Hieman ristiriitaisia tietoja olen kuullut, mutta onko mitään rajaa kuinka paljon alkoholia (yli 21%) voi tuoda lentokentän duty free:stä, eli turvatarkastuksen jälkeen. Olen matkalla Ryan air:llä ja mukana on pelkästään laukku, jonka otan mukaan koneen sisään. Onko se tämä 5 litraa, jonka jostain luin?
Vastaukset 5
- Lentäjän poika
Mistä luit ko määrän? Ryan air:in sivuilta voit tarkistaa asian - eikä se todellakaan taida olla tuo 5 litraa.
- x+x+x+aqq
Eix taxfree ole 1 litra väceviä vaicca on eeuussa cosca ne on verovabaita ostoxia.
- egrhaerhthathathatha
Et sitten paremmin osannut sanoa`?
- Freetax
Juuri niin, TAXFREEsta saa tuoda, veroitta, vain litran väkeviä. Mutta muihin viinaostoksiin Skotlannista (joista on maksettu verot ja luovutettu kulutukseen Skotlannissa) pätee se EU;n tuontivapaus.
- EiTaxFree
Väärin meni... Myynti on verotonta vaan jos lento on EU:n ulkopuolelle. EU:n sisäisillä lennoilla lentokentän myymälä perii veron ja näitä saa tuoda rajatta. Vaikka myymälän nimessä olisi tax free tai duty free on myynti aina verollista EU:n sisällä pysyttäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501