Etsitään pitkäikäistä, pitkäpinnaista, huumorintajuista

LaGrandeNoir

Ja muuten vaan mukavaa kirje- ja chattailuseuraa yhelle ailahtelevaluonteiselle tytsylle :D

Olen 18 vuotta ja opiskelen lukiossa täällä pohjois-Suomessa. Kerron enemmän ensimmäisessä kirjeessä.
Tarkoituksena on mennä Tampereelle lukemaan historiaa sitten joskus, kun pääsen lukiosta pois.
Minulla on ailahteleva musiikkimaku. Kaikki, iskelmäkin käy, sopivassa tilanteessa.
Harrastan ninjutsua, japanin kieltä, Hopeanuoli-mangan keräämistä ja lenkkeilyä. Haluaisin kirjoitella itseäni vanhempien henkilöiden kanssa, mutta iällä ei ole suurta merkitystä. Toivon kuitenkin, että olisit kiinnostunut Hopsusta ja koirista.

EI YHDEN KERRAN CHATTAILIJÖILLE TAI KIRJOITTAJILLE!!!!!!!

Merci!

1

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sidandnancy

      Morjens! Olen kohta 19-vuotias tyttö, suoritin juuri lukion oppimäärän ja nyt pyrin Tampereen yliopistoon opiskelemaan Suomen kieltä ja/tai kirjallisuutta. Ja luultavasti muutan Tampereelle, vaikken saisikaan opiskelupaikkaa. Hankin töitä ja yritän päästä uudelleen yliopistoon sitten aikanaan.
      Musiikkimakuni on melkolailla rock-, punk- ja pop-painotteista, mutta radiosta tulee kuunneltua myös iskelmää silloin tällöin.
      Harrastan kuntosalilla treenaamista, pyöräilyä, novellien kirjoittamista ja nettifoorumiroolipelejä. Olen harrastanut myös jousiammuntaa.
      Olen kiinnostunut myös mangasta ja animesta, ja Hopeanuoli on yksi lapsuuden lempisarjoistani. Pidän siitä vieläkin valtavasti.

      Jos kiinnostuit, niin voit pistät viestiä osoitteeseen [email protected], niin voidaan jutella lisää ja vaikka vaihtaa postiosoitteita, kun tykkään enemmän perinteisten kirjeiden kirjoittelusta. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe