Anteeksi mikäli tämä on väärällä alueella.
Eli osaiskos joku kertoa miten Moeller Easy 512 AC RC saadaan ohjelmoitua siten, että kun:
1. K-0-A -kytkimeltä tulee "Automaatti" tieto ohjelmoitavan releen input liittimeen 4
2. Aktivoituu ulostulo Q1 viideksi sekunniksi
3. 3s tauko
4. Q2 aktivoituu viideksi sekunniksi
5. 3s tauko
6. toista kohdat 2-5 kunnes automaatti tieto katkeaa
Mikäli intoa riittää niin kaavioon voi lisätä:
Q1 ollessa aktiivinen Q3 on aktiivinen
Q2 ollessa aktiivinen Q3 1s päällä 1s pois päältä (eli "vilkkuu")
mikäli input liittimeen 5 vaikutetaan, toiminto katkeaa ja Q4 aktivoituu
Kiitos.
Ohjelmoitava Rele - Moeller Easy
12
2672
Vastaukset
- ei tietoo
Soita Amieduun 1 vuosi kurssille
- mb--
Onko ohjelma ja kaapeli olemassa? Valmistajan sivuilta saa demoversion ja epäilen, että sillä ei saa ohjelmaa ladattua logiikkaan.
- mb--
Vielä semmonen huomautus, että noi talkkarimallin logiikat on oikeen murheenkryynejä vanhemmiten. Omalla näytöllä ohjelmointi on vittumaista, ja erillaisia malleja/valmistajia on miljoona. Kaapeleita ja ohjelmia kertyy iso kasa ja rahaa palaa ku eri kohteissa tulee aina eri vehkeet vastaan.
- AsdasdasdSsssss
Kaapelit ynnä muut tulee koulun puolesta että älkää sitä murehtiko. Ihan lelulogiikkahan toi on.
- Sähkö-automaatio
Arvelinkin, että väärä palsta. Täällä ei vaan kertakaikkiaan tieto riitä näinkin yksinkertaiseen asiaa, tosin ei minullakaan, mutta olenkin metallimies ja tienaan tunnissa 37 euroa. Pillua saan melkeen joka viikonloppu ja autona mulla BMW tupla ulostulolla. Eli toisin, kuin sähkärit, minä panen pimppaa ja sähkärit panee omaa kättä.
- arvasinpa vaan
Olishan se pitänyt avauksesta ymmärtää että homo on asialla, ei normaali ihminen tuollaisia kysele.
- Sähkö-automaatio
arvasinpa vaan kirjoitti:
Olishan se pitänyt avauksesta ymmärtää että homo on asialla, ei normaali ihminen tuollaisia kysele.
Sulla tuo kirjoitetun tekstin ymmärtäminen näyttää olevan hukassa. Jos tekstissä lukee"minä panen pimppaa", niin miten sen voi yhdistää homouteen?
- taas arvasin oikein
Sähkö-automaatio kirjoitti:
Sulla tuo kirjoitetun tekstin ymmärtäminen näyttää olevan hukassa. Jos tekstissä lukee"minä panen pimppaa", niin miten sen voi yhdistää homouteen?
Koska homoilla ei ole asiaa "pimpalle", homothan tietääkseni häärii ihan toisella reiällä. Kyllähän sinun pitäisi se hinttinä tietää.
- <HuoH<
Eli sulla on kyrvän jatke ja vitusti rahaa ja korjaat sitä sun bmw joka vitun päivä vittu sä oot onnellinen mies xDDD hahah naista sä et varmaan oo koskaan nähny? se on BMW xDDDD
- pölö kyssä
RTFM
- <HuoH<
¨Koinkan noi pojat on pääsy puhemaan tollasesta asiasta kun kysy on nyt sähköstä eikä omista homo leikeistä että mistä kukkin pitää... O.o
- Mölleri......
Ei sen ohjelmointi ole vaikeaa.
Varsinkaan tuo mitä sinä olet vaille.
Mutta tässä kirjoittamalla mahdotonta jos ei yhtään kokemusta ohjelmoinnista.
Ohje kirjassa hyvin neuvottu miten ohjelmoidaan.
Ohjelmalla paljon helpompi tehdä kuin näytöstä naputtamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883