unelma HÖTTÖÄ

kaikille Teille

Unelma Hötön juhlat
Unelma Höttö vietti 2.12. nimipäiväänsä ja "tulevaa menestystä" juhlittiin eliittidemarien ryhmähuoneessa. Tarjolla oli perinteistä sakkariinilla makeutettua silkko-ruusukakkua Jutalle, Eerolle, Paavolle... - omilta lautasilta tietenkin. Jutan kattaus oli WC:ssä, koska yleisessä tiedossa on sekin, että puheenjohtajan "vessakäynnillä kerkeää tehdä kaikenlaista" - SDP:n oppositiopolitiikkaakin!

IS 1.12.2009: "Jutta Urpilainen päivittää Facebookia vessassa"! (Assface?)
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1794555

Jutan naaman ilme kuvassa on paljon kertova - verkkosukkahousut kintuissa ja talon läppäri jalkovälissä pytyllä!? Siinä autuaana ajatelee ja kirjoittelee, samalla kun lirittelee nektaria unelmien hötteiköstä ja pynnää torttuja hanurista!? Ei kannata siis ihmetellä, jos Jutan ajatukset ovat hivenen hmmm...lirin...ngaaah...proot...plörts... - sitä itseään, herkkua kera sulotuoksujen!

Taitaa ollakin niin, että WC-pönttö ja viemäri ovat Jutan ajatusten "Tonava"! - ja siksipä alvariinsa huussissa luuraa! Aaahaa...trööt...JESS!...näpy..näpy...

Unelman päivät jatkuivat SDP:n "privaatti" ryhmähuoneessa Arkadianmäen lisäsiivessä:

Jutta: Hyvät toverit, onko kukaan löytäny vessasta langatonta "Elisa" nettimokkulaani?
Paavo: Ööö, löysin tämmösen ööö... mut tässä on kyllä lanka ja siin lukee "Tampax"!
Jutta: Hihihii, ihmettelinkin kun se siellä ei hierrä eikä kierrä ja on hyvä pierrä... hihii
Eero: Hohohoo! Miks sä Paavo otit Jutan heh... jakopään tiivisteen?
Paavo: Ööö.. jako mikä? - ku telkkaris sanottiin että ota "Tampax", niin on helppo pyöräillä ja ratsataa ööö... ja mä oon aina halunnu vaikken osaakkaan!
Eero: Kautta verkkosukkahousujen! Nyt Paavo annat sen Jutan tietosuojan sille takasin ja äkkiä! Muuten tulee liikaa tietovuotoa ja torjuntavoitetaan seuraavatkin vaalit, kun kansa äänestää väärin!
Jutta: Eikä voiteta! Lylyn Laurillakin kuulemma pukkaa jo yleislakkotuubaa... jess!
Eero: Nii pukkaaki...- ettei vaan kusis taas! Papukaijatkin muistaa sitten, että mä en tiedä taaskaan mitään niistä SAK:n jeesauksista!
Paavo: Voihan Tarjan tekarit, nyt on Piru irti ja mun täytyy lähtee kaasuputkiasioille. Do svidanija tovaris!
Eero: Paavo lähti lobbaamaan toveri Putinia asiaa, mut sä Jutta voisit viedä tosta lautaskasan näyttävästi ja stassiin Tarjalle pressan kansliaan. Siellä mamma kalkattaa jo tosi kuumana, taitaa kohta tekarit leikata kiinni. TPK:n muijjatkin ulisee kans täysillä kierroksilla kun verovaraelättien EU-tyrkkyreissut ovat vaarassa peruuntua.
Jutta: Mene itse! ...okei, tämän kerran, vaikka saanki taas laukusta feissiin! Mut mä oon silti tämän purtilon kippari, muista se Heinäseiväs tai sulle aurinko laskee! Heh.. tää oli vitsi, älä nyt viitsi punehtua Eero hei!
Eero: Joo aikuisten oikeesti oli hyvä zoukki - jess..! (Voi helskutti kun tulikin lähdettyä sieltä SAK:n osastopampun kantakirjademarin virasta komennushommiin. Tänne poliittisen siiven apparaattiin, höttödemulien ja änkyrädemukoitten poppooseen. No onneksi vanhoilla lobbarikamuilla Putkosella ja Lehtisellä on masinoitu suunnitelma "S D P"! Jos tää takapirujen viimonenkin suunnitelma P virtsaa, heivaan itteni täältä blondilasta ja suksin Suomen Pankkiin kasvamaan lisää pituutta tana! Saa haistaa pitkät koko valtiovalta, kele!)

1

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuivaa kans

Jutta: ja Eero, et sitten lähde sinne rymyporukoihin ennenkun saadaan nää Paavon töhrimät lautaskasat tiskattua, kuivaisit nyt ainaskin edes, please.
      Eero: Mut kun ne toverit jo varmaan voi pian oottaa, tai ainaskin toivoo, etten mä tuliskaa, vai tulinks mä jo?
      Jutta: Ethän sä, Eero, mitään, minä tässä vaan istualtaan samalla Twitteriä päivitän. Ai, Päivi. Onks se viä sen Paavon kaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3292
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3142
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe