hei! mielessäni oli sellainen asia että muutos 2011 on ihan hyvä puolue ja ajatukset oikein hyvät mitä olen kuullut. mutta nyt on sellainen ongelma että puolue on kovin pieni eikä sillä varmaan ole juurikaan kuuluvuutta itse eduskunnassa niin ehkä olisi tässä tilanteessa parempi antaa ääni perussuomalaisille ja päästä niin paremmin vaikuttamaan.eli sitä kannattaa harkita.
mutta ehdottomasti jokainen äänestää harkintansa ja omantuntonsa mukaan.
toivon kaikkea hyvää lukija sinulle.
ehdotus
11
175
Vastaukset
- Wind Of Change
höpö höpö. Muutos kasvaa kokoajan ja tulee olemaan oiva vaihtoehto Persuihin pettyville jo seuraavissa vaaleissa! Lopettakaa nyt se ruikutus Persut ja koittakaahan tulla omillanne jo toimeen!
- ....................
Muutos ihan turhas juttu,niin kuin muutkin mini puolueet....3% äänikynnys seuraavissa vaaleissa,ei siis mitään mahkuja koskaan.
- Wind Of Change
Jos et ollut tietoinen, niin onhan tässä vielä useammat vaalit välissä, ennen kuin kynnys mahdiollisesti tulee!
- ....................
"Jos et ollut tietoinen, niin onhan tässä vielä useammat vaalit välissä, ennen kuin kynnys mahdiollisesti tulee!
Jos et ole tietoinen,niin äänikynnys tulee seuraavissa edusk. vaaleissa v.2015.- Wind Of Change
Ja sitä ennen on n. neljä vuotta aikaa hommata näkyvyyttä ja hankkia kannuksia esim. kunnallisvaaleissa! Jos jo tänä puolenvuoden olemassaolo aikana olemme saaneet ääntämme jo tämän verran kuuluviin, luuletko, että tahti tästä hiljenee?
- ....................
"Jos jo tänä puolenvuoden olemassaolo aikana olemme saaneet ääntämme jo tämän verran kuuluviin, luuletko, että tahti tästä hiljenee?
Joo ainakin Kerosen "homostelkaa,jos homostuttaa" - Wind Of Change
Näinhän se menee :) Kun asia-argumentit loppuu, niin vaihdetaan aihetta.
- Demokratiaa kaikille
Muutokselle annettu ääni ei mene koskaan hukkaan, sillä se on aina pois vanhoilta puolueilta ja kertoo, että kansalaiset haluavat systeemiiin muutoksen.
Muutos 2011 ei halua valtaa itselleen kuten vanhat puolueet, vaan kaikille kansalaisille suoran demokratian sitovilla kansanäänestyksillä. - puutos 2011
pikemminki PUUTOS 2011 kun persuun ei mahduta nii lähetään pois.
- takaisin Impivaaraan
Tarkoitit kai: kun Soiniin petytään nii lähdetään pois.
- ....................
Tarkoittaako impivaara sitä,että ei hyväksytä homostelua. Kyllä minä miehenä ainakin tykkään Immestä impivaarassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993