Lopun aikojen saari 1/2 , kertoo mayaintiaanien ajanlaskusta...21.12.2012 päättyvään maapallon tuhoon.
Olihan Hunksilla jo tästä aiemmin kirjoitus, katsotaan nyt mitä muuta kerrotaan ihan dokumentin kautta.
Tänään Jim- kanavalla klo 21
15
110
Vastaukset
- Mutinamaija 71v
Joopa, ja pikkukakkonen alkaa jo 6.50. Yhtä mielenkiintoisia molemmat. Kummankahan herätykseksi laittais kellon soimaan.
- mene ikäisiisi
Ehdotan sinulle pikkukakkosta, viestisi oli hyvin ala-arvoinen ja väärällä ikäpalstalla.
- ...
Ei syytä panikoitua, mailma on loppunut jo.
Jehovan todistajien mukaan maailmanloppu on ollut ensimmäisen kerran jo vuonna 1914, seuraavat olleet vuosina 1925, 1975....
Eli päättelisin niin, että maailmanloppuja on jatkuvasti, niitä ei vain kukaan huomaa.
=DW=
Äänestä Ihmisten Puoluetta!- ____
Jokaisellehan meistä se kerran tulee.
- meeriamanda
Kuinka vaan, jokainen tavallaan. Uteliaisuuteni minut laittaa kyllä katsomaan tämänkin ohjelman , oma on sitten asiani mihin uskon:))
Tulee se jokaiselle, lähtö, en vain vielä tältäistumalta usko tuohonkaan laskutoimitukseen! - hallelle lujaa
kiitos vinkistä, onhan se katsottava. Harmagedon uhkailuja aikoinaan kuulin, nämä uudempia.
Tulkitsijoita on joka lahkossa, kuinka tuollaisiin voi omilla aivoillaan oleva lähteä on mietityttänyt usein? Pelottelut eivät minuun tehoa.- meeriamanda
Mielenkiintoista oli ja ihan tosissaan esittivät oletuksiaan, nyt pitää seurat että näkee tuon kakkosjaksonsakin.
Mitenkä se nyt meneekään? meeriamanda kirjoitti:
Mielenkiintoista oli ja ihan tosissaan esittivät oletuksiaan, nyt pitää seurat että näkee tuon kakkosjaksonsakin.
Mitenkä se nyt meneekään?Joo tulihan tuo katottua, ja jatko pitää myös nähdä.
Nää on muutenkin niitä meikäläisen ohjelmia, vaikkei maailmanlopusta olis sanaakaan.- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Joo tulihan tuo katottua, ja jatko pitää myös nähdä.
Nää on muutenkin niitä meikäläisen ohjelmia, vaikkei maailmanlopusta olis sanaakaan.Kiva et edes yksi heräsi ajatuksiini, sinulta en en edes epäilekään...olemme monessa jo tuolla aiemmin olleet samaa mieltä.
Miksi muka sitä kuudetta ei avattu? Pakko nähdä lisää.
Olkoon niin tai näin lisätietämys erilaisuuteen ajatuskantaan ei liene vhingoita ketään.
Viisas tyttö!
Tuo ohjelma on erittäin tärkeä ja kaikkien pitää katsoa se toinenkin osa.
Olen jo valmistautunut matkaan. 21.12.2012 olen saarella.
Pieni ote eräästä kirjasta, ei sanatarkka:
" Saatuaan tietokoneen asennettua, munkit alkoivat syöttää siihen nimiä.
kolmantena vuonna he uskoivat saaneensa kaikki nimet valmiiksi ja alkoivat syöttää viimeisiä.
Heidän uskonsa mukaan se joka saa tietää Jumalan kaikki nimet, saa Jumalan luokseen.
Ilta oli jo tummunut kun he syöttivät viimeisen nimen ja alkoivat odottaa...
Mitään ei tapahtunut.
Pettyneenä he ottivat eväänsä ja menivät ulos, vuorenrinteelle ja istahtivat syömään.
"Se siitä sitten", virkkoi toinen.
"Niin, olen sanomattoman pettynyt, uskoin siihen niin vahvasti", vastasi toinen.
He eivät huomanneet että tähdet taivaalla alkoivat yksitellen sammua....." :)
H.Maailma muuttuu
"BBC:n mukaan kyseessä on harvinainen tapahtuma, jos mannerlaattojen työntösuunnat tosiaan ovat muuttumassa. Miljoonien vuosien ajan Afrikan laatan pohjoinen osa on laskeutunut Euroopan alle, mutta tämä kehitys näyttäisi nyt kääntyvän"
Uusi oire, hitaasti mutta varmasti
H.
- 111 vuosi
Tämä vuosi se on erikoinen vuosi. "Useita ykköspäivämääriä." Esim 1.11...11.11.11jne.. ja 111 tulee tulokseksi kun lasket ikäsi syntymävuotesi. Eli jos synnyit vuonna - 46 täytät 65, nuo yhteen tekee 111.
Sama tulos tulee jokaiselle, kokeilkaa vaikka. Eli 111. Ja ensi vuosi on 112 vuosi ja jne...- ,
Tiedetään, kokeiltu on.
Onkohan sekin jokin maailmanlopunmerkki? :)) , kirjoitti:
Tiedetään, kokeiltu on.
Onkohan sekin jokin maailmanlopunmerkki? :))Numeroleikit eivät kerro mitään.
Numerojen maailma on niin laaja että niillä saa mitä tuloksia haluaa.
Minä tulen kyllä pitämään teidät ajantasalla, se tehtävä on minulle annettu.
Toisin kun jotkut lahkot kertovat, elämässään pääsevät eteenpäin tuhannet ihmiset eikä vain sadat.
Hamasin rakkaat viholliset eivät ole SE.
Se on Suomen kansa, tosain vain etunenässä. :):)
H.hunksz kirjoitti:
Numeroleikit eivät kerro mitään.
Numerojen maailma on niin laaja että niillä saa mitä tuloksia haluaa.
Minä tulen kyllä pitämään teidät ajantasalla, se tehtävä on minulle annettu.
Toisin kun jotkut lahkot kertovat, elämässään pääsevät eteenpäin tuhannet ihmiset eikä vain sadat.
Hamasin rakkaat viholliset eivät ole SE.
Se on Suomen kansa, tosain vain etunenässä. :):)
H.Pah! ...tosin vain et...
Sori
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697