Uteliaisuudestani kyselen, onko kelelläkään tilannetta, että vaippa ei olekkaan jäänyt vauvaikään. En ole mikään provo enkä mikään muukaan idiootti.
Itsellä yökastelun vuoksi vaippa ahkerassa käytössä. Ja ikää on kertynyt selvästi yli vauvaiän...:)
Uteliaan kysely...:)
3
355
Vastaukset
- kastelija
Onhan meitä. Itsekkin 30v kokemuksella.
Oma henkilökohtainen mielipiteeni tuohon vaippojeni käyttöön on seuraava: Eihän ne mukavia ole. Kaikkihan sen tietää. Mutta elämässä pitää olla tietynlaista pilkettä silmäkulmassa, vaikka olisikin mitä ikävää kannettavana. Vai onko jollain muunlaista tapaa, jolla jaksaa ikävien asioiden suhteen?
- pissahousupoika
Käytän muovihousuja ja suorakaidevaippoja lähes jatkuvasti.
Olin yökastelija melko iäkkääksi asti. Loppui juuri ennen armeijaa.
Sen jälkeen olen käyttänyt muovihousuja ja perinteisiä suur-suorakaidevaippoja hyvin aktiivisesti ja pissaan kaikki pissat vaippaan yötäpäivää vapaaehtoisesti.
Toki on aikoja jolloin täytyy olla ns "normaali" ja pysyä kuivana mutta kun tilaisuus tulee niin muovihousut jalkaan.
Myönnän että sellaiselle joita ei nämä asiat kiihota saattaa tällainen tuntua jopa sairaalta sillä oikea enureesis on sairaus, se ei liene leikkiä.
Mutta kun elämässä voi selvitä pilkkeellä silmäkulmassa niin mikäs siinä.
Olen sitä mieltä että ei ole olemassa mitään virtsan karkailua, se on rehellistä housuun pissaamista ja sitä varten vaipat on kehitetty ja nykyään ne on niin asiallisia ja jopa huomaamattomia että tämän ajan ihmiset saa sen suhteen olla onnellisia, siis ne joilla on pissavika.
Minä itse tykkään kastelusta, mutta en tiedä tykkäisinkö jos en voisi sille mitään, sen nähnee sitten kun tulee tästäkin vanhemmaksi.
Nyt olen ollut vapaaehtois-kastelija jo 30vuotta ja on muutamakin vaippa kastunut ja muovihousuja on kaapissa noin 50 paria omassa käytössä ja myyntivarastossa noin 400 paria ja tosi upeita suuria suorakaidevaippoja eli jos kiinnostaa vähänkin niin pilkettä silmäkulmaan ja kirjoittelemaan.
Muovihousu-vaippapoikana on kiva olla ja tuhertaa vaikka kaverinkin kanssa kaikkea vaippapoikien juttuja.
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
mikä näistä osoitteista kenellekin mieluisin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875