Rayong?

2+2+2

Osaisko joku kertoa millanen paikka? Toivottavasti ainakin hiukan kesympi kun tuo Pattaya.. Hotellien taso myös, siis hinta luokassa 15e-25e yöltä? Kiitos.

52

2913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sem sem

      >Sama tilanne eli tietoa vaille ? olen lährössä syys-lokakuus Rayonggiin ja yritän saara siellä aikani kulumaan seitsemän kuukautta,olen vuokraamassa taloa tai asuntoa ympäri vuoren ja kaikki neuvot ovat varteenotettavia vai ? En ole käynyt kyseisessä paikassa eres lyhyemmällä lomalla eli kaikki on uutta eli kannattaako jatkaa suunnitelmia et pysyvä asunto olisi Rayonggis. Kiitos..

    • raikkujong

      pari suomalaiste matkanjärjestäjien hotlaa löytyy mm novotel. ei suomibaareja (thank god), iso satama (vesi kökköstä), kannattaa mennä ban phen suuntaa,jos haluaa uida. muuten samanlaista vesielämää kuin pattayalla eli ainoa vesi on jää grogilasissa:)

    • sem sem

      >Kiitti tierosta eli positiivista ei suomi paareja siis ei mummon muusia ja lihapullia.
      >Kaaikki tieto tervetullutta...

      • ok.

        Saattahan tuo aika olla turhan pitkä siellä. Paikka on rauhallinen ja ei ns.turistirysä. Ainahan sieltä voi heittää reissua eri puolille Thaimaata. 3 vuotta sitten oli todella edullista siellä olla. Rannat roskaisia hotellialueen ulkopuolella.
        Menoksi vaan avoimin mielin


    • raakoojoong

      todella likainen paikka rayong, sattahipin satama ihan vieressä, vesi melkein yhtä likaista kuin pattayalla, eli ei uimakelpoista.suomibaareja ei ole,joten se ainoa iso plussa paikalle. ei turistirysä,joten ei löydy mitään palveluita länkkäreille.

      • haista sinä passka

        kun et mistään yhtään mitään tiedä, vedä kuule urpo v....ttu päähäs, käy joskus Thaimaassa niin ehkä voit sitten harkita kpmmentoida palstalla, ainiin, ethän sä saa niistä kelakorvauksistas säästettyä tarpeeksi...


      • sem sem
        haista sinä passka kirjoitti:

        kun et mistään yhtään mitään tiedä, vedä kuule urpo v....ttu päähäs, käy joskus Thaimaassa niin ehkä voit sitten harkita kpmmentoida palstalla, ainiin, ethän sä saa niistä kelakorvauksistas säästettyä tarpeeksi...

        >Kiitti kommentistasi. Olen asunut osittain Thaimaassa voudesta 2004 ja nyt viimesenä viitenä vuotena 6-7kk pattajalla josta reissannut pohjosta sekä Laosia Burmaa koska en kaipaa mitään turisti tungosta ympärilleni ilmeisesti siksi et on toi mainitsemasi v päässäni. Tää on tätä on tää niin kurjaa ja väärin kun ei ole päässyt nauttiin suomen talvesta kun ne pitkästä aikaan ovat olleet niin ihania, koita jotenkin pärjätä kolistelemalla jäitä lasissani.


    • Tsippadappaduida

      Terve Sem Sem!
      Joko olet asunnon hommannut? Jos et, niin minulla on sellainen vuokrattavana Hat Mae Rambhungin rannalla, 50 m päässä rannasta .Käsittää 70 m2 ja on hieno. Tosin vapaana vain marraskuun 10 päivään asti mutta vapaa vaikka heti. Jos kiinnostuit, niin laita viestiä. Paikka on nimittäin tosi kiva, rauhallinen ja vain 17 km päässä Rayongista. Varmaankin majoituspaikka löytyy pitemmällekin, voin avustaa sen hommaamisessa.

      • Tsippadappaduida

        Edelliseen jatkoa! Pan Phen kylään on matkaa 6 km, jonne lava-autot kulkevat aivan talon edustalta. Pan Phestä lähtevät lautat turistien suosimalle Koh Samet paratiisisaarelle. Hat Mae Rabhugin ranta on 11 km pitkä ja vesi puhdasta, ei äkkisyvää vaan saa kävellä jonkin matkaa ennenkuin jalat lakkaavat tapaamasta pohjaan. Tungosta rannalla ei todellakaan ole, mutta jos vilkasta elämää joskus kaipaa, niin Pattayalle on vain 75 km ja Koh Sametillakin on vilsekettä eri tavalla.


      • Vinston Shörtsin
        Tsippadappaduida kirjoitti:

        Edelliseen jatkoa! Pan Phen kylään on matkaa 6 km, jonne lava-autot kulkevat aivan talon edustalta. Pan Phestä lähtevät lautat turistien suosimalle Koh Samet paratiisisaarelle. Hat Mae Rabhugin ranta on 11 km pitkä ja vesi puhdasta, ei äkkisyvää vaan saa kävellä jonkin matkaa ennenkuin jalat lakkaavat tapaamasta pohjaan. Tungosta rannalla ei todellakaan ole, mutta jos vilkasta elämää joskus kaipaa, niin Pattayalle on vain 75 km ja Koh Sametillakin on vilsekettä eri tavalla.

        Moi ! Tsippadappaduida

        Usko tai älä, niin totta on se - vannon kautta kiven ja kannon - että en ihan oikeasti seuraa keskustelua juuri täällä.

        Hupsista vaan,
        kannataisi käydä useampaan,
        tarkistaa aina uudestaan ja uudestaan
        mitä ihmeelistä ja joskus karvaista täällä kirjoitetaankaan.

        No ja joo... saanko tarjottaa sinulle oluen jos toisenkin?

        Paikka on vapaa kunhan se on Thaimaassa.

        Paikasta riippuen minä maksan loput tai sinä maksat loput?

        Reilu peli ja sitten ollaan kuin veli...

        Sano jees? sano?


    • Rayongiin Jippiiiii

      Moi Tsippadappaduida!

      Olen reissannut Thaimaassa aktiivisesti 7 -vuotta. Rayong on kokematta ja Koh Samet. Rupesin kiinnostumaan lisää, kun kuin juttusi paikasta.
      Lähden kuukauden kuluttua Thaimaahan ja olen siellä maaliskuun loppuun.
      Mikäli olet Rayongissa olisi mukava tavata.

    • Tsippadappaduida

      Terppa Sem Sem ! :) Hauskaa jos sain sinut innostumaan ! Joko olet asunnon hommannut? Olemme lähdössä joulukuun 11 päivä ja takaisin HITTO VIEKÖÖN pitää lähteä jo 31.12.

      • >Hei kuka sit lienetkin ? Nyt tulevan kuun alus vaimoni menee etsiin asuntoa. Olemme yhressä katsoneet netistä ilmotuksia ja nyt hän menee paikanpäälle tarkastaan olisiko niissä joku joka sopisi käyttöömme. jos haluat pitää yht. 0449132534 jos laitat tekstarin ni ok. katotaan..


    • Rayongiin Jippiiiii

      Minulla on thaivaimo. Asumme Samut Prakassa. Bangkokista etelään n. 40km. Meiltä kotoa on n. 4 km Siamin lahdelle, mutta ei hiekkarantaa. Siellä on tosin todella hyviä ravintoloita ja hinnat aivan muuta kuin BKK:n keskustassa.
      Varmasti löydämme Rayongista hyvän paikan kohtuu hintaan kuukaudeksi tai pariksi. Teidän loma on vain 20 päivää.
      Vaimoni on käynyt Rayongissa pikku-tyttönä, mutta ei muista paikkaa kovin hyvin.
      No, jonkun täytyy pyörittää sorvia Suomessa. Pikku-joulut voisi viettää tai voitte tulla meille Samut Prakaan.

    • sem sem

      >>Kiitos tarjouksista ja neuvoista joita teiltä sain. Asunnosta sen verran tarkennusta. Eli haemme asuntoa joko pientä taloa tai omalla pihalla kaksikerroksista vähintäin 3 huonetta ja alakeran huone mahrollista muuttaa pieneksi liikehuoneeksi. On myös mahrollista vuokrata erikseen liikehuone ja asunto. Pienet vaatimukset paikan suhteen on koulu on oltava kävelymatkan päässä koska tyttöni 8v käy koulua ja kuntosali 3km säteellä. Olisko ehrotuksia miten voisimme pitää yht. nää viikot suomessa ja jatkossa Thaimaassa,jossa muuten sataa kohtalaisesti. Uskaltaako täällä antaa S postiosotetta tai puh numeroa, saako sen mukana jonkun sika amalian riasakseen ?

      • sem sem

        >Tervetuloa !


    • tsippadappaduida

      Terpat Sem Sem! Hmmm......??? Olen itseasiassa vaihtamassa tuota mainitsemaani kerrostaloasuntoani joulukuussa omakotitaloon, joka on siinä ihan muutaman sadan metrin päässä tuosta toisesta. Kyseisessä asunnossa on 2 mh oh k kph, se on valmistunut 2010. Hitsin vitsi, kun en oikein minäkään tajua, miten voisimme olla yhteyksissä suoraan, koska suuri vaara on, että joku sika-amalia tosiaankin tuppaa seuroihin mukaan. Jos nyt kuitenkin laitan tämän osoitteen, jutskataan sitten paremmin ja annan toisen osoitteeni jos otat yhteyksiä. [email protected]. Alueella on parin kilometrin päässä koulu, sekä kuntokeskuskin tässä asuinalueella. Laitahan kirjoitellen, niin kerron paljon lisää.

      • sem sem

        >>NIINPÄ< entä sinä ? katohan paririviä ylöspäin ni näet kuvani 106kg entä sinä ?


      • sem sem

        >>Hei tsippadaaaaaaa ?
        >>laitoin S postia yhteyren pitoa varten. Olis ihan nastaa jos saatas sellanen muutaman perheen ryhmä joka pitäis yhteyttä toisiinsa , siitä vois kehittyä ihan hyvä juttu kun ei ole ennakkoluuloja toisiamme kohtaan, Sellaset sika amalia jutut ovat niin ala-arvosia et niillä ei kannata itseensä rasittaa koska ne ovat täysin tietämättömän puhetta,tietysti hän tietää sivan ja kelan sekä mäyriksen alehinnan,mut niillä tieroilla emme tehe mitään. Kaikki Rajog fanit huom olen olen avannut tätävarten liittymän. S viesteille ja vastaan myös jos olen paikalla. 0449132534. sem sem vesaat1


      • sinne marraskuussa.
        sem sem kirjoitti:

        >>Hei tsippadaaaaaaa ?
        >>laitoin S postia yhteyren pitoa varten. Olis ihan nastaa jos saatas sellanen muutaman perheen ryhmä joka pitäis yhteyttä toisiinsa , siitä vois kehittyä ihan hyvä juttu kun ei ole ennakkoluuloja toisiamme kohtaan, Sellaset sika amalia jutut ovat niin ala-arvosia et niillä ei kannata itseensä rasittaa koska ne ovat täysin tietämättömän puhetta,tietysti hän tietää sivan ja kelan sekä mäyriksen alehinnan,mut niillä tieroilla emme tehe mitään. Kaikki Rajog fanit huom olen olen avannut tätävarten liittymän. S viesteille ja vastaan myös jos olen paikalla. 0449132534. sem sem vesaat1

        Rayong faneilla on jo klupiosasto. Taisi olla Thairyssa. Rayongista kirjoitellaan tosi vähän. Olen siitä todella kiinnostunut ja menen sinne marraskuussa.


    • muita asuntoja?

      tsippadappaduida!

      Onko siinä taloyhtiössä vuokralla muita asuntoja?

      • tsippadappaduida

        Kyllä siellä varmasti löytyy muitakin vapaita asuntoja. Riippuu tietenkin mikä ajankohta olisi kysymyksessä.


    • minulta löytyyisi Mae Rambhungin rannalta,asunto noin 64 neliötä kaksi condoa yhdistetty väliovella,rantaan tien yli 50m. huoneet juuri kunnostettu ja uudet kalusteet sisällä.parisänky,tv joka ei näy kunnolla. sohva josta saa lisävuoteen,jääkaappi,micro,astiat ym. h. 15500 sähkö kk. alakerrassa saksalaine ravintola uimaallas,rannalla paljon ravintoloita ja ruokapaikkoja. rauhaa ja rantaa rakastavalle oiva paikka

      • Rayong 25.10 - 30.04

        Kiinnostaa todella. Saksalainen ruoka on aikas lähellä suomiruokaa. Mikä on osoite ja näkyykö se netissä?


      • Rayong 25.10 - 30.04 kirjoitti:

        Kiinnostaa todella. Saksalainen ruoka on aikas lähellä suomiruokaa. Mikä on osoite ja näkyykö se netissä?

        tällä viikolla asenetaan verhot joten sitten valmis voin ottaa kuvia ja lähettää kunhan saan kiinnostuneiden osoitteet
        sijaitsee Wictoria vic noin 5 km rayonin päästä katsottuna rantaa myöten, ranta bulevardi vieressä 50-70 m mereen eli tien yli


      • sissis
        topazio kirjoitti:

        tällä viikolla asenetaan verhot joten sitten valmis voin ottaa kuvia ja lähettää kunhan saan kiinnostuneiden osoitteet
        sijaitsee Wictoria vic noin 5 km rayonin päästä katsottuna rantaa myöten, ranta bulevardi vieressä 50-70 m mereen eli tien yli

        Olisin mieheni kanssa kiinnostunut vuokraamaan asunnon Thaimaasta kolmeksi kuukaudeksi joko joulukuusta 2011 ai tammikuusta 2012 lähtien. Jos jollakin olisi asunto (mieluiten läheltä meren rantaa ja suht. edullisesti esim. Phuket tai Pattaya, muutkin alueet käy) ko. ajalle tiedossa, voisi ottaa yhteyttä s-postiin [email protected].


      • pattaya ? phuket ?
        sissis kirjoitti:

        Olisin mieheni kanssa kiinnostunut vuokraamaan asunnon Thaimaasta kolmeksi kuukaudeksi joko joulukuusta 2011 ai tammikuusta 2012 lähtien. Jos jollakin olisi asunto (mieluiten läheltä meren rantaa ja suht. edullisesti esim. Phuket tai Pattaya, muutkin alueet käy) ko. ajalle tiedossa, voisi ottaa yhteyttä s-postiin [email protected].

        No, itsepähän tiedät. Myöhemmin ainakin tiedät.


      • tsippadappaduida
        pattaya ? phuket ? kirjoitti:

        No, itsepähän tiedät. Myöhemmin ainakin tiedät.

        Rayongissa Thaimaassa vapaana sairaustapauksen vuoksi 70m2 asunto sairaustapauksen vuoksi peruuntuneena ajanjaksona, eli alkaen 28.11 - 11.12 kaksiviikkoa 390€. Asunto hieno ja aivan merenrannalla, täydellisesti varusteltu, parveke meren ja uima-altaan suuntaan. Voi vuokrata myös viikoksi jos ei enää kahdeksiviikoksi kerkiä. 1vk vuokra 260€. Ranta 11 km pitkä.


      • valita voi
        pattaya ? phuket ? kirjoitti:

        No, itsepähän tiedät. Myöhemmin ainakin tiedät.

        oon samaa mieltä,kuin yö ja päivä


      • valita voi
        pattaya ? phuket ? kirjoitti:

        No, itsepähän tiedät. Myöhemmin ainakin tiedät.

        oon samaa mieltä,era kuin yö ja päivä


      • nähty on
        Rayong 25.10 - 30.04 kirjoitti:

        Kiinnostaa todella. Saksalainen ruoka on aikas lähellä suomiruokaa. Mikä on osoite ja näkyykö se netissä?

        osoite,,ei missään


      • thaimaassatavataan

        15500 bahtia on törkeä vuokra tuollaisesta asunnosta. Puoleen siitä hinnasta varmasti löytyy paikan päältä.


    • olisi vapaana rannalla rayonissa Mae Ranbhun beatsillä kaksi vierekkäistä condoa yhdistetty väliovella yht 64 neliötä v 15500b kk sähkö vesi vaikka pidempiaikaisesti vuokrattavana,täysin kalustettu rantaviivaa noin 11km rauhallinen paikka

    • :-)

      Kyllä sieltä Rayongista itään (Haad Mae Phim) löytyi ainakin 2009 ihan hienot rannat....keskellä viikkoa jos on niin melkein yksin rannalla :D

    • kirjosiepotss

      Luettuani tämän ketjun, innostuin em paikasta. Olen miettinyt jotain paikkaa kohtuu matkan päässä Bangokin kentältä. Olisiko tämä sellainen paikka? Tarkoitus olisi ensi talvena heslmi-maaliskuussa ottaa suorat lennot Bangokiin ja mennä sieltä jonnekin, mutta minne... Näitä ketjuja luettuani nuo "vanhaukko-pikkutyttö käsikädessä"- paikat ei kiinnosta. Jotain aitoa Thaimaata, mutta ei kuitenkaan mitään torakkahässäkkää. Mikähän se paikka vois olla?
      Entäpä Krabi? Kuinka kaukana ja vaivalloisen matkan päässä se on Bangkokista?

      • kokemus

        Krabi on n.800 kilsaa bangokista lentoja ainakin 4 päivässä ei ole vaivalloista krabin kentältä taksi Aonangiin 400-500 bahtia


      • täälläkin

        ota bussi raongíin ja sieltä "lavabussi" ban pheen,katsele ja mittaile,tää kohde on helppo ja halpa ja rauhallinen.


    • Hiekkakirppu

      Krabilla Aonangissa olen käynyt 5 vuotta sitten. Ihan kiva paikka mutta ranta ei todellakaan samanveroinen kuin Hat Mae Rabhung ja porukkaa huomattavasti enemmän. Tammi - maaliskuussakaan vaikka ovat sesonkikuukausia ei Hat Mae Rambhungilla tarvitse kilpailla neliöistä , mutta kuitenkan ei ole mikään kuollut paikka ja aivan lähistöltä Pan Phen kylästä lähtevät lautat turistien suosimalle paratiisisaari Koh Sametille jossa elämää on sitten jo aivan toisella tapaa, sinne on mukava tehdä päiväretkiä ja palata taas takaisin omalle rannalle rauhaan. Pan Phessä hyvin varusteltuja päivittäistavarakauppoja, toreja, pankkeja, pankkiautomaatteja, optikko, lääkäri, posti, matkamuistokojuja, vilkas kalastajakylä. Suvarnabhumin kansainväliseltä kentältä taksimatka kestää 2h maksaen n. 60€. Pan Phessä mahtavan hieno akvaario, 4 km päässä upea viidakkoravintola Classic Forest, kansallispuistoalue ym. Lenkkeilymahdollisuudet aivan mahtavat sekä pyöräilymaastot. Tämä on vain minun mielipiteeni mutta sinne olen pesäni tehnyt. :) Uudet lennot jo varattu joulukuun 2012 alusta, tammikuun alkuun 2013.

      • stigu ja kipa

        ja kun tarvitsette yö paikan,niin lämpimästi suosittelen Bed Rock guesthouse,ihan lähellä lähtö laituria Sametille,siistit huoneet ja hinta sopiva ja olo mukavan rento.ollaan oltu viikko pari kolmena vuotena ja aina vain enemmän tykätty.


      • oltu on

        bussitkin kulkee sinne ja hyvin sopivaan hintaan


      • Christian70
        oltu on kirjoitti:

        bussitkin kulkee sinne ja hyvin sopivaan hintaan

        Olisiko tietoa vuokra asunnosta BKK-Pattaya-Rayong sektorilta,maaliskuu 2014 koko kuukausi...


    • Saastetta

      Kyllä ei todella lomaltaan paljon kaipaa jos rayongin rantoihin ihastuu. Phan phe ja mae phin ovat likaisia ja tunkkaisia kyliä joissa merivesi oli niin likaista että hävetti katsoa. Ainut alue missä siellä voi olla on hotellien allasalueet,mutta rannat täynnä roskaa ja vesi likaisen näköistä. Kannattaa käväistä phan phen satamassa mistä lähtee lautat sametille ja tutkailla siellä merivettä. Menee halut lomailuun täällä. Aivan törkeää saastaa.

      • santtu-1975

        Miltä ajanjaksolta nuo negatiiviset kokemuksesi on peräisin? Itse olen alueella ollut puolitoista vuotta sitten (Lokakuu 2014) ja en mitään valittamista rannosta (ainakaan Rim pae Beach:n alueella) taikka merivedestä löytänyt silloin. Päinvastoin hieno ja rauhallinen ranta oli kyseessä.
        Tietysti esimerkiksi ajankohta koska alueella on, vaikuttaa kokemukseen aina paljon. Esimerkiksi isompien myrskyjen aikaan jälkeen olla meressä ja rannalla pitkäänkin erilaista roskaa ja vesi hyvin sameaa. Mutta jonain toisena aikana voi kokemus olla ollut jollakin toisella samoilta rannoilta hyvinkin erilainen.

        No, itse menen samoille aluelle taas muutaman viikon päästä käymään, niin katsotaan taas sitten miltä silloin vaikuttaa.


    • Yökkkk

      Novotel-hotellin allaspojat puhdistivat turistien jalkoja ja kenkiä öljystä toissa talvena parina päivänä tammikuussa,joten ainakin silloin vedessä ja rannalla oli öljyä. Rannat todella roskaisia heti hotellialueiden ulkopuolella,joten mistään paratiisista on turha puhua. Itse hotellit ovat hyviä ja allasalueet siistejä,mutta jos haluaa meressä uida niin kannattaa katsoa tarkkaan milloin sinne pulahtaa.

    • LekLek

      Rayongista en tiedä, kun Sattahipissä asustellaan, mutta nää vedet nyt näillämain on hyvin tuulen suunnasta riippuvaisia. Välillä vesi on kristallin kirkasta ja kun tuuli kääntyy, muuttuu sameaksi. Suomeksi, jos tuulee Pattayalta tulee roskaa ja vesi on sameaa, jos toisesta suunnasta vesi on kirkasta.
      Rayong on sen verran kauempana, että sielä ei tule ikinä käytyä, mutta ohikulkumatkojen perusteella en ole niille rannoille lämmenny: upeat pitkät hiekkarannat, mutta ei mitään muuta. Sopii hyvin parin viikon turistille, mutta asumiseen kaipaan itse kyllä kylää jossa on normaalia paikallista elämää, ei vain hotelleja ja ravintoloita.

    • HyvääYötäSuomeen

      Se Rayongin turistialue on aivan eri asia kuin Rayongin kaupunki. Ja puhut paskaa Sattahipin kirkkaista vesistä sama meri huuhtoo Sattahipin, Rayongin, Si Rachan, Hua Hinin ja Pattayan rantoja saman väristä se merivesi on kaikille ed.mainituissa. Tuulen suunnasta johtuu paljonko roskaa tulee rannoille. Aasiassa rahtilaivoista heitetään roskat yhä mereen valitettavasti. Suomenlahdella ja itämerellä roskien dumppaaminen mereen kiellettiin-80 luvun lopulla.

      • 55339982

        Meriveden kirkkaus riippuu paljon rannasta, esim. Hua Hinissä sameutta tuo erittäin hienojakoinen hiekka. Tosiasia on myös, että saarien rantavedet monin paikoin kirkkaampia, kuin asutusten läheisyydessä rannikolla.
        Suomenlahdella on valtavasti roskaamista, monien kaupunkien jätevedet laskevat huonosti puhdistettuina mereen, kuten esim. Pietarissa vieläkin, vaikka maksoimme sinne hyvät puhdistamot. Läheskään kaikki isot valtameriristeilijät eivät septitankkejaan tyhjää satamissa, vaan laskevat mereen, milloin missäkin on painolastitankkien usein öljynsekaista vettä laskettu mereen ym ym, esimerkkejä löytyy valitettavasti liikaakin itämereltä myös.


    • UpeitaFisujaJaVärejä

      Kyllä Siamin lahdella on kirkkaitakin vesiä vaikka daivaamiseen. Pahamaineista Pattayasta pääsee 40B Koh Larnille snorklaa.
      Pääseekö Rayongilta vielä lautalla Koh Changille.

      • LekLek1

        Joo, turha tätä on toistaa, mutta tosiaan ranasta riippuu. Esim. ihan läellä Patyaaa Na Jomtienilla on Baan Ambhur Beach, jossa hyvin kirkasta vettä, (tosin tyhjiä muovipusseja ikävästi pohjassa) samoin kun Sai Kaow Beachillä -rannan muodot vaikuttaa miten poukamat pääsee likaantumaan ja Sai Kaow Beachin ja Pattyan välillä on iso aallonmurtaja, se saattaa vaikuttaa myös veden laatuun.
        Bang Sarayssa vesi riippuu juurikin tuulen suunnasta -on välillä todella kristallinkirkasta, välillä sameampaa, mutta ei koskaan sellaista kun Pattayalla/Jomtienilla huonoina päivinä.
        HuaHinissä taas se veden sameus on ihan eri asia, johtuu siitä hiekasta kuten sanottu.
        Rayongissa rantoja ei ole kaupungissa, vaan ne on niitä turistialueita kaupungin ulkopuolella -Rayongin kaupunki on teollisuus/satamakaupunki.


    • Asiantravel

      Tarkoitat varmaan koh sametille, changille täältä on matkaa noin 200 km. Rayong on teollisuuskaupunki, mukavat rannat, n.10 kilsaa keskustasta. Itse asustelen täällä

    • Likaviemäri

      Marriott ja Novotel hotellien rannat ovat ajoittain täynnä roskaa. Siellä on muovijätettä joka lähtöön joukossa lasinsiruja ja neuloja,joten ilman kenkiä ei kannata kävellä. Suuria meduusoja lojui myös rannoilla ja joukossa kapisia kulkukoiria,joten se siitä paratiisista. Hotellien kohdalla vähän siistimpää,mutta heti kun lähdet kävelemään niin joudut tunkiolle. Ei kyllä mieli tehnyt mereen uimaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe