Täällä ei ole erikseen palstaa epävakaalle persoonallisuus häiriölle tai persoonallisuushäiriöille ylipäätään.
Itselläni diagnosoitu parisen vuotta sitten edellä mainittu häiriö.
Oletteko te muut epävakaat kovasti ihastuvaa sorttia?
Itse ihastun lähes salamana ja sitten kyseisestä henkilöstä muodostuu pakkomielteen kaltainen. pakko saada vastakaikua, olla yhteydessä, nähdä, kuulla, kytätä kaikki mahdollinen tieto... :(
Ei haittaa vaikka kyseessä olisikin varattu henkilö. Silti menetän kasvoni useaan otteesee, ruinaan ja anelen.
Kauhea tarve saada hyväksyntää ja tykkäämistä osakseen.
Olen parisuhteessa itsekin (vapaa suhde).
Epävakaa persoonallisuushäiriö ja ihastumiset!
29
5415
Vastaukset
- epäilen epävakaata
Sellaista se on!
Epävakaalla tunteet ovat NIIN käsittämättömiä, hyvässä ja pahassa.
Sitä laittaa itsensä niin täysillä likoon, kun ihasstuu johonkin. Itselläni on käynyt niin useita kertoja.
Tunteet vaan menevät niin äärilaidasta toiseen, eikä kultaista keskitietä tahdo löytyä.. - epis-tä
Mutta mistä juontaa juurensa pakkomielteisyys?!?
Koko ajan ikäänkuin kulkee etsien erilaisia ihastumisen kohteita.. Tuntuu kuin kaikkeen tekemiseen ja olemiseen pitäisi kuulua suuret tunteet. Ns. tavalliset ja arkiset asiat eivät tunnu miltään, tai jos tuntuvat, niin ainoastaan puuduttavilta ja tylsiltä. Miksi tarve kokea koko ajan jotain suurta, ihanaa ja ihmeellistä?
Pakkomielteinen käytös monessakin asiassa, mutta erityisesti ihmissuhteissa. Koko ajan tarve saada kuulla olevansa ihana, haluttu, tykätty..
Nolaan itseni useaan otteeseen kun silti lähestyn ihmisiä jotka ovat jo ilmaisseet ettei heitä kiinnosta. Siltikin kerron heille omista tunteistani, että olen ihastunut jne. teen itsestäni ihan narrin vaikka en oijkeasti haluaisi.. :( En vaan suostu hyväksymään että ihastukseni kohde ei tunne samaa kuin minä. Kuvittelen jopa että varatut henkilöt keihin olen ihastunut jättää oman kumppaninsa ja ihastuu minuun. - Aryana
Moi!
Kuulostaa aika tutulta.) Mun nuoruus oli just tuon ongelman takia hyvin noloa aikaa. Vaikka olen jo melkeen kolmekymppinen nyt niin vieläkin hävettää tietyt asiat. Esim. jos seukkasin jonkun kans ja mut jätettiin niin en meinannut millään tajuta asiaa ja antaa toisen mennä ym. typerää. Mut sehän kuuluu tähän epävakauteen sekin et kokee häpeän ym. tunteet sitten niin ylikorostuneena.
Minkä ikäinen muuten olet?
Sen voin sanoa et iän myötä epävakaasta persoonasta kärsivän oireet helpottaa. Jos ei mene itse pahentamaan oireitaan esim. huumeiden käytöllä (kokemusta tästäkin!) Olen tosiaan itse nyt 29v. ja koen että elämä alkaa pikkuhiljaa sujua. Mielestäni on tärkeää ettei väkisellä yritä tehdä itsestään "normaalia". Itse olen hyväksynyt esimerkiksi sen että minusta ei tule yksiavioista koskaan ja elän avoimessa suhteessa. Olen myös suosiolla jättänyt lastenteon ja muun todella vastuullisen toiminnan muille, koska omalla kohdallani stressi juurikin on pahin pään sekoittaja. - epis-tä
kuulostaa hienolta! olen itse 27vuotias ja elän myöskin vapaassa suhteessa! lapsia emme aio hankkia myöskään! olisi kiva vaihtaa kuulumisia enemmänkin, koska olet noinkin samankaltaisessa tilanteessa.. :)
- aryana
Jep, kyllä olis, tämä ketjukin on jo mennyt aika sekavaksi=) Laita mulle mailia tonne: [email protected]
- yksepävakaa
Moikka!
Kuulostaa niin tutulta. Mulla vaan sellainen tilanne, et ite seurustelen tällä hetkellä. Mut samaan aikaan tuntuu, etten seurustele. Mies harvoin soittelee/lähettelee viestiä ja nähdäänkin harvoin (tai siltä ainakin tuntuu). Ite yritän olla välillä soittamatta, mut soitan silti. Sit ahdistun jos se ei vastaa. Tai jos sen ääni kuulosti jotenkin poissaolevalta tms.. Ajatuksissa pyörii kauheasti kaikki, et kohta se jättää mut, se ei pidä musta enää. Mitä etäisempi se mies on, sitä suurempi "pakkomielle" siitä tulee ja tekee mieli pommittaa toista koko ajan puheluilla yms. Välillä oon niin ahdistunut, et tekee mieli jättää toinen ja sit taas samaan aikaan ripustautua toiseen kiinni.
Mullakin on tosi vaikeaa käsittää jos joku ei ole kiinnostunut musta.
Ja joskus kun seurustelen, oon taipuvainen uskottomuuteen jostain pikku asiasta ( esim. "se ei soittanut mulle tänään = ei pidä enää" ). varsinkin jos saan huomioita toiselta mieheltä.
Kuulostanpa kamalalta ja varmaan oonki. - J.N/Sinde vm-82
Eivät liity mitenkään toisiinsa. Sen sijaan ulkonäkö erottelee tällaisetkin tunteet ja siksi toimivia hormonitoimintoja pidetään symposiumia pidetään tärkeämpänä, kuin esim. sääntöjjen ja symbaalein korjaamista. Onko symposiumin heittomerkittömyys hieman liian hihhuli-raskasta? Hihhuli-diakonian erotteleminen trilleri-eleellä on kielletty laissa. Ihan jokaiselta suomen kansalaiselta perusteltuna: Olen suomalainen/ Hyvää Päivää Kirvesvartta. Koska fokusaatio on monimutkainen neurologinen toiminto ja Jumalkäsitys.
- Ju.A/Sinde vm-82
Hihhuli-diakoniakerhon pitäminen: "Hei tää on vanhuuden varalle!" Symposiumi vain on tämän päivän asia, symbaali on perusturva ei suinkaan hektisyys. Hektisyys: Coping-keino sukupuoli
Trilleri-ele
Koskettelu
Kerjäääminen
Yrität pitää tunnetta jonakin pelon oikeutuksena. Käsitätkö edes seurauksia ja seuraamuksia. Esim. kalenteri/almanakan Vesa-tarinalle, joka kertoo uskonnollisesta ja sukupuolisesta syrjinnästä. Sitä ja tätä on symbosiumi. Symbaali sen sijaan on ihan koko ihana ja upea zeniitti, joka on ammatillinen erityistaso symposiumissa eli asianajossakin. (kts. ammatillinen eriytyvyys) - P.A/Sinde vm-82
Ju.A/Sinde vm-82 kirjoitti:
Hihhuli-diakoniakerhon pitäminen: "Hei tää on vanhuuden varalle!" Symposiumi vain on tämän päivän asia, symbaali on perusturva ei suinkaan hektisyys. Hektisyys: Coping-keino sukupuoli
Trilleri-ele
Koskettelu
Kerjäääminen
Yrität pitää tunnetta jonakin pelon oikeutuksena. Käsitätkö edes seurauksia ja seuraamuksia. Esim. kalenteri/almanakan Vesa-tarinalle, joka kertoo uskonnollisesta ja sukupuolisesta syrjinnästä. Sitä ja tätä on symbosiumi. Symbaali sen sijaan on ihan koko ihana ja upea zeniitti, joka on ammatillinen erityistaso symposiumissa eli asianajossakin. (kts. ammatillinen eriytyvyys)Millä perusteella saat kosketella äänioikeutta symposiumilla silmistä, mikä puumerkintä?
Mitä mahdat tarkoittaa epävakaalla persoonallisuushäiriöllä? Hormonitoimintojen purkamista esim. maahanmuuttajatasoisesti. Mun mielestä olet sellaisessa pantomiimissa, kuin maailma ja maapallo, jossa tuomittavuus oikeudessa on erityislahja, ei erityisavustus, koska on Tittelintuure-skitsofrenia. Allekirjoittanut on nyt pahasti saanut jonkun Olen suomalainen/Hyvää Päivää Kirvesvartta *savolaisen* päällensä, jopa kimppuun käyminen.
Valitettavasti tämä on mun elämä ja psykologia ja psykoterapia asianmukaista. Symposiumiin johtavaa terapiaa en itsessäni ole vielä tarvinnut.... Vai kuinka? Olen jo sosiaaliryhmässä, teen näitä jo. Leijan lennätys ei ole ehkä asianmukaisin tai asiallisin fiktio tai fokusaatio Krishnamurtin mielestä. Ympärivuorokautinen seuranta esimerkiksi johtuu siitä. Mulla oli käytössä tällainen varatie äskettäin, joka hälyttää puhekielen väkivallalla. (kts. virsikirja) - S.P/Sinde vm-82
P.A/Sinde vm-82 kirjoitti:
Millä perusteella saat kosketella äänioikeutta symposiumilla silmistä, mikä puumerkintä?
Mitä mahdat tarkoittaa epävakaalla persoonallisuushäiriöllä? Hormonitoimintojen purkamista esim. maahanmuuttajatasoisesti. Mun mielestä olet sellaisessa pantomiimissa, kuin maailma ja maapallo, jossa tuomittavuus oikeudessa on erityislahja, ei erityisavustus, koska on Tittelintuure-skitsofrenia. Allekirjoittanut on nyt pahasti saanut jonkun Olen suomalainen/Hyvää Päivää Kirvesvartta *savolaisen* päällensä, jopa kimppuun käyminen.
Valitettavasti tämä on mun elämä ja psykologia ja psykoterapia asianmukaista. Symposiumiin johtavaa terapiaa en itsessäni ole vielä tarvinnut.... Vai kuinka? Olen jo sosiaaliryhmässä, teen näitä jo. Leijan lennätys ei ole ehkä asianmukaisin tai asiallisin fiktio tai fokusaatio Krishnamurtin mielestä. Ympärivuorokautinen seuranta esimerkiksi johtuu siitä. Mulla oli käytössä tällainen varatie äskettäin, joka hälyttää puhekielen väkivallalla. (kts. virsikirja)R.L. ei tarkoita mitään pahaa, mutta käskee ehdottomasti jättää osallistumatta esimerkiksi pienoisvaltion ja hormoni*yhdys*toimintojen pakonomaiseen käyttöön.
- R.L/Sinde vm-82
S.P/Sinde vm-82 kirjoitti:
R.L. ei tarkoita mitään pahaa, mutta käskee ehdottomasti jättää osallistumatta esimerkiksi pienoisvaltion ja hormoni*yhdys*toimintojen pakonomaiseen käyttöön.
Innoittaako tämä avioliitossasi?
- Ihmiskunta Sinde
R.L/Sinde vm-82 kirjoitti:
Innoittaako tämä avioliitossasi?
epävakaa sanasta pakonomainen... Voiko siten lähestyä? Hormonitoiminnot vastaavat yhdyskuntaa, jossa hyvin vähän ulkopuolista eriävyyttä ja ei ollenkaan halua eriytyvyyteen. Omaa omistushalua esimerkiksi täysi-ikäisyydestä ja itsenäisyydestä on vaikea löytää.
"Olosuhteet vastaavat täydellisyyttä hipovaa sotatilaa." Jonkinlainen väärä omistuisolosuhde esim. vuosiluvuilla ja siksi oman iän pitäminen on tärkeää, mutta voiko joku selittää miksi äitini on jo 60-vuotta, vaikka hän on syntynyt 60-luvun alussa.
Epävakaa sanasta symposiumi, joka kuvaa esimerkiksi sotatilaa ja asekauppaa. Sisältää paljon ihmisiä. - M.A/Sinde-82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
epävakaa sanasta pakonomainen... Voiko siten lähestyä? Hormonitoiminnot vastaavat yhdyskuntaa, jossa hyvin vähän ulkopuolista eriävyyttä ja ei ollenkaan halua eriytyvyyteen. Omaa omistushalua esimerkiksi täysi-ikäisyydestä ja itsenäisyydestä on vaikea löytää.
"Olosuhteet vastaavat täydellisyyttä hipovaa sotatilaa." Jonkinlainen väärä omistuisolosuhde esim. vuosiluvuilla ja siksi oman iän pitäminen on tärkeää, mutta voiko joku selittää miksi äitini on jo 60-vuotta, vaikka hän on syntynyt 60-luvun alussa.
Epävakaa sanasta symposiumi, joka kuvaa esimerkiksi sotatilaa ja asekauppaa. Sisältää paljon ihmisiä.Onko näytös-sanasta epävakaa määritelty etukäteen?
Miksi erehdyt ja alistat koko ajan, jopa änkytyksen tasoisesti? Onko sanasta näytös aiheutunut sinulle epävakaa persoonallisuushäiriö. Se vain katsotaan ja luetaan kokonaisuutena Jumalkäsityksestä fokusaatio. - R.L/Sinde vm-82
M.A/Sinde-82 kirjoitti:
Onko näytös-sanasta epävakaa määritelty etukäteen?
Miksi erehdyt ja alistat koko ajan, jopa änkytyksen tasoisesti? Onko sanasta näytös aiheutunut sinulle epävakaa persoonallisuushäiriö. Se vain katsotaan ja luetaan kokonaisuutena Jumalkäsityksestä fokusaatio.Oletko määritellyt sanan näytös etukäteen epävakaaksi? En nyt välttämättä taas tarkoita allekirjoittanutta, joka joutui postisalaisuuden uhriksi hormonitoimintojen vakauttajana. Jonka hormonitoiminnot epävakautettiin postisalaisuuden tasolle. Hormonitoiminnot uhraamismallina postisalaisuuden ollessa epävakaa. Uhritilaus allekijoittaneella eivät ole hormonitoimintojen tai epävakaan persoonallisuushäiriön tae tai postisalaisuus itsessään.
- P.A/Sinde vm-82
R.L/Sinde vm-82 kirjoitti:
Oletko määritellyt sanan näytös etukäteen epävakaaksi? En nyt välttämättä taas tarkoita allekirjoittanutta, joka joutui postisalaisuuden uhriksi hormonitoimintojen vakauttajana. Jonka hormonitoiminnot epävakautettiin postisalaisuuden tasolle. Hormonitoiminnot uhraamismallina postisalaisuuden ollessa epävakaa. Uhritilaus allekijoittaneella eivät ole hormonitoimintojen tai epävakaan persoonallisuushäiriön tae tai postisalaisuus itsessään.
Vankila symposiumista ja silmienavauksesta. Et saa avata osoitellen mitään...
"Se on hihhulin ydin asia, joka ei saa esiintyä Tittelintuure-skitsofreenikkona, ihmiskuntana tai minään muunakaan Gandhin tyyppisenä Jumalana mm. sanalla "uhritilaus".
Epävakaa hormonitoiminnaton avioliitto on myös terveydenhuoltojärjestelyssä tutkittava ja tutkitutettava poliisilla 1980-luku horo-tyyleineen ja inhimillisyyttä kuvailevan heroiinin ja hällä-väliä intimiteetin loukkaamisen "kolikkokukkarolla". Intimiimi, rankka sukupuoli, luo kuvitelman avioliitosta, johon kuuluu naimisiin meneminen.
"Kun viimeiset auringonsäteet loivat lejan tavoin valoa huoneeseen. Auringon poistumista ei pidetty mahdollisena niin huonoissa oloissa. Heroiini oli leikki nimeltä intimiteetti, inhimilliteetti ja humaniteetti, mutta vain näkemyksenä, koska maailma ja maapallo tosiaan koostuvat nyt kuin tuolloinkin, ympäröivästä luonnosta. Luonto ei piristänyt tarpeeksi ja loi mahdolliseksi tilaamisen ihmiselle ja ihmisellä, jolle mikään ei ole mahdollista, mutta kolikot ja ajokortti nyt ainakin olivat vain sula humaaniton mahdottomuus."
Tiedätkö, miksi et saa avata osoittellen? Kristillinen kasvatus on vain eräs maapallon lahja yli 12-vuotiaalle, ei Tittelintuuren omainen pantomiimihiippailu symposiumilla. Oikeudesta ohjattavat toiminnot häiritsevät usein mm. oikeustoimiperheillä, kun edes oikeustoimiperse ei ole vielä valmis. Katso vaikka, tämä on oikeudesta ohjattavan oikeustoimiseuran tarkoitus, tämä kummi-suhde ristiäisistä. Tarkoitus on hyvä, mutta jotenkin maailma ja maapallo elävät elämäänsä päivästä toiseen ilman sitäkin.
"Symposiumi on leikki oikealla ja väärällä ja sen nimi on lääkärileikki." Miksi intimiteetti, inhimilliteetti ja humaniteetti eivät halua vielä luoda yksityisyyttä, vaikka se on oikeudestakin määriteltävissä ja määrättävissä? Todella naurettava tapa ulkoistaa mielikuvitusystävät tai kysyä lapsenomaisesti: "Miksi suostua kaikkeen?" Kun kysymyksessä on kuitenkin oma "rankka sukupuoli", jossa et jaksa yliviivatakaan. (kts. valo ja leija) Kieli ja neurologinen LSD, eivät saa tukea nyt tällaiselle em. symbaalittomalle symposiumille. - J.A/Sinde vm-82
Vankila symposiumista ja silmienavauksesta. Et saa avata osoitellen mitään...
"Se on hihhulin ydin asia, joka ei saa esiintyä Tittelintuure-skitsofreenikkona, ihmiskuntana tai minään muunakaan Gandhin tyyppisenä Jumalana mm. sanalla "uhritilaus".
Epävakaa hormonitoiminnaton avioliitto on myös terveydenhuoltojärjestelyssä tutkittava ja tutkitutettava poliisilla 1980-luku horo-tyyleineen ja inhimillisyyttä kuvailevan heroiinin ja hällä-väliä intimiteetin loukkaamisen "kolikkokukkarolla". Intimiimi, rankka sukupuoli, luo kuvitelman avioliitosta, johon kuuluu naimisiin meneminen.
"Kun viimeiset auringonsäteet loivat lejan tavoin valoa huoneeseen. Auringon poistumista ei pidetty mahdollisena niin huonoissa oloissa. Heroiini oli leikki nimeltä intimiteetti, inhimilliteetti ja humaniteetti, mutta vain näkemyksenä, koska maailma ja maapallo tosiaan koostuvat nyt kuin tuolloinkin, ympäröivästä luonnosta. Luonto ei piristänyt tarpeeksi ja loi mahdolliseksi tilaamisen ihmiselle ja ihmisellä, jolle mikään ei ole mahdollista, mutta kolikot ja ajokortti nyt ainakin olivat vain sula humaaniton mahdottomuus."
Tiedätkö, miksi et saa avata osoittellen? Kristillinen kasvatus on vain eräs maapallon lahja yli 12-vuotiaalle, ei Tittelintuuren omainen pantomiimihiippailu symposiumilla. Oikeudesta ohjattavat toiminnot häiritsevät usein mm. oikeustoimiperheillä, kun edes oikeustoimiperse ei ole vielä valmis. Katso vaikka, tämä on oikeudesta ohjattavan oikeustoimiseuran tarkoitus, tämä kummi-suhde ristiäisistä. Tarkoitus on hyvä, mutta jotenkin maailma ja maapallo elävät elämäänsä päivästä toiseen ilman sitäkin.
"Symposiumi on leikki oikealla ja väärällä ja sen nimi on lääkärileikki." Miksi intimiteetti, inhimilliteetti ja humaniteetti eivät halua vielä luoda yksityisyyttä, vaikka se on oikeudestakin määriteltävissä ja määrättävissä? Todella naurettava tapa ulkoistaa mielikuvitusystävät tai kysyä lapsenomaisesti: "Miksi suostua kaikkeen?" Kun kysymyksessä on kuitenkin oma "rankka sukupuoli", jossa et jaksa yliviivatakaan. (kts. valo ja leija) Kieli ja neurologinen LSD, eivät saa tukea nyt tällaiselle em. symbaalittomalle symposiumille.LSD:ssä ja heroiinissä on kysymys vain siitä omasta, että miksi saisit symposiumin intimiteetillä, inhimilliteetillä ja humaniteetilla trillerielein eli Olen suomalainen/Hyvää Päivää Kirvesvartta lähestymisoikeuksia. LSD:ssä ja heroiinissa on kysymys pilaamisesta ja intimiteetistä, inhimilliteetistä ja humaniteetistä.
Kerjääkö ja aneleeko aloittaja lsd:tä tai heroiinia? Symbaalittomuus on todellinen ongelma, koska olet pilannut Jumalkäsityksen fokusaation osalta. Siitä kertoo leijan lennätys, joka on myös laitonta silmien avaamisen takia. - P.A/Sinde vm-82
J.A/Sinde vm-82 kirjoitti:
LSD:ssä ja heroiinissä on kysymys vain siitä omasta, että miksi saisit symposiumin intimiteetillä, inhimilliteetillä ja humaniteetilla trillerielein eli Olen suomalainen/Hyvää Päivää Kirvesvartta lähestymisoikeuksia. LSD:ssä ja heroiinissa on kysymys pilaamisesta ja intimiteetistä, inhimilliteetistä ja humaniteetistä.
Kerjääkö ja aneleeko aloittaja lsd:tä tai heroiinia? Symbaalittomuus on todellinen ongelma, koska olet pilannut Jumalkäsityksen fokusaation osalta. Siitä kertoo leijan lennätys, joka on myös laitonta silmien avaamisen takia."Hän onkin soveltumaton tähän. Mut haastetaan oikeuteen." Paitsi silmien avaamisesta kysymys on myöskin oikeustoimihenkilöstä, joka tarvitsee yliviivaukset.
Mitä jos et saa lainkaan symposiumiasi osoittamisen, ohjaamisen tai omistamisen takia? Mitä, jos et oikeasti harjoittaisi näiden kaltaisia oikeustoimia symposiumilla, koska se on lapsettomuus? Symposiumilla lähestymistä kutsutaan ammattitaidottomaksi Tittelintuure-skitsofreniaksi. - M.A/Sinde vm-82
"Hän onkin soveltumaton tähän. Mut haastetaan oikeuteen." Paitsi silmien avaamisesta kysymys on myöskin oikeustoimihenkilöstä, joka tarvitsee yliviivaukset.
Mitä jos et saa lainkaan symposiumiasi osoittamisen, ohjaamisen tai omistamisen takia? Mitä, jos et oikeasti harjoittaisi näiden kaltaisia oikeustoimia symposiumilla, koska se on lapsettomuus? Symposiumilla lähestymistä kutsutaan ammattitaidottomaksi Tittelintuure-skitsofreniaksi.Myöskään symposiumi sanalla ei saa esittää ammattitaidotonta, jos siihen liittyy erityisesti neurologian ja neurologisten aivotoimintojen etsintä ja hakeminen hektisyyttä Jumalkäsityksen sijaan palvoen.
Myöskään symposiumi sanalla ei saa esittää hihhulia, joka takia tällaisen trilleri-eleen kuin kuolemantuottamus, perheettömyys ja lapsettomuus esittäminen on kielletty coping-keino sukupuolen ja joukkosuggestion takia.
Sä et saa pyrkiä lapsesi oikeustoimi-symposiumeihin, koska käytössä saa olla ainoastaan reinkarnaatio ja amorinkaari-symbaali. - S.P/Sinde vm-82
M.A/Sinde vm-82 kirjoitti:
Myöskään symposiumi sanalla ei saa esittää ammattitaidotonta, jos siihen liittyy erityisesti neurologian ja neurologisten aivotoimintojen etsintä ja hakeminen hektisyyttä Jumalkäsityksen sijaan palvoen.
Myöskään symposiumi sanalla ei saa esittää hihhulia, joka takia tällaisen trilleri-eleen kuin kuolemantuottamus, perheettömyys ja lapsettomuus esittäminen on kielletty coping-keino sukupuolen ja joukkosuggestion takia.
Sä et saa pyrkiä lapsesi oikeustoimi-symposiumeihin, koska käytössä saa olla ainoastaan reinkarnaatio ja amorinkaari-symbaali.Symbaali on sekä perinnöllisyys ja periytyvyys, että Jumalkäsitys. Päivittäisessä elämässä puhutaan fokusaatiosta, ei fossiilista, kuten nyt haluaisit oikeustoimintojen omaisena, ei oikeustoimijoiden, kuten pitäisi olla.
Fokusaatioton Jumalkäsitys ei ole mahdollinen ja siksi on esim. nunnia, jotka osallistuvat päivittäiseen elämäämme ja elämiseensä, koska heidän on nestehukalle esitetyn *fiktiivisen palvonnan Jumalan* takia esim. poistuttava luostareista. Onko sinulla jo ihan koko Jumala nunnana? Joo on. Ja näin käyttäisit sitten kristillisen valtion perusteita defenssistä ja defenssiperäisesti? Joka on pidätysmääräys ja pidätysaihe symposiumin takia, koska on luostareita.
"On vain oikeasti sellaisia asioita, joista ei huvita puhua tai poiketa." Kuvitelma-ajatuksesta poikkeaminen sääntönä.... Se on vain pieni hetki elämää, pieni hetki hektisyyttä ja frustraatiota. Näin luodaan kuvitelma-ajatussääntö, jossa saisit sikailla LSD:llä. Ei, heroiinissä ei ole valitettavasti mahdollisuutta symposiumin kaltaiseen symbaalittomuuteen, jossa ei ole intimiteettiä, inhimilliteettiä tai humaniteettiä. Vrt. ajokortti: "Et tiedäkään, kuinka kipeää auto voi käydä pieneen lapseen." Ihan kiva, ettei tarvitse ajaa. Aluksi en osannut ajatella niin, kun ajokorttini lähti heroiinin takia.
"Heroiini, hanuri, hullu, huumeet, huvi, huvitutti-ele, humpuuki, herja, hektisyys, hällä-väljä, horo, hottentotti, huilu, henkari, holkki, homma, hyöty, höyrykone, hylje, hylätä "
Epävakaa persoonallisuus: "Kuihtuneita lehtiä, sitäkö se vain oli?" (kts.yliviivaus)
- hiiohoiikka
taitaa skitsofreenikko kirjoitella tai joku muu, joka on jossain psykoosissa.
- epis-tä
ai niinkö??? :DDDDDD
ajattelin jo että ompas mun aloittamaan ketjuun tullut paljon vastauksia..mutta ei..nehän olikin vaan jonkun harhaisen höpinöitä.. - Harmus
Sinde, muistanet ettei symposiumi varsinaisesti elättele esim. hare krishnojen oukeisviettiä, kun taas symbaaleihin kiivastuminen voi selättää humalaisimmankin ratsastajan. Muista karman laki - jos hyväksyt herrainpelon aiheuttamat karhumpalvelukset, voit saman tien luovuttaa makrilliteetin vauraammille.
- RahkonenLeila
Hei saanen kertoa muutaman epäilen kyllä inhimillisen symposiumin amorinkaarineen olevan (ks. luola).
Jumalkäsitys ei ole suinkaan leijan valoa vasten orjuuttavaa, "ai näinkö olemme palvelleet", kuten almanakassa herrat.
Itse koen leijan kaaren omakseni epävakaaseen personallisuuteen en niinkään (jos nyt jotain lampaista puhutaan) ollut ollenkaan.
Hylkeet, huvitutit, trillerit, laijat, helmet..onhan niissä jumalan siemenen katsokaapa itse minkälaista! (vertaa iloton).- Harmus
Johan pomppasi!
Katsotaan eetteristä, mikä siemeneen on mennyt! Lapsi pois kylpyveden mukana, niin tietysti, onhan orjallinen luukuttaminen vienyt hyvältä asialta pontta pois. Karvas on katkeran kalkki, jos hallittu yhteisvastuu on korrosioitunut. Suosittelen pyyhkimään harmaantuneet lasit silmiltä, jos muuten on hillittömyys mikä sitä tietää (jos oikeistokäsitteellisyys mukautetaan omaishoitoon)
- RahkonenLeila
Hei kuulehan!!!
Nyt ei hyvä heilu ellei heilumista rajoita barrikaadeille nousun maahan meneminen (kuten ehkä huomasitkin nerokkaasti läpiä päähän).
"Olenko ollut hyvä siellä? Täällä?"
Korruptiossa kylpeminen ja lapsivesi eivät rapakon takana tuuleta!!!!!!!!!!!!!!!!!!- minävaaan1
PÄÄ KIINNI!
- PUU AUKI
minävaaan1 kirjoitti:
PÄÄ KIINNI!
janyt vois taas jatkuu tai muuten jonkun maili on pahasti käytössä... nää mielenterveyspalstat on muuttuneet jo melko asiallisiksi sivuiksi, täällä saa puhua sienistäkin mitä huvittaa...
- Epävakaa??
Mulla ei ole todettu kyseistä häiriötä, mutta luulen, että mulla se voisi ollakin.
Mun elämä nimittäin oli nuorempana aika...noloa. Ihastuin tosi helposti, yleensä vieläpä ihmisiin, jotka ei kiinnostuneet musta. Kun seurustelin, halusin tietää koko ajan missä kumppani menee, tarrauduin häneen. Muistan kun yhden tyypin kanssa seurustelin, niin jos hän esim oli baarissa, soittelin hänelle koko ajan. Itse taas saatoin jättää vastaamatta, jos tyyppi soitti mulle. Ja kun meillä meni poikki, en vain suostunut hyväksymään sitä, vaan olin tosi säälittävä ja yritin vaikka kuinka pitkään, että palattaisiin yhteen...
Iän myötä mullakin nämä ongelmat on helpottaneet. Nyt elän vakaassa parisuhteessa, mutta alussa meidän yhteiselo oli aika hankalaa, kun olin niin epäluuloinen ja takertuva. Ja vaikka olen parisuhteessa, saatan vielä nykyäänkin ihastua tosi helposti johonkin ihmiseen, jonka kanssa tuntuu olevan paljon yhteistä. Ja sitten tavallaan "omin" tämän ihmisen itselleni ja olen kateellinen, jos hän alkaa seurustella vakavasti tms. Se on tosi rasittavaa. Kuitenkin rakastan kumppaniani, meillä menee hyvin enkä koskaan pettäisi häntä, mutta en vaan mahda mitään tunteilleni.
En sitten tiedä onko epävakaa persoonallisuushäiriö vai mikä, mutta noi muiden kommentit kuulosti niin tutuille... - mariq
Miusta tuntuu että oma elämä on mennyt niin sekaisin että.. itselläni on epäilty epävakaata persoonallisuutta.
Oma käytökseni on aikalailla samanlaista kuin muiden täällä kuvailema. Olen parisuhteessa (puolittain avoimessa), ja rakastan mutta ihastun äärettömän helposti toisiin ihmisiin ja heistä saattaa tulla melkein pienoinen pakkomielle. Olen saattanut itseni todella noloihin tilanteisiin käytökselläni ja pilannut ihmissuhteita..joskus en ole halunnut millään hyväksyä sanaa "ei".
"Ja vaikka olen parisuhteessa, saatan vielä nykyäänkin ihastua tosi helposti johonkin ihmiseen, jonka kanssa tuntuu olevan paljon yhteistä. Ja sitten tavallaan "omin" tämän ihmisen itselleni ja olen kateellinen, jos hän alkaa seurustella vakavasti tms. Se on tosi rasittavaa. Kuitenkin rakastan kumppaniani, meillä menee hyvin enkä koskaan pettäisi häntä, mutta en vaan mahda mitään tunteilleni. "
^^tämä juurikin kuulostaa niin niin tutulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802