Minkä kosteusvoiteen voisin valita Apteekista kun mulla on lievää aknea? Tuntuu että kaupan voiteet ei kosteuta riittävästi....
Kosteusvoide akne iholle
8
1787
Vastaukset
- Jeijjis
Acon uudistava yövoide sekä bm voide. Noilla arvetkin vaalenevat hieman.
- Tiedän mistä puhun
Aqualania on ihotautilääkäri minulle määrännyt ja sitä olen käyttänyt. Sopii kuivalle iholle, mutta ei ainakaan itselläni rasvoita. Aqualan Duo on parhaillaan käytössä.
- heryyy
onko basan geeli hyvää??
- !!!!!!
Suosittelen Humektan perusvoidetta, se sopii akneihoisen kosteusvoiteeksi. 400g pumppupullo. Ja kasvojen pesuun suosittelen Sebamedia jos alkoholipitoiset aineet kirvelevät ja punoittavat ihoa. Sebamedia on moneen käyttöön, joten valitse pullo jossa lukee KASVOILLE & VARTALOLLE. Molemmat tuotteet ovat resepti vapaita.
Toivottavasti näistä on apua.- douche
erisanin kasvoille tarkoitettu kosteusvoide toimii ainakin itselläni. se ei sisällä ylimääräisiä kemikaaleja eikä siinä ole hajusteita. kosteuttaakin mukavasti ja hinta on halpa.
- suosittelen!
eucerinin 5% karbamid-kasvovoide!! tämä sisältää ureaa, joka auttaa akneen.
voide on aika kallista, olisko ollu 17e, mutta todellakin sen arvoista!
ja vaikka siinä lukee että sopii tosi kuivalle iholle, se ei rasvoita ihoa.
mulla kiiltää iho ja on rasvainen, mutta toi voide ei sitä tee. ihoni kiiltää enemmän, jos käytän esim. mattavoiteita joihin en muuten koskisi pitkällä tikullakaan. - sgsgseg
Physiogel A.I
- säobfoäbäi
Itse käytin pitkään Aqulan L:ää ja Humektania, mutta hiljatain vaihdoin 100% aprikoosinkiviöljyyn. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin se on sopinut iholleni ihan parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275