Moi, minulla on Mitsubishi colt 1.3 clear tec 2009, nyt kysyisinkin onko muilla samanlaisen mallin omistajilla ongelmia vaihteiston kanssa? Eli esimerkiksi valoista lähdettäessä ykkkösvaihde ei tahdo aina mennä päälle, vaan joutuu lähtemään kakkosella.Olisko tyyppi vai yksilö vika?
mitsubishi colt
3
505
Vastaukset
- Coltisti
Terve!
Saman vuosimallin 1.3 95 Invite -Coltin omistajana voin osaksi samaistua kokemuksiisi. Itselläni ongelma esiintyy lähinnä peruutusvaihteen kanssa, mutta myös ykkönen on joskus takkuillut. Kyseessä on melko todennäköisesti "tyyppiominaisuus", joka juontaa juurensa vaihteiston rakenteeseen.
Mikäli vaihde ei mene suosiolla päälle, niin älä runno väkisin, äläkä lähde kakkosella, vaan siirrä keppi vapaalle, ja nosta kytkin ylös. Tämän jälkeen jumittaneen vaihteen pitäisi kytkeytyä jälleen aivan normaalisti.
Semmoista, toivottavasti oli avuksi!- colttia
Kiitos vastauksesta, mutta eihän se korjaa ongelmaa, on vaan joskus on kiire päästä liikennevaloista nopeaa, ettei tule tööttäyksiaä takaa, muuten kun tuo start ja stop on päällä, niin vaihde menee kyllä silloin heti päälle, eli moottori ja vaihteet ovat pysähdyksissä, muuten harmittaa tuo ykkösen "jumittumin joskus"
- colt2005
joo sama juttu varsinkin pakkasella jostai luin että on tyypivika suositeltiin notkeampaa öljyä laatikkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882