Vahalahti - Laakso - Suominen
Birner - Virtala - ????
Hattunen - Hauhtonen - Huhtala
Salo - Rajala - Laine
Berg - Raboin
Huchkowski - Ristolainen
Vittasmäki - Palmroth
rosteri näyttää
4
295
Vastaukset 4
- Åboy
Juu, eihän me maalivahteja tarvita lainkaan, ku meil on Virta valmentajana!
- 16+7
Kyl teil on hurja puolustus. Varmaan vastustajien hyökkääjiä jo ensi kausi pelottaa.
- uskomatonta / totta
aivan tähän ollaan tultu.päästetään maajoukue tason pelaajat pois seurasta( järvinen,nordlund) ex-tps pelaajatkin välttelee jo näköjään seuraa (seikola meni pelicanssiin)
vituttaa taas tä tps touhu.no ehkä ne hommaa taas 10 ulkomaalaista ja taas näyttää hyvältä ens kausi.ku vältetään karsinnat - freetu
hyi vittu. vois samantien tepsi vaihtaa nime tsekiks koska nimittäin Patrick Elias on kirjoittanut 3 vuotisen sopimuksen palloseuran kanssa ja vahvuuteen liittyy myös NHL-Tähti Martin Havlat... mihin tää maailma on menossa?? .... -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470