia puutteessa
2
622
Vastaukset
- sexy girl
joo pohjois-suomesta löytyy oikeen kireän teinipillun omaava seksipommi.alapää on on erittäin posliini oikein tekisi mieli tulla varmasti joka jätkän nuolemaan.jojo valuu oikeen kirkkaasti ja runsaasti pienistä asioista.vahvat leukalihakset omaava brunette hoitaisi toki homman MUTTA tämä tyttö on niin umpi lesbo että muna näyttää suorastaan oksettavalta.samat kiinostuksen kohteet on minulla kuin teilläheteromiehilläkin.on kiva katsella isoja tissejä.ihana nuolla niitä naisten muodoista johtuen kovettuneita nännejä ja sitä märkää kliddaa.ihanaa ku girlfrendillä jojo valuu ja saa sit pillua nuolla kuin käärme.ihana kuulla ku tyttö huutaa orgasmin vallassa :).ja sanoo vielä ettei ikinä voisi lesboseksuaalisuudesta johtuen saada koskaan vastaavia orgasmeja miesten kanssa ;)).ihana toi mun tyttö
- llureon
oot sairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817355Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812333Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556101Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194930Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264052Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja223593Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1403095NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun312435