Yhdessä aiemmassa vanhassa keskustelussa oli puhetta syömättömyydestä. Monet olivat juoneen vettä vain useampia viikkoja ja laihtuneet yli 15kg.
Kesä on pian tuloillaan. 6 viikkoa. Eli kysyisinkin, että voiko vettä pelkästään juomalla ( 6 viikkoa ) laihtua yli 10 kg. Nyt mitat 160 / 63 kg. Mua ei kiinnosta kuinka terveellistä tää tulis olemaan. Tärkeintä on laihtuminen. En jaksa enään olla läski.Ehkä ne ite jotka kärsii syömishäiriöst ymmärtää.
Ja näkyykö tulokset 6 viikon vesipaaston jälkeen?
tietty vitamiinei ottasin ja jos heikottaa ni tomaatti yms.
syömättömyys/vesipaasto
14
4039
Vastaukset
- gbghgh
Minä olin 2 viikkoa syömättä....:) alku päivät olivat vaikeita, join pelkästään vettä ja vain joskus mehua 40kcal. Iho kuivui ja naama meni ruvelle, iho oli löysä....
Paaston jälkeen maiston vähän keitto josta ahmisiskierre taas lähti. söin itseni kamalaan ähkyyn! en suosittele, varsinkaan syömishäiriöiselle, saat katumuksen ja painon kaksinkertasesti takas! - lullabyyy
Onkos kellään onnistunutta kokemusta?
- pleaseee
kesä lähestyy. auttakaa....
- talex:_
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä,
ei tuu onnistumaan. Toi on liian kova tavote, 10 kiloa noin lyhyessä ajassa. Ja epäilen, että voisit olla syömättä siihen asti MITÄÄN. Todennäköisesti saatat repsahtaa ahmimaan, kun aivot huutaa ruokaa. (tämä on ihan biologinen juttu, keho huutaa ruokaa) Ja voin sanoa, että tod. näk. myös kuntosi pettäisi. Täydellinen syömättömyys on oikeasti VAARAKSI. Kehosi menee jo muutaman päivän päästä SÄÄSTÖLIEKILLE, ja kuluksesi laskee, kun keho laittaa vastaan laihtumiselle ja verenpaine, lämpötila ja syke yms huonontuvat. JA OIKEASTI FAKTA ON SE, ETTÄ TUOLLAISELLA LAIHDUKSELLA SINULTA LÄHTEE ENITEN, EI LÄSKIÄ. Kuvittele jos pyörtyisit vaikka portaissa tai keskellä autotietä? Ja mitä perheesi sanoisi, jos kieltäytyisit syömättä?
Ja muutenkin, mitä luulisit että paastosi jälkeen tulee tapahtumaan? Jos et osaa syödä oikein, kilot tulevat luultavasti takaisin ja päädyt ns. "jojo-laihduttajaksi", eli välillä syöt normaalisti ja välillä taas olet nälkäkuurilla.
Ensiksi, ota ihan oikea ja realistinen tavoite; esim ½ kiloa viikossa on jo kova saavutus! Ja siihen saa tehdä työtä... Kiloon laihtumista tarvitaan noin 7000 kaloria miinuksena kulutuksesta.
Esim. 1200 kaloria syömällä voit välttää säästöliekin, mutta laihtuisit silti noin ½ kiloa viikossa, mikäli kulutuksesi on oikea. Ja tuolla ruokamäärällä saat pidettyä nälän kurissa paremmin kun pelkällä vedellä!- EDELLINEN.-
Niin siis LIHASTA LÄHTEE, EI LÄSKIÄ.
- anonyymi115
Olin vähän aikaa sitten kaksi viikkoo syömättä, ja laihduin 7 kiloo, ja sen jälkeen söin viikon ajan omenan päivässä, ja sitten laihduin vielä 4 kiloo, eli menin kolmessa viikossa 66kg --> 55kg
- Järkeä saa käyttää
Ööh..Typerin luulo on se,että laihtuakseen pitää olla vallan syömättä!
Mitä järkeä siinä on?Sitte ku alatki taas syömään ni paino tulee tuplaten takasin.
Monipuolisella ruokavaliolla laihtuu..Itse ihmettelin että kun paino vaan putosi vaikka olin syönyt kaikenlaista,mutta jos syö yksipuolisesti vain jotain tiettyä ruokaa niin varmasti lihoo,jos taas monipuolisesti eri ruokia niin paino saattaa pudota..Et ihan vaan vinkkinä,ei tarvitse kehoaan tollaselle rääkille laittaa...Pian rupee kehos syömään lihaksias.
Liikunta monipuolinen syöminen on vastaus. - lalaaa
anonyymi15 laihduit 55 kg -> 55 kg , näkyikö sulla tuloksia?
ja tosiaan mä en ymmärrä miks ihmiset tulee tänne kirjottamaan ei asiallisia kommenteja. Jos joku kysyy neuvoja niin ei täällä mun mielestä tarvitse selittää : mitä järkeä, ootteko hulluja yms? noi on niin kuultuja. ELÄKÄÄ JA ANTAKAA MUIDENKIN ELÄÄ.- lalalalaaaa
anteeks 65 kg - > 55 kg ******* big mistake.
- Onnistuin kerrankin
Parissa kuukaudessa 75 kg -> 54 kg. Olin limsapaastolla ja kerran viikossa sain syödä mitä halusin.
Kunto ei ihme kumma romahtanut kuten aikaisempinä yrityksinä ehkä siksi, kun sisukkaasti lähdin joka päivä koiran kanssa lenkille. Välillä tuli päiviä, kun vain väsytti, mutta ne menivät ohitse syömispäivien jälkeen. - kdkdkdkd
muita kokemuksia? Ite pitäis laihtua ennen jouluaattoa.... oon menos ulkomaille joten... alotuspaino 61kg... ja tosiaan haluisin että lähtis niin et näkiski tuloksia.. vesipaasto hedelmiä, voinko laihtua? jos aloitan huomenna
- Dessverre
Putoaa varmaan, hetkeksi. Mutta miten jatkossa? Aiotko elää lopun elämääsi, 40 -50 vuotta (en tiedä ikääsi mutta arviolta) pelkällä vedellä ja hedelmillä?
Nimittäin jos ja kun sun on pakko alkaa syödä, todennäkösesti ahmit ja paino syöksyy hurjaan nousuun.
Se on ihmisen kroppa sellanen, että se tarvitsee ja vaatii ruokaa, muuten kuolee pois. Ajattelet, että paaston jälkeen alat varovasti ihan hiiren annoksilla, mutta ei tule onnistumaan, sen voin taata. Kroppa vaatii omansa, teet mitä teet.
Mutta kokeile toki. Saat varmaan painon alas hetkeksi. Ehkä sulle riittää että olet tosi laiha sen matkan ajan? Ahminta kun tulee kuvaan ennemmin tai myöhemmin.
Ja kerro toki miten kävi! : -) En sano tätä ilkeilläkseni, vaan ihan vankkojen tosiasioitten ja faktojen pohjalta. En siis omalta osaltani suosittele, vaan kehoitan unohtamaan koko jutun. Et ole lihava. Olet hyvä noin kun olet vaikka et sitä usko ja kuuroille korville saarnaan. Sanon kumminkin. - chahahahah
Mä ajattelin aloittaa huomenna vesipaaston (ehkä syödä kiiwejä tai tuorepuristettua appelsiinimehua) jos tulee tosi huono olo yms. muuten vedellä vaan. Ajattelin jatkaa sitä n. 2 viikkoa eli 14 päivää. Sen jälkeen en ajatellut rupea ahmimaan vaan syömään vähän eli ei mitään yli 1200 kaloria.... eli paljon protskua, liikuntaa, marjoja, hedelmiä.... ja pitää kalorit alhaalla vaihtelevasti 500-1000 .... luulis ettei lihois.. mutta pakko ois kyllä olla laihempi jouluun mennessä..eikä vaan vaa assa vaan myös että näkyis vähän edes... :/ voiko näkyä vesipaaston jälkeen missäään jos ei rupee ahmimaan yms...
- opiuu
Mallitkin kuulemma pärjää 6kiivillä päivässä, kyllä varmaan 2 riittäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1213839Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142001Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471767- 1041677
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4381626Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21600Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321474Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431250MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar511189Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4041129