Oletko kuullut koskaan maailman parhaasta ratsastustallista, Mennalan Ratsutilasta? No, nyt olet ainakin ;) Käyn Mennalassa joka perjantai ratsastamassa, ihan vakiotunneilla, ja voisin sanoa opetusta TÄYDELLISEKSI.
Mennalassa on tallit täytńnä erin kokoisia, näköisiä, rotuisia ja eteenkin eri luonteellisia hevosia ja poneja. Kaikki ovat kuitenkin ihania ratsastaa, jokaisella oppii aina jotain uutta.
Mennalaan voi viedä myös oman hepan tai ponin, jos vaan paikkoja yksityistallisa riittää.
Mennala järjestää myös kesäleirejä, joka kesä. Itse olen menossa jo yhdelle, mutta kyseinen leiri on jo täynnä, ihan hetkessä ! :o ;)
Suosittelen juuri Sinulle, minkä ikäinen, kokoinen tai näköinen oletkaan. Mennalassa on hyvä, toisinsanoen loistava ilmapiiri, ketään ei haukuta, ja kaikki otetaan aina mukaan.
Jos jäi vielä kysyttävää Mennalasta, niin kommentoi toki, vastaan niin pian, kun vain kerkeän! ;D
Mennalan Ratsutila?
hebbanobba
7
2281
Vastaukset
- no huh
Aika näkyvä buffi.....
- :DD
mille leirille oot menossa ja minkä ikänen oot oon itekki menossa
- Anonyymi
Niimpä mennala on ihana <3
- Anonyymi
Mennalan on maailman paras talli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126