Vahalahti - Laakso - Suominen
Birner - Virtala - ????
Hattunen - Hauhtonen - Huhtala
Salo - Rajala - Laine
Berg - Raboin
Huchkowski - Ristolainen
Vittasmäki - Palmroth
rosteri näyttää
4
247
Vastaukset
- Åboy
Juu, eihän me maalivahteja tarvita lainkaan, ku meil on Virta valmentajana!
- 16+7
Kyl teil on hurja puolustus. Varmaan vastustajien hyökkääjiä jo ensi kausi pelottaa.
- uskomatonta / totta
aivan tähän ollaan tultu.päästetään maajoukue tason pelaajat pois seurasta( järvinen,nordlund) ex-tps pelaajatkin välttelee jo näköjään seuraa (seikola meni pelicanssiin)
vituttaa taas tä tps touhu.no ehkä ne hommaa taas 10 ulkomaalaista ja taas näyttää hyvältä ens kausi.ku vältetään karsinnat - freetu
hyi vittu. vois samantien tepsi vaihtaa nime tsekiks koska nimittäin Patrick Elias on kirjoittanut 3 vuotisen sopimuksen palloseuran kanssa ja vahvuuteen liittyy myös NHL-Tähti Martin Havlat... mihin tää maailma on menossa?? .... -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349