Hei, en nyt ala selitteleen miksi mutta kaveri olisi mahdollisesti lähettämässä vähän kannabista mulle postin kautta. Kaveri on siis ulkomailla(euroopassa kylläkin) tällä hetkellä. Tietääkö joku voiko tälläsestä jäädä helposti kiinni? Ja jos jäis kiinni niin mitä seuraisi?
"Huumeiden lähetys
10
4259
Vastaukset
- PollleeeeeeMix
Todennäkösesti jäät kiinni kun koirut haistelee ja kannabis kun HAISEEEE!! siis tuoksuu :) Huumausainerikos = sakot merkintä rekisteriin? SEKÄ voi tulla kotietsintä. Ei kannata lähteä koittamaan, sen verran riski juttu kuitenki.
Korjatkaa jos oon vääräs - :Dposterestantellflf
Posterestantte kannattaa käyttää tullu pariki ketolaa lähetetty damista suomeen kuin olin siellä ja suomessa siten kävin noutamassa:D
- Meth53
Se ei käsittääkseni ole vielä rikos, että joku on kirjoittanut sinun nimesi ja osoitteesi kirjekuoreen, joka sisältää kannabista. Vothan todeta, kuten ex- ministeri että: "se tuli minulle tilaamatta"... Possut voivat epäillä sitä ja tätä mutta sakkoja sellaisesta ei voi saada.
- 27
"..Possut voivat epäillä sitä ja tätä mutta sakkoja sellaisesta ei voi saada.."
Kyllä vain voi antaa, varsinkin jos on aikasempaa päihdetaustaa niin heille riittää oletus jo siihen. Voihan siitä lähteä raastupaan tappelee mutta, voi olla vielä isompi lasku tulossa sitten.. - stadin gimma
Omalla kohdallani NORMAALILLA lähetyksellä tilaamani kirje jäi tulliin jumiin, meni sieltä poliiseille.
Poliisit teki kotietsinnän muttei löytäneet aineita tai välineitä, eli todisteaineistoa huumausaineiden käytöstä. Jouduin kuulusteluun tilatusta paketista, kerroin etten tiennyt asiasta mitään ja olen huumeiden vastainen.. :D
Mua hiillostettiin kysymällä "kuka nyt huvikseen lähettäisi huumausainetta mun osoitteeseeni omalla nimelläni. Sanoin että ehkä on tullut erehdys tai joku haluaa pilailla kustannuksellani. Kysyivät kuka haluaisi, onko mulla vihamiehiä ja yrittivät udella nimiä. Vastasin että en osaa sanoa, ei ole salattavaa.
Poliisi pillastui ja sanoi että jos haluan pelata tälläista peliä, niin oikeudessa nähdään.
Eipä haitannut. MUN EI TARVITSE TODISTAA SYYTTÖMYYTTÄNI, PASKALAKIN TEHTÄVÄ ON SAADA IHMISET NALKKIIN JOSKUS KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ. JOS EI SILLÄ OLE TODISTUSAINEISTOA, TUTKIMUS EI ETENE. Kuulustelussa voi olla vastaamatta mihinkään, vaikuttaa kyllä epäilyttävältä joten heitin jotain valhetta sille.
En joutunut huumetesteihin vaikka oli piriputki päällä:DDDDD enkä saanut sakkoja. tähän mennessä tutkimus ei ole edennyt todisteiden puutteessa, tapahtumasta on n 3 kuukautta. - Pajatso palaa
Pirihuora häviäjä kenties mikke origin_ vaimo kyseessä?
- la chicas
Eli jos on vaikka Amsterdamissa käymässä ja mieleen tulisi lähettää gramma tai pari hyvää poltettavaa kotiin niin ei ehkä kuitenkaan kannata ottaa riskiä?
- trupaduuri
Helposti tulee tullinmiehet käymään. Ei sieltä mitään kyttiä ainakaan tuu.
- mimä1
lähetä siemeniä, laita vaikka johonkin muun kukan siemenpussiin ja kasvattelet sitte rauhassa
- Tullimies69
Postin miehet ajelee nykyään vaa nurtsii, ei niil oo aikaa toimittaa sun kukkaa himaan :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483