Kiitos kaikille.

marian-aave.

Kiitos Temppuilijalle kun minut kutsuit "kylään", vaikka et suoranaisesti minua tarkoittanutkaan. Nyt on aika päättää vierailuni.
Tämä tuli nähtyä - nopeammin kuin arvasinkaan.

Molemmat puolet ovat leimoin varustaneet toisensa - siis monilla eri leimoilla. Täälläkin on olemassa yksi oikea mielipide, jota tulee kunnioittaa. Olen riittävän hyvin selvillä siitä, mikä se on. Tämä yksi oikea mielipide sitten jakaa kirjoittajat pahoihin ja hyviin. Minua olitiin jo heittämässä pahoihin. Mutta lennosta hyppäsinkin omille teilleni - en tipahtanutkaan pahojen koriin.

Palstanne henkinen kasvu on täysin tyrehtynyt, mutta pääasia, että jatkatte onnellisina. Minä menen, jotta voisin jatkaa yhtä onnellisena.
Miksi nykyisin onkin niin vaikea löytää paikkaa, jossa keskustelu olisi mahdollista ja mielipiteet sallittuja? S24 on aina ollut paikka, jossa hallitsee yhden totuuden laki. Kävin sen taas katsomassa.

Hyvää kevättä ja tulevaa kesää. Maailmanloppuhan tuleekin ensi vuonna, jolloin vihdoin olemme kaikki samalla viivalla - yhtä hyviä ja oikeassa :)
Minäkin.

18

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marian-aave.

Lisäys vielä.

Aika useasti tässä uhri-narsisti-sopassa näyttää olevan jotain niin todella kieroa ja sairasta. He näyttävät olevan jollain erikoisella tavalla kietoutuneet toisiinsa - valitettavan pysyvästi jopa - kunnes kuolema erottaa? Epäilen, että pysyvyys johtuu siitä, ettei koko totuutta voida nähdä.

Tästäkin ajatulsesta varmasti voi löytää syyllistämistä (ne jotka eivät kestä häpeää) ja syyttelyä (ne jotka sitä haluavat löytää).

• A

> Palstanne henkinen kasvu on täysin tyrehtynyt, mutta pääasia, että jatkatte onnellisina. Minä menen, jotta voisin jatkaa yhtä onnellisena.

Ole hyvä.

• Olisit vaan pysytellyt palstalla. Tässä älyttömässä sekalaisessa seurakunnassa kaikki ovat kuitenkin ainutlaatuisia ja erilaisuutta nimenomaan tarvitaan. Se on se ydin, mikä täällä on nähtävillä. Jokainen omassa prosessissaan. Ei niinkään hyvyys tai pahuus.

• Mikä tämä on juttuna ?
      Yhtäkkiä "mesoamisen aikana" ilmestyy joukko( tai...) ihmisiä jotka ... no tekevät mitä nyt tekevätkään ja sitten he suurieleisesti ilmoittavat kuinka lähtevät meidänlaisten kakkoskansalaisten keskuudesta poijjes. Ei sillä, että jos ei seura kiinnosta niin ei kiinnosta, mutta mistä tämä dramaattisuus ?

• M.B.

:DD Kysy Tempulta.. Kuulemma kävi miestenlogiikassa pyörähtämässä ja mainostamassa narsismipalstaa :)

• 9

Ehkä me kaikki nyt juoksemme kipinkapin perässä :D

• Joo joo, mutta miksi lottamarit ja aaveet aina käy kiljumassa epäoikeudenmukaisuutta ( jossain ) ja sitten suurieleisesti ilmoittavat painuvansa... sinne. En tajua tätä huomionhakua

• M.B.

Diivat on.. sellasii :)

• M.B. kirjoitti:

Diivat on.. sellasii :)

No en mä sillä, tykkään molempien esimerkkien kirjoituksista yleisesti ottaen mutta mikä tämä draamahakuisuus on. No joo, tiedän jo vastauksen. Lopetan. Oon muutenkin vähän veemäisellä päällä joten rauhoitan kirjoittamista =)

• A
        lynett kirjoitti:

No en mä sillä, tykkään molempien esimerkkien kirjoituksista yleisesti ottaen mutta mikä tämä draamahakuisuus on. No joo, tiedän jo vastauksen. Lopetan. Oon muutenkin vähän veemäisellä päällä joten rauhoitan kirjoittamista =)

> No en mä sillä [...] No joo, tiedän jo [...] Lopetan [...] Oon muutenkin vähän veemäisellä päällä ...

*Halirutistus*

Lynett, kaikki hyvin.

• M.B.
        lynett kirjoitti:

Sun pitäis joskus ihan huvin ja ittes vuoksi antaa vaan palaa kun veetuttaa..

Itse pidän dramatiikkaa kiehtovana ilmiönä. Vaikka joskus käykin mielessä, että se jos mikä kätkee alleen enemmän kuin moni muu verho.

• 22
        lynett kirjoitti:

Älä ihmeessä lopeta, pidä tuo tyyli ja itseasiassa anna palaa. Hyppää kuitenkin ajoissa alta pois kun pommitus alkaa..

• 22
        M.B. kirjoitti:

Sun pitäis joskus ihan huvin ja ittes vuoksi antaa vaan palaa kun veetuttaa..

Itse pidän dramatiikkaa kiehtovana ilmiönä. Vaikka joskus käykin mielessä, että se jos mikä kätkee alleen enemmän kuin moni muu verho.

Usko tai älä, vastasin lähes samalla tavalla ennenkuin luin viestisi.

• 22

Mitä mä nyt taas olen tehnyt? :D

• 22

Itseasiassa olen kyllästynyt itseeni, älä ota itseesi :)

• 22 kirjoitti:

Itseasiassa olen kyllästynyt itseeni, älä ota itseesi :)

No perhana .. tuttua meitsillekin ... toi kuulostaa sairaan terveeltä.

• 22
        temppuilija kirjoitti:

No perhana .. tuttua meitsillekin ... toi kuulostaa sairaan terveeltä.

Niin, olisko mitään vinkkiä heittää vaikka uudistumisen suhteen?

• 22

Taidat olla oikeassa, jatkan löysäilyä jota myös joskus leikkisästi paastoksi kutsutaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe