Rayong

Utelu

Millaisia kokemuksia Rayongista? En ole paljon kuullut arviointeja ko paikasta.

6

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudistettu kysymys

      Millaisia kokemuksia Rayongista?

    • Rayongin kaupunki

      Rayong Thaimaa on kohtalaisen uusi lomakohde Thaimaassa, ja tarjoaa rauhallisempia lomakokemuksia Thaimaassa varsinkin perheille.

      Rayongin kaupunki sijaitsee Thaimaan itäisellä puolelle, Simaminlahden rannalla, ja sen asukasluku on noin 100,000 asukasta (koko Rayongin provinssissa on noin puoli miljoonaa asukasta).

      Turismin ohella alueen elinkeinot ovat kalastus, kemianteollisuus, ja läheltä löytyy myös autoteollisuutta.

      Kaupunki sijaitsee noin 140 km etelään Bangkokista, ja noin 150 km Kambodzasta. Pattayan lomakohteeseen on matkaa vain 40 kilometriä.

      Rayongin provinssin pohjoinen osa on vuoristoista aluetta, mutta muutoin provinssi koostuu matalasta maanviljelysalueesta, ja noin 120 km matkasta rantaa Siaminlahdella.

      Rayongin provinssin suosittuja turistisaaria ovat Koh Samet, Koh Mun, Koh Kodi, ja Koh Man.

      Näistä suosituin turistikohde on paratiisisaareksikin tituleerattu Koh Samet, joka tarjoaa aurinkoisia päiviä, vihreitä kookospähkinöitä, ja kristallinkirkkaita lämpimiä vesiä.

      Koh Samet tarjoaa kaiken kaikkiaan 14 puhdasta rantaa vierailijoille, joita ympäröivät värikkäät koralliriutat ja kirkkaat vedet jotka soveltuvat snorklaamiseen, uimiseen, ja Scuba-laite sukeltamiseen. Samet saari on noin 6,5 km Ban Paesta, josta erilaiset venepalvelut ja majoitukset ovat tarjolla.

      Yksi suosituimmista hotelleista provinssissa suomalaisille on Eurooppalaisen Accor-hotelliketjun Novotel Rim Pae Rayong (www.novotel.com/gb/hotel-1130-novotel-rayong-rim-pae/index.shtml), josta on hyvien palveluiden äärellä, ja josta on helppo tehdä retkiä esimerkiksi juuri Koh Sametin saarelle.

    • Pattis is Pest

      Rayongin kaupunki tyypillinen suurehko vilkas Aasialainen moderni vilkas ruuhkainen kaupunki.

      Hotellialue sijaitsee noin 10 km kaupungin ulkopuolella eikä todellakaan ole mikään bailaajan paikka. Alueella lomailee varakkaita ausseja ja jenkkejä, tylsää.

      Tai eihän se ole kuin yhden kadunmitan päästä Bangkokista.

    • 28 x....

      Hih, parhaita paikkoja taitaa olla turha nimetä. Kaikki ovat parasta mitä maan päällä on. Lukuunottamatta Intiaa, Fililippiinejä, Combodeaa tai Vietnamia.
      Koh Sametista yksi juttu:
      Olin yhtenä aamuna aivan alamaissa. Tuijotin tyhmänä makkaraa ja munakasta jonka jonka olin taukkina tilannut. Ei pudonnut. Tyttöystäväni Poo oli edellisenä päivänä tilannut minulle ja kolmelle tytölle venematkan sekä rantamajan saarelta.
      Olin aivan räjähteneessä kunnossa. Sanoin Poolle etten pysty kykenemään lähtemään mihinkään.
      Kävi apteekissa ja toi pari pilleriä. Sanoi että vedä noi. Vedin. Parin minuutin päästä paita repesi päältäni ja karjaisin kanadaksi että nyt mennään pakkaamaan. Tulee liian pitkä stoori että jatkoja ensi kerralla jollei oma riitä....

      • påpåp

        Heh, että ihan Combodeaa.

        ps. oikeasti matkustaville: koh Samet on ihan persiistä, kannattaa jättää suosiolla väliin.


    • hyyppo_90

      Turismin ohella alueen elinkeinot ovat kalastus, kemianteollisuus, ja läheltä löytyy myös autoteollisuutta-> sattahipin satama vieressä, teollisuusaluetta yms. voi päätellä, kuinka puhdasta.
      ban phe myös vieressä, aivan kuollut paikka, ei nähtävää ei kunnon ruokapaikkoja.
      pattaya 40km, liian lähellä...kannattaa jatkaa matkaa sametille tai changille asti...tämä näissä paikoissa käyneen mielipide.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe