miten vuoden pelikielto poistetaan?
pelikiellon poistaminen
6
1328
Vastaukset
- fgdhsdfsdgs
laiton veikkaukselle sähköpostia missä sanottiin että voi poistaa netissä mutta ohjeet oli tosi huonot.nyt yritin poistaa kevytliittymän kautta vuoden pelirajoituksen painoin poista kaikki pelirajoitukset mutta tuli tämmöinen viesti. Häiriö Veikkauksen järjestelmän toiminnassa. Yritä hetken kuluttua uudelleen tämä viesti on tullut jo monta viikkoa kenties ollut pitempääkin.
- afdfdf
miks pitäisi poistaa? iskikö jo himo :D
- hdfghdgessfgh
haluan lahjoittaa suomalaiselle urheilulle ja taiteelle rahaaaaaaaaaaa.
- hjjydfdert
nostoa
- hdhdh
miksi veikkaus ei anna selkeitä ohjeita pelikiellon poistamiseen.
- Anonyymi
soitin viikko sitten veikkaukseen,toista vuotta on kulunut,kun herrat veikkauksessa laittoivat pelikilto rajoituksen vuodeksi nyt on kulunut jo pitkästi yli tuomion,mutta rajoitukset ei vain peruutu.nyt toivoisin,että rajoitukset osaltani kaikki perutaan terveisin Huugo Sietiö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882