Saako Garminia käynnistymään ilman näytön näppäilyjä kun laittaa autoon virrat päälle, eli menisi suoraan ajotilaan, tai saako jotakin muuta navimerkkiä toimimaan vain avainta kääntämällä ? Garmin 200 nuvi, ja siinä täytyy 3 kertaa painaa jotakin ennenkuin alkaa toimia.
Garmin käynnistys
14
554
Vastaukset
- -
Eipä ole itselleni tullut vastaan, paitsi kiinteästi asennettavathan tietysti käynnistyvät samalla. Kannettavissa laitteissa pitäisin hieman huonona ominaisuutta, jossa laturiin laittaminen virrat pois päältä ollessa käynnistäisi laitteen (sitähän se auton käynnistäminen vastaa).
- Karmin karmee
Onko vaara eksyä, jos navi ei lähde heti päälle, kun auton käynnistää? Viekö auto heti tuntemattomaan paikkaan?
Onko kolme painallusta liikaa nykyajan uusavuttomalle, joka eksyy jopa aivan kotinurkilla?
Lappalaisella oli läjiä ulkona tuvan joka nurkalla. Etelän mies kysäisi, miksi et ole paskantanut kauemmaksi nurkista?
- En voi mennä etemmäs, heti eksyn, kun heitän pirtin nurkasta irti.
Onko sinulla samanlaisia taipumuksia?- qqqqq.zzzz
Karmee, olisko kiva jos radiotakin pitäisi kolme kertaa valikkoa painaa ennenkuin kuuluis yhtään mitään. Minulla alkaa heti kuulumaan kun virtaavainta kääntää.
- Karmin karmee
qqqqq.zzzz kirjoitti:
Karmee, olisko kiva jos radiotakin pitäisi kolme kertaa valikkoa painaa ennenkuin kuuluis yhtään mitään. Minulla alkaa heti kuulumaan kun virtaavainta kääntää.
Ei se avuttomalle varmaan kivaa ole.
- qqq.www2
Kyllä tämä Garmini käynnistyy jos sen laittaa lataukseen ja jos haluaa vain ladata, pitää taas painella näyttöä. Pitäis asetuksissa olla valinta " Kun Garmin kytketään auton sähköihin, käynnistä kartta äläkä kysele yhtään vitun mitään kysymyksiä vaan mene suoraan normaaliin ajotilaan " ja sitten ON ja OFF valinnat.
- qqq.www.
Asia ratkaistu, pieniä kytkentöjä ja nyt lähtee kun kytkee virrat päälle. Ei tarvi kurkotella navia joka on kaukana tuulilasin alaosassa. Kiitos myös nimim. "Karmin karmee " , rakentavista mielipiteistä, tuollaisia ihmisiä tarvitaan maailmaa parantamaan.
- Karmin karmee
Kiitos itsellesi. Jalat maassa olevia ja turhia vempaimia vältteleviä ihmisiä isänmaa tarvitseekin nyt ja aina.
- Käynnistyyhän se
Garmin 250W Nuvi ainakin käynnistyy ihan itsestään, kun auton käynnistyksen yhteydessä virta kytkeytyy tupakansytyttimeen, josta laite saa virtansa. Aluksi näytölle tulee aloitusruutu, mutta jos auto lähtee liikkeelle, niin karttanäkymä tulee ruudulle mihinkään koskematta.
- zxcvb12340frf86s6s7d
Jaa, vai niin. No, Garmin 200 ei tuota original kunnossa tee, mutta pienellä säädöllä kyllä.
- garmin tiedoton
zxcvb12340frf86s6s7d
"Jaa, vai niin. No, Garmin 200 ei tuota original kunnossa tee, mutta pienellä säädöllä kyllä. "
Kerrotko miten tuon garmin 200:n saa menemään automaattisesti karttatilaan?
Käyntiin masiina kyllä lähtee heti kun auton käynnistää, ja sammuu kun sammutetaan.
- Pedelecci
Ainakin jos sulla on Garminisi kanssa sen Bluetooth yhteydellä kautta se auton ODB-.II liittimeen kytketty Garminin EcoRouteHD "dongle" niin navi käynnistyy aina heti kun autonkin käynnistää ja alkaa auton tietokoneesta välittömästi tallentamaan niitä polttoainekulutus ym. muita parametrejä kuten turbon ahtopainetta, päästettyä hiilidioksidia kilogrammoissa ilmaan. ym. dataa Siis homma tapahtuu ihan välittämättömästi käynistettyäsi autosi ja jatkuu kunnes sen taas sammutat, eli kyteket sytyytysvirran veke.
- garmin tiedoton
Hei!
Ei ole garmin 200:ssa tuollaisia bluetooth härpäkkeitä. On vanha laite, ostettu 2007 joulukuussa.
- 5vvanha
ei ole vielä vasatattu tuohon..eli orkkiskaapelilla ok käynnistyy karttatilaan mutta muilla usb kaapeleilla esim semmoseen tup.syt. laturiin jossaon 3 usbtä ei käynnisty vaan luulee olevansa tietokoneessa. mikä avuksi. gamrin joku 40
- EtrexLegendHcx
Saako maastonavigaattorin käynnistymään autossa ilman näppäilyjä? Minulla on ikiwanha eTrex Legend Hcx ja se toimii autossa muuten ihan O.K., kun laittaa reitittävän kartan. Ei hutvata, vaan piippaa ennen risteystä. Tupakinsytytinjohto on, laite ei lataa akkuja, mutta se ei ole minulle ongelma, koska on erikseen akkulaturi. Olisi näppärä, jos starttaisi, kun laittaa piuhan tupakinsytyttimen pirtokkeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765