Plus-tv

Luototon

Oisko kellään tietoo et voiko saada plus-tv:tä kun on luottotiedot menny? Jos voi niin miten? Joskus muistaakseni sai Ärrältä ostettua kortteja mut tarviiko niissäkin olla luottotiedot kunnossa?

8

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totototototo

Ainaskin meikäläinen on saanut.

• Luototon

Mistä kautta sait sen? Mä koitin tilata sitä netistä mut ei onnistunu.

• totototototo
        Luototon kirjoitti:

Mistä kautta sait sen? Mä koitin tilata sitä netistä mut ei onnistunu.

No osta sitten ärrältä. Mä olen ollut alusta saakka eli sen "ilmaisvuoden" jälkeen aina silloin tällöin ollut muutaman kuukauden kunnes paskuuteen taas kyllästyy. Sitä ennen ollut Canal Digitalilta Canal vuosikausia jo eikä missään mitään luottotiedoista kyselty.

• Pasitel
        totototototo kirjoitti:

No osta sitten ärrältä. Mä olen ollut alusta saakka eli sen "ilmaisvuoden" jälkeen aina silloin tällöin ollut muutaman kuukauden kunnes paskuuteen taas kyllästyy. Sitä ennen ollut Canal Digitalilta Canal vuosikausia jo eikä missään mitään luottotiedoista kyselty.

Ite oon tilannu kaikki maksukanavat melkein verkosta. Saa parhaat tarjoukset ja saa rauhassa tutkia mitä kanavaia paketissa on jne. Ei kannata ainakaan puhelinmyyjiltä ostaa, sillä ethän nää edes tarjousta kunnolla. Perustietoa löytyy aika hyvin esim. http://www.kanavapaketit.org/ infosivulta.

• tane36

Omat kokemukset asiakaspalvelusta ,surkea!Ja töykeä v-mäinen palvelu ,sähköpostiin saa odottaa vastausta viikkoja ,jos saa ollenkaan!Varokaa!

• huono palvelu

Sopimuksesta irtipääseminen on vaikeaa. On ollut muutama sopimus vuosien kuluessa. Usein sopimuksen lopettaminen ei meinaa onnistua. Vaikka ehtojen mukaan kirjallisesti sanoo sopimuksen irti, niin väitetään, että mitään kirjettä EI OLE tullut. Sitten luvataan tutkia asiaa ja soittaa, mitään soittoa EI TIETENKÄÄN kuulu. Sähköpostiin asian tiimoilta ei vastata. Sitten kun sinne aikansa soittaa ja mesoaa, niin sanotaan, että ehkä me nyt tässsä voidaan sopimus lopettaa. Pitkin hampain ja vittuuntunein mielin.

• höhöhahaheheh

Höpöhöpö, niinkauan kun PlusTV on ollut olemassa on ollut paketti suunnilleen kerran vuodessa jonkin aikaa ja sitten olen lopettanut tilauksen kun on ohjelmat nähty taas muutamaksi kuukaudeksi. Lopettamiseksi on riittänyt Plustv:n nettisivujen kautta tehty irtisanominen, kotiin tulee vielä kirjallinen irtisanomisilmoitus. Yhtään soittoa ei ole tarvinnut tehdä, yleensä ne on soittaneet että nyt olis hyvä tarjous, saat muutaman kuukauden ilmaiseksi yms. Ei sinne mitään kirjeitä internetin aikakaudella kannata lähettää, ei niitä kukaan lue.

• Tämä on vain faktaa

Sullahan asia sitten meni ku strömsössä..muut 99% taistelee asian kanssa. Kokemuksella 2kk yrittäneellä ja silti laskut tulee, jonottanut aspaan jokatoinen päivä ja luvataan mut mitään ei tapahdu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7121
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7073
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      116
      6198
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      18
      3481
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe