Taas siis yksi hyvä syy lisää meidän metsästäjien ja syrjäseuduilla asuvien ihmisten äänestää Perussuomalaisia. Muuthan puolueet vain vastaustavat metsästystä käytännössä. Keskustankin pitäisi ajaa kovempaa linjaa suurpetojen metsästyksen puolesta, nyt se linja on aivan liian turhan löysä. Joten, persut, estradi on teidän!
Persut puoltaa petojen metsästystä järkevälle tasolle
1
139
Vastaukset
- Se olisi täysosuma
Ja Perus suomalaiset sanoo, jotta metsästystä ei kielletä, vaan se kuuluu täydellisesti luontoon ja metsästävät ihmiset kuuluvat myös.
Mutta ylilyönnit eivät kuulu, sillä ihmisellä on vastuu, ja minkillä ei oo vastuuta, eikä supikoiralla, joten ne on hävitettävä heti tavattaessa, mutta viisaasti ja hellästi.
ja vastuun kasvattamisessa oonkin sitä mieltä, että metsästäjien ampumisosaamista ja malttia on kehitettävä huippuunsa, ettei tule tyhjänpaskan paukuttelua, kun tilanne ei oo hyvä metästäjän, eikä riistan kannalta.
ja ON ERITTÄIN HYVÄ asia, että homovihreät saivat vaaleissa turpiinsa, sillä he eivät kuulu luontoon.
Homovihreät voisi perustaa oman valtakunnan, vaikka Gobin autiomaahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161