Noniin. Hain lainaa. Empä saanut koska oli merkintä luottotiedoissa seuraavassa http://www.soliditet.fi/wps/portal/soliditet firmassa!
Kyllä, luottotiedot joskus menneet mutta velka maksettu, luottotiedot tulleet takaisin aikaa sitten. Nyt kuitenkin lainaa hakiessa merkintä luottotiedoissa tuollaisessa firmassa. Millähän perkeleellä ne on tuonne menneet koska luottotiedot menneet ihan muusta kun pikavipeistä, kulutusluotosta tai luottokorttivelasta. Suomen asiakastiedossa ei häiriöstä ole mitään merkintää, merkintä löytyy tuolta. Huh huh sanon minä.
Tiedoksi vaan kaikille luottotietonsa menettäneille että tuolta varmaan löytyy merkinnät vaikka asiakastiedossa ei niitä olisikaan.
Soliditet luottorekisteri!!
8
2555
Vastaukset
- onko näin?
Eihän vanhoja merkintöjä saa säilyttää?? lakihan sen jo sanoo? millä oikeudella he tuollaista rekisteriä VANHOISTA merkinnöistä pitää?
- näin on
Sinne pitää erikseen ilmoittaa velkojen maksusta. Eihän ne asiakastiedostakaan poistu ilman virallista ilmoitusta asiasta.
Itse sain tiedon luottotiedon menetyksestä tuolta firmalta postitse.
Asiakastieto ei lähettele kirjeitä. - Yrittäjäläinen
Mikä lie yhtiö?
Ei vaikuta kyllä itsekään rehelliseltä, jos luottotietomerkintä sieltä löytyy ja asiakastiedoista ei. Käsittämätön yritys? Tässä maassa saa välkyn bisnesidean kehityksestä alkaa pitämään omia kuottoluokituksia maksusta, ilman että niillä ei ole todenperää???
Tällaiset firmat saisivat viranomaiset kieltää. Taitaa olla näillä luetun perusteella koko Solitidet-BISNODE BB- !! - omatrekisterit
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta tälläista puljua jotka myyvät luottotietotietoja oikein on? Yritin ottaa Soneran liittymän ja ei vaan millään mennyt läpi, laskut oli maksettu vaikka joskus oli ollut perinnässä. No lopulta yksi tyyppi rupesi oikein selvittämään mikä tkkii ja hän ilmoitti mulle että on luottohäirimerkintä. No en sellaisesta muuten ollut tietoinen. Menin sitten Asiakastiedon puljulle ja sieltä sain putaat paperit ei merkintää ei ole ollutkaan. Ne sanoi että Sonera sekoilee ja laittaa omia merkintjään (ilmeisesti sisäiseen käyttön). No onneksi on muitakin yhtiöitä mutta ihmettelen vaan miksi se Soneran tyyppi puhui luottohäiriömerkinnästä.
- Kerrankinoikein
Ompas outoa.. itse olen velkani maksanut jo 2 vuotta sitten, mutta merkintä poistuu alkuvuonna 2017. Sonera oli minulle ainoa puhelin firma josta sain itse otettua liittymän ja puhelimen, ilman vakuusmaksuja!
- samajuttu
Juu, sama juttu. Pari firmaa väittäneet merkinnöistä joita on ollut mutta ei ole enää ja Suomen asiakastieto puhdas!! En saanut lainaa kun vain väittivät vaikka asiakastiedot puhtaat. Onkohan tämä laillista??
- Tarkistus
Merkinnät pitäisi poistua heti kun vanhenevat ja vanhoja merkintöjä ei saa säilyttää!
Asiakastiedosta menee automaattisesti vastaus hoidetuista veloista myös kyseiselle
Bisnode Finlans Oy:lle. Itse tarkistin juuri eilen tämän tiedon joten paikkaansa pitää!- you_are_the_product
Asiakastieto ja Bisnode (Soliditet) ovat keskenään kilpailevaa kaksi eri yritystä. Niiden välillä ei kulje mitään tietoa mistään.
Minulla oli Bisnodessa merkinnät oikein, mutta Asiakastiedossa... no, enemmän tai vähemmän kaikki tiedot väärin. Ärsyttävintä tässä kaikessa on se, että se on kansalaisen itsensä vastuulla huolehtia siitä, että noiden puljujen myymä tuote (informaatio) on kunnossa, jotta nuo voivat keskittyä rahastamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803