Onko tietoa, mitä eroa on perinteisen saumamassa Sika 291:n ja uutuuden Sika 291i:n välillä? Onko uusi versio parempi, toiseen käyttöön tehty vai jokin ympäristöystävällisyyden nimissä kehitetty mutta käyttäjän kannalta huonompi tuote? Massatuubi oli tänään tarkoitus ostaa, mutta sen perinteisen "parasta ennen" -päiväys oli kovin lähellä, ja uudemman version ominaisuuksien eroista en viisastunut edes valmistajan sivuilta.
Sika 291:n i-versio?
5
821
Vastaukset
- SiKafl
http://web.finnexpo.fi/Sites1/Vene/Sivut/News.aspx?url=/Sites1/Vene/ExhibitorPressReleases/1900549113/Sikanuudensukupolvenlaadukkaatveneilytuotteetmarkkinoille.aspx
Uuden sukupolven ympäristöystävällinen tuote. Niin kun "myrkky" maalit muuttuivat ympäristöystävällisiksi niin parantuiko tuotteen lopputulos vai heikkenikö teho.
Käyttöturvallisuuustiedote:
http://www.sika.fi/ind_ktt_sikaflex_291i.pdf
http://www.sika.fi/ind_ktt_sikaflex_291.pdf- Sikasaumari
Kiitos vastauksesta. Muutamia puoteja kiertäneenä vaikuttaa siltä, että vanhanmalliset tuubit ovat myös sisällöltään vanhoja. Värimerkintätarrassa olevat "parasta ennen" -päiväykset ovat vaihdelleet viime syksyn ja ensi heinäkuun välillä. Uusilla tuubeilla säilyvyyttä on ensi vuoden puolelle.
Sveitsissä näköjään nämä uudetkin tehdään, joten kai niitä uskaltaa käyttää. Olisiko kellään oikeaa tietoa asiasta? - sikaa ihan sikana
Vanhassa on vanhaa kunnon MDI:tä , ja kunnon tärpätit ... uudessahan lukee että jotakin piperiiniä ... piiperöiden nössökamaa.
Tanan telaketjufeministiviherpiipertäjäjien salajuoni!
Sehän sitten tosi ympäristöystävällistä on kun kohta uudet paatit kaikki pohjassa ja niistä valuu polttoaineet jä voiteluöljyt suoraan mereen!
Jo vain. Eiköhän Sika anna uuden tuubin tilalle jos sattuisi se paatti uppoamaan , siihenhän se niiden vastuu päättyy ainakin täällä Euroopassa.
- Mauhendaali
Se "i" tarkoittaa "injection" eli ruisku. Se pötkylä on siis huomattavasti vanhaa kaasutinversiota tehokkaampi.
- oppiko
i tarkoittaa venemaailmassa, että se on ruiskulaminoitu tyhjiömenetelmällä, eikä telattu käsin.
joten tuo i mallin tuubi on tehty moderneilla ja turvallisilla metodeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082