Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

volvo 850 t5

tonttu torvi

miten saa srs valon pois??olen kokeillut diaknoosi yksiköstä kuitata ei tapahu mitään.olen ottanu myöskin akun pois ei vaikutusta....eli lekaako seuraavaks

9

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

      Ei lekaa vaan yksinkertainen homma turvatyynyissä vikaa onko huono liitos vai tyhjenikö akku.Se vikakoodi jäänyt sinne muistiin vian korjaus ja sitteen vasta vikakoodin kuittaus.Miknkä vuosimallin auto teillä on kun sellaista tietoa ei ollut näkyvissä onko se diaknoosinpistoke siinä' ohjaamossa tupakkasytyttimen vieressä.
      850 mallinen jossa OBS liitin on siellä tuhkakupin luona ohjaamossa valo sammuu tällä laiteella ja samoin V70
      Service valon nollaus laite.
      Autossa OBD liitin käy TRISKO IOR-404 (Volvo Saab) maahantuoja Koivunen maksaa 40€ tuntumaan Tällä samaisella laitteella myös turvatyynyjen varoitusvalo nollaus käy hyvin.

      • tonttu torvi

        juu 1995 vm..ja italiaanosta uitettu joskus diaknoosi jutska on konehuoneessa vasemmalla..ja jos oikeen oon tajunnu ni koodi on 1-1-1 eli ei vikaa??joudutiin ropaamaa äänimerkkiä kuntoon ja siintä visiin airbag.ille menevä johto irtosi kesken rempan..


      • tonttu torvi
        tonttu torvi kirjoitti:

        juu 1995 vm..ja italiaanosta uitettu joskus diaknoosi jutska on konehuoneessa vasemmalla..ja jos oikeen oon tajunnu ni koodi on 1-1-1 eli ei vikaa??joudutiin ropaamaa äänimerkkiä kuntoon ja siintä visiin airbag.ille menevä johto irtosi kesken rempan..

        juu äsken anto koodi 2-1-2 eli joku virta häikkä??miten kuitata vai pitääkö viiä siniselle


    • volvo_puranen

      Kuules on katkos jossain johdossa eli kannattaa vastaisen varalta aina ottaa akusta se- johto pois rempassa ettei syty näitä häiriövaloja. ja odoottaa se 10 minuuttia kun ne bägit laukeaa helposti.Oliko tämä uuttaa tietoa
      Kuittaus hae vikakoodit kaikki muistista.
      - Pidä nappi pohjassa 10s.,valo jää palamaan.
      - Vapauta nappi ja paina uudelleen 10s. tämä ote on lainnattu kirjoituksesta

      • tonttu torvi

        uutta tietoo siis b5 reijästä vikakooditko??vai numerojärjästyksessä 1eteen päin??olen koittanu painella mut ei oo tapahtuvinaan mitään..toki varmaan painan jotain väärin


      • tonttu torvi
        tonttu torvi kirjoitti:

        uutta tietoo siis b5 reijästä vikakooditko??vai numerojärjästyksessä 1eteen päin??olen koittanu painella mut ei oo tapahtuvinaan mitään..toki varmaan painan jotain väärin

        heeeii kiitos neuvoista sain tuurilla srs valon sammumaa..hyvät kevään jatkot


    • volvo_puranen

      Vikakoodit tulee sieltä B5 ja tarinalla oli onnellinen loppu kun ei tarvinnut sitä 20€ seteliä käyttää siellä huollossa.

    • uusi-isi

      nyt on pakko kysyä.. menee hermot auton kanssa. eli sama auto volvo 850 t5 2.0l -94.. ei lähde käyntiin ku kone lämpeää.. kylmänä lähtee hetku palmualta mut sit ku kone lämpee ni ei.. starttaa tosi hyvin ja bensaa saa. pitää aina odottaa et kone jäähtyy kylmäks asti ja sit vasta lähtee taas käyntiin. kiitoksia etukätee. ku meille syntyi pienokainen ni olisi kiva päästä liikkeelleki autolla ku ei viitsisi joka kerta jättää autoa käyntii ku kauppaan menee.

    • volvo_puranen

      Moro mikäs sen auton huoltohistoria on koska tulpat virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu sekä ne sytytysjohdot ja sekä se puolan kunto testattu.Tässä olen koonnut ne yleisimmät viat jotka estää sen käynnistymisen.
      Pitää muistaa se että kun käännät virrat päällee ja ohjaamossa on hiljaista suriseeko se bensapumppu ja odota siihen asti kun se sammuu starttaa sitten .Ja teillä on ajoituslamppu jollaa tarkistat sen kipinan kun vika päällä ja kone ei käynnisty tuleeko niillee tulpillee virtaa.Jos jokin kampiakselin anturi tai nokka-akseli kiukuttelee sen putsaus joskus auttaa asiaan tai vaihto.Mutta lue tämä juttu.

      http://www.volvolandia.com/areena/index.php?topic=349.0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe