Herään öisin voimakkaaseen pahoinvointi kohtaukseen. Päivisin ei ole mitään oireita tai mitään vastaavaa, vain öisin. Välillä on myös vatsa sekaisin.
Minulla oli alussa voimakasta raskaus pahoinvointia. Voisiko tämä olla jatkoa sille? Että pahoinvointi olisi tullut aamuyön tunneille takaisin? Vai mistäköhän voisi olla kyse? Onkoi muilla samoja kokemuksia?
Normaalisti en ole muutenkaan mitenkään pahoinvoivaa tyyppiä enkä ole ikinä saanut vatsatautia itselleni..
Viikkoja olisi nyt 28 5.
Yöllisiä pahoinvointeja
7
9905
Vastaukset
- pahoinvointia_lopuss
Mä herään aamuisin pahoinvointiin ja ripuliin. Sitä jatkuu tunnin-pari, sitten saan yleensä unen päästä kiinni ja kun herään, olo on ihan normaali. Tätä on jatkunut jo useamman viikon. Synnytys on kyllä lähellä (40 2), mutta olis silti kiva tietää mistä johtuu. Lääkäri ei osannut sanoa juuta eikä jaata, kun asiasta valitin. No, toivon mukaan loppuu viimeistään synnytykseen...
- huhu huh!!
Mulla oli kanssa raskauden alussa oksentelua ja pahoinvointia 2 kk.Välillä päiviä jolloin vain oksensin koko ajan ja vesikään ei sisällä pysynyt.Se onnex meni pois viikoilla 16, mutta aamulla välillä viel okseksin aamupalaa tehdessä,pahaa oloa ei kyl enää ollut.
Nyt rv 33 ja pahaolo palasi taas,eilen oksensin kun korjasin kissan kakkaa.Ja olo muutenkin jitenkin heikohko nytten.Vaikea hengittää, tuskan hiki ja väsyttää.
Kait tää siis normaalia että tulee samoja oireita kuin alussa oli.Tosin nyt lisänä erilaiset kivut mm.lonkka ja alapää. - Yöks
Yöllä juuri kun herään niin minullakin on hirveä tuskan hiki otsalla kun vatsassa kiertää ja samalla oksettaa.. Kummallista mutta kai tosiaan sitten normaalia..
- Yöpahoinvointia
Itsellä oli yöllä juuri pahoinvointia. Heräilin noin 4-5 aikaan aamuyöstä kun teki pahaa ja ei siitä kauaa mennyt kun vessaan juoksin oksentamaan. Päivisin oli hyvä olo, mutta yöllä iski se kammottava olo.
Nyt onneksi loppunut, vaikka olen vasta viikolla 14. - ööö..
mulla oli ainakin kaks viikkoa ennen synnytystä (38 ) maha sekaisn ja ripulilla, suoli tyhjenee luonnostaan =) eikä tarvinnu tyhjennyksiä salissa! moni sanonu samaa!
- Yöks
toivottavasti ei minulla kuitenkaan vielä enteile synnytystä. Viikkoja kun vasta 29.
Ehkä ne tämä on jäänteitä sitten vaan alkuraskauden pahoinvoinnista.. Ota näistä vaivoista ja kivuista selvää :D
- lippis
Mulla viikkoja vasta 8 eikä tähän mennessä _mitään_ pahoinvointia, PAITSI: olen herännyt joitain kertoja keskellä yötä epätodellisen tuntuiseen pahoinvointikohtaukseen. Aamulla tuntuu, että olikohan se totta laisinkaan, mutta pakko kai uskoa, kun on kerran toistuvaa. Oksentanut en ole, vaan nukahtanut uudelleen - tuntuu lähinnä siltä, kuin heräisi keskellä elämänsä hirveintä matkapahoinvointia. Kammokokemus. Aamuisin olen väsyksissä, mutten lainkaan pahoinvoiva. Tätä ei tapahdu joka yö.
Olen ymmälläni, mutten huolissani; tuntuu että mitä ikinä oireita ilmaantuu, ne ovat kuitenkin normaalin rajoissa, ja jos eivät ole, niin ei sitä netissä puleeraa vaan soittaa lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883