Uusi tapa nauttia teetä! Royal T-stick on jännittävä innovaatio Hollannista, tulevaisuuden tapa nauttia hyvää teetä. Valmistamalla kupillisen Royal T-stick -teetä huomaat eron. Et halua enää palata "vanhaan" tapaan valmistaa teetä – niin helppokäyttöinen ja näppärä T-stick on!
Royal T-stick on korkealuokkaisinta teetä, todellista luksusta kerta toisensa jälkeen! Royal T-stick sisältää huolellisesti valittuja teelaatuja Intian ja Etelä-Afrikan parhailta alueilta.
Makuvalikoima on runsas ja pakkauskokoja on useita
- Royal T-stick –teetä myydään kolmen (3) kuukauden pakkauksissa.
- Yhdessä pakkauksessa on 9 teepakkausta, joista jokainen sisältää 15 tikkua, yhteensä 135 tikkua.
- Voit itse valita maut!
- Yhden pakkauksen hinta on 35,10€ sis. alv 13% toimituskulut 7,00€. Pakkaus sisältää 9 x 15 tikkua, yhteensä 135 tikkua.
- Lähetysaika noin viikko tilauksesta.
- Lasku lähetetään paketin mukana, 14 vrk maksuehto.
- Tilaus jatkuu automaattisesti 3kk jälkeen. Voit sanoa tilauksen irti milloin tahansa tai muuttaa tilauksen sisällön.
- Suosittelijan BLINT ID-numero:8884456035
- Tilaajan nimi
- Tilaajan toimitusosoite
- Tilaajan puhelinnumero
- Maut, yhteensä 9 teepakkausta. Valitse näistä: Earl Grey, High tea, Green tea, Rooibos, Fruit
- Maut, yhteensä 9 teepakkausta. Valitse näistä: Earl Grey, High tea, Green tea, Rooibos, Fruit
teetä edullisesti
teejuoppo
1
222
Vastaukset
- teejuoppo
laittakaa sähköpostia tulemaan minulle jos kiinnostusta ilmenee tee juomia kohtaan :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702467
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221