Soini oli oikeassa, kun keskustelu maahanmuuttajista alkoi.
Soini oli oikeassa, kun EU:hun meno varmistui.
Soini oli oikeassa, kun Kreikkaan alkoivat kysyä rahaa.
Soini oli oikeassa, kun Portugalin ongelmat häämöttivät.
Soini ON oikeassa, mitä Hän sanoo tulevista päivistä.
Suomi on menossa kohti konkurssia, jonne meidät vapaamuurarit ja Billbergerin porukka vie. Ja kokoomus vikisee.
Nokiasta ei ole kohta muistona, kuin vanhat kalossit.
Rikkaat keräävät kaikki nyt, mitä kerättävissä on, sillä kohta on stoppi.
TIMO, menkää hallitukseen ja ottakaa kristilliset mukaan. On edes jokunen viisaampi kehissä.
HYVÄ TIMO
2
117
Vastaukset
- ....................
Vain voitto kelpaa, KAIKKI muu paskaa.
En tiedä mitä tarkoitetaan hyvinvointivaltiolla ja kenellä se on sitä.
Itse työskentelen terveysalalla lähihoitajana ja saan palkkaa käteen n,1350 euroa josta maksan vuokran821,88 johonka ihmekseni saan asumistukea 50 e,a jääpi maksuksi771,88,ea joten jäävä rahaosuus on 578,12 eu,a josta maksan työmatkat, puhelinkulut myös tyttäreni, vesi, kallis sähkö yms kodin kuluja ruoka vaatteet ja puhtaus hygienian niin ei tällä pitkälle pötkitä joten olen työssäkäyvä sosiaalitoimen asiakas joka tarvitsee toimeentulotukea.
Kouluttautumista perushoidon ja lähihoitajan ammattiin en voi enään suositella kenellekään. Näillä palkoilla ei yksin eikä yksinhuoltajat varmasti elä tässä ns, hyvinvointivaltiossa.
Terveisin: Lare
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731631
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591102
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41817
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610