Hei!
Mistä saa vai saako mistään vaatteita ylipainoisille lapsille ja nuorille?
Nykyiset muotivatteet ovat todella tehty laiheliineille eikä niistä löydy sopivia, jos on ylipainoinen.
Mistä vaatteita isoille lapsille/nuorille?
5
7739
Vastaukset
- tarja
ongelma kun minusta tuntuu ettei normaali ruumiinrakenteiselle lapsellekkaan meinaa löytää vaatteita.Paidoissa on hurjan pitkät hihat ja lyhyt helma,housuissa kapea vyötärö ja kamalan pitkät lahkeet,mitkä sitten rispaantuu kun niillä viilletetään pitkin teitä...
- hupi
heips, meidän poika on nyt 8.v ja painaa 47 kiloo, eli on aikas pullee, varsinkin vattan kohdalta. enää ei löydy mistään farkkuja jotka mahtuis, kun ei tahdo löytyy sellasii farkkui mis ois kuminauhaa vyötäröllä. verkkareissa poika kulkee... olis kiva kun sais jotain muitakin vaatteita ostaa... ja paidat ostan aina 150 cm vaikka poika 140cm. ja ei viitti ostaa farkuissa sitten 160 cm kun niist tarttee niin paljon lyhentää ja ne ei sit oo enää mukavat. ja siltinkin vaikka kokeilis esim just jotai 150-160 senttisii farkkui niin niissäkin on yleensä liian kaponen vyötärö, ihan toivotonta tää on. poika suuttuu useesti jos ei mahdu jotkut housut jalkaan, eikä se kyllä laihdu vaikka mitä tekis, eikä oo mitää sairauttakaan, on silti kyllä hieman epäterveelliset ruokailutottumukset..... ehkä pituuskasvu tasais vähän sitä painoo.... pelkään että toiset lapset haukkuu.... nii ja sitten toinen poika on 5v ja on semmonen kusimato että mitkään housut ei pysy jalassa, aina on kaikki liian isoja... ei mee tasan onnenlahjat....
- Kuuden äiti
Lastenvaatteiden erikoisliikkeissä on joitakin D-malleja esim. housuissa, mutta jos lapsi on reilusti ylipainoinen taitaa valmisvaatteista olla turha hakea.
- Marjukka
Hei. Elloksella on myynnissä lapsille d- mitoitettuja vaatteita joissain merkeissä, ja samanlaisia ulkomuodoltaan kuin c- mitoitetut. Ovat reiluja mitoiltaan ja todella mukavia päällä. Myös R -collectionilla on mukavan löysät mitat, ja huippuhyvä laatu!!! Kokeiles netistä Ellokselta ja RC: ltä!
Itse olen lyhyt ja raskausaikana käytin äitiysvaatteina rc: n vaatteita ja d- mitoitettuja 160 cm housuja, ja oli mukavaa, kun ei tarvinnut puoltaa metriä lyhennellä lahkeita! - Sira
Muodikkaita vaatteita myös isokokoisille nuorille löytyy verkkokaupasta www.thestreetstyle.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649