Mennalan Ratsutila?

hebbanobba

Oletko kuullut koskaan maailman parhaasta ratsastustallista, Mennalan Ratsutilasta? No, nyt olet ainakin ;) Käyn Mennalassa joka perjantai ratsastamassa, ihan vakiotunneilla, ja voisin sanoa opetusta TÄYDELLISEKSI.

Mennalassa on tallit täytńnä erin kokoisia, näköisiä, rotuisia ja eteenkin eri luonteellisia hevosia ja poneja. Kaikki ovat kuitenkin ihania ratsastaa, jokaisella oppii aina jotain uutta.

Mennalaan voi viedä myös oman hepan tai ponin, jos vaan paikkoja yksityistallisa riittää.

Mennala järjestää myös kesäleirejä, joka kesä. Itse olen menossa jo yhdelle, mutta kyseinen leiri on jo täynnä, ihan hetkessä ! :o ;)

Suosittelen juuri Sinulle, minkä ikäinen, kokoinen tai näköinen oletkaan. Mennalassa on hyvä, toisinsanoen loistava ilmapiiri, ketään ei haukuta, ja kaikki otetaan aina mukaan.

Jos jäi vielä kysyttävää Mennalasta, niin kommentoi toki, vastaan niin pian, kun vain kerkeän! ;D

5

313

Vastaukset

• Aika näkyvä buffi.....

• mille leirille oot menossa ja minkä ikänen oot oon itekki menossa

• Ihan paskaa puhut. Siellä potkitaan hevosia ja opetus täyttä kuraa... vähänkö bluffaat?!

• Juu, samaa mieltä, siellä lisäksi vielä sahataan hevosia ratsastaessa suusta ja hepat saattaa tehdä jopa kolmekin tuntia. Kesäisin kuin myös talvisin ei ole välikäyntejä melkein ollenkaan.

• Ei voi muuta sanoa, kun että olet oikeassa Mennalassa mm. Sahataan ja potkitaan ei minun mielestä hyvää opetusta sellainen

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Suojatarvikkeiden valmistus yhtä kotimaiseksi kuin maatalous

Jälleen esimerkki maailmalta, miten voi käydä, kun valtio ei itse valmista suojatarvikkeitaan: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e0a3a3d3-1fb3-4126-9f85-c1570c925e50 USA "kaappasi" Ranskaan menevät suojatarvikkeet ostasmalla en triplahintaan. Se on sitten toinen kysymys, miten suojatarvikkeiden valmistus tulisi organisoida. Esimerkiksi kasvomaskien hajoamattomia valmistusaineita (sitä suodatinmateriaalia) voisi olla varastoissa pitkiäkin aikoja. Sitten valmiita tuotteita rajallisemmin, niin monen vuoden normaalitarpeeksi, kuin on kulutustakin. Tuotantolaitokset tuskin olisivat jatkuvasti tuottamassa näitä tuotteita. Tässä olisi organisoinnin paikka. Olisiko ne laitteetkin varmuusvarastoissa ja toimitettaisiin sitten tuotantopaikoille, kun tarvetta tulee?

58
    • Noniin nyt on alettu jo puhumaan

koronan jälkilaskusta. Verojen korotukset ja maksujen nostamiset ym ei ole pois suljettu vaihtoehto kun tämä tauti on loppunut!!! Arvatkaas vaan ketkä maksaa? Tukien asiakkaat ja pienipalkkaiset, lapsiperheet, opiskelijat, vanhukset, sairaat vammaiset, eläkeläiset... Kaikki osallistuu paitsi rikkaat ja poliitikot.

46
    • Hengityssuojaimen käytön logiikka

"Asiantuntijoiden" mukaan yleensä maskit etenkin itsetehdyt eivät estä koronavirusta muuten kuin että niiden käyttäjät ei tartuta muita jos pärskivät pisaroita joissa koronaa? Merkillistä tuossa logiikassa on se että pärskijän omatekoiseen maskiin tarttuvat ne koronapisarat mutta ei sen pärskimisen kohteen omatekoisen maskiin??

100

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona: Kunta jätti sairaat vanhukset heitteille TAAS!!!

Kuusamon kunta on ilmeisesti päättänyt jättää koronakriisissä riskiryhmään kuuluvat liikuntarajoitteiset vanhukset ilman ruokaa. Kunta on sopinut ett
      Kuusamo
      31
      1690
    2. Ihmisjahti Kotkassa

Mitä ammuskelua enkeleiden kerholla oli? Villikka ja Kasila etsinnässä?
      Kotka
      22
      832