Jokerit on kuitenkin Stadin ykkönen!

gonna fly now

Jokereiden ja IFK.n keskinäiset kohtaamiset tältä kaudelta:
Jokerit 7 voittoa, HIFK 6 voittoa

Joten vaikka IFK voittaakin mestaruuden niin Jokerit on kuitenkin parempi joukkue!

63

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 46#Ra

      Jokerit on stadista. ifki on hesasta.

      • 53#Ar

        ...ja sä olet perseestä!


      • Ifk4ever

        Hifk rulez. Ifk jytää


    • fly away...

      Matematiikka ei taida olla sun vahvin osa-alueesi? Molemmilla on 7 voittoa tältä kaudelta.

      "Joten vaikka IFK voittaakin mestaruuden niin Jokerit on kuitenkin parempi joukkue!"

      Just joo, ainahan se huonoin joukkue voittaa mestaruuden...

    • stewwen

      Narrifani nyt ei ikinä suostu myöntämään että IFK on parempi.

    • uuuuh_

      Miksi jokerilaiset pyörii täällä Hifkin sivuilla?

    • Frank.

      Koska ne on kateellisia.

    • fddffdfd

      nyt olis kiva nähdä narrifanien ilmeet

    • Love91

      Ifk nyt ja aina. Olisi upeaa olla 45v hifkin mies ja kova fani. Ja jonka kihlajaispäivänä hifk-jokerit 8-7. Hääpäivänä 5.6 hjk-haka 2-2. Ja häämatkapäivänä hifk-tps 5-4. Ja joka näkisi ifk-hpk 7-2 pelin 21.9

      • Love848

        Ja joka kannattaisi hifkiä. Hifkin mies 45v josta 23v kova fani. Hifk-jokerit 9-3 21.11 hifk-tps 6-5 22.11 hifk-ässät 7-5 23.11 jotka pelit näkisin


    • 13#

      Totta! Jokerit on stadin ykkönen nyt ja aina.

      • 12#

        Nii justiinsa... ohan niillä paljon enemmän divarivoittojakin!


      • bemböle

        13# millä mitaten?

        Mestaruudet? EI
        Taloudellinen tilanne? EI
        Perinteet? EI

        Kallis ja alisuorittava joukkue? Kyllä
        Pingviinihyppivä fanikatsomo? Kyllä
        2008-2010 tilikausilta tappiota yli 2m€? Kyllä
        Viime kaudella 7.? Kyllä
        Toissa kaudella 10.? Kyllä
        Sm-liigan hiljaisin halli? Kyllä
        Eniten valmentajia palkkalistoilla? Kyllä
        Ihan helvetin surkuhupaisaa...

        Kannattaa samalla tutkailla Jokereiden historiikkia, joukkueessa ei ole muuta aitoa Stadilaista, kuin Töölön Vesan rauniot.
        Kun Jokerit perustettiin, kannattajakunta koostui ns- duunariosastosta. Tosin Rakennusmestari pisti käyntiin hienon juniorikoulun, KoJon. (Kontulan Jokerit).
        Nykyinen "omistaja" Sipoosta, joka purjehti maailman ympäri pitäen Hifkin paitaa päällä. Eikä siinä mitään, hienoa työtähän tuo leuaton on tehnyt suomalaisen jääkiekon eteen. Viimeisimpänä Talviklassikko, jonka tosin Stadilaiset voittivat.


      • mää vaan
        bemböle kirjoitti:

        13# millä mitaten?

        Mestaruudet? EI
        Taloudellinen tilanne? EI
        Perinteet? EI

        Kallis ja alisuorittava joukkue? Kyllä
        Pingviinihyppivä fanikatsomo? Kyllä
        2008-2010 tilikausilta tappiota yli 2m€? Kyllä
        Viime kaudella 7.? Kyllä
        Toissa kaudella 10.? Kyllä
        Sm-liigan hiljaisin halli? Kyllä
        Eniten valmentajia palkkalistoilla? Kyllä
        Ihan helvetin surkuhupaisaa...

        Kannattaa samalla tutkailla Jokereiden historiikkia, joukkueessa ei ole muuta aitoa Stadilaista, kuin Töölön Vesan rauniot.
        Kun Jokerit perustettiin, kannattajakunta koostui ns- duunariosastosta. Tosin Rakennusmestari pisti käyntiin hienon juniorikoulun, KoJon. (Kontulan Jokerit).
        Nykyinen "omistaja" Sipoosta, joka purjehti maailman ympäri pitäen Hifkin paitaa päällä. Eikä siinä mitään, hienoa työtähän tuo leuaton on tehnyt suomalaisen jääkiekon eteen. Viimeisimpänä Talviklassikko, jonka tosin Stadilaiset voittivat.

        Se on ehkä Espoon viisain mies tämä bemböle.


      • KB 37

        Miten ilmalan dynamo voi olla STADIN ykkönen?


    • Love845

      Hifk ilman muuta. 2011-2012 kaudella tulee taas mestaruus. Jokerien kustannuksella.

    • bulldoggy

      Unelmafinaali olisi Hifk-ihan mikä tahansa SM-liigajoukkue ; )))

    • stadiin 2013

      hifk ilman muuta. mun idolit on esa peltonen. matti hagman. stig wetzell. heikki riihiranta ja 1969 joukkueesta juhani jylhä

    • jokerit!!!!!

      vittu joku HIFK , Jokerit stadin ykköset nyt ja aina

      • hahl hahl

        Jokerit!!!! noinko paljon sait irti itsestäsi, kiva, että jaksoit käydä avautumassa. Palaile taas joskus, kun sulla on jotain oikeata kerrottavaa, toi levy on jo rikki.


    • jokerit !!!!

      nii eiks ollukki mukavaa ! " toi levy on jo rikki " aa oke :Dd ite oot varmaa joku jullifani !

      • Nikerit !!!

        Paljollakkos ne Narrit voitti tännään?


    • jerewirta

      Eihän nyt Jokereita voi edes verrata IFK:n. Perinteet ja arvot on ihan jossain muualla. IFK on duunari joukkue joka arvostaa perinteitä. Jokerit on tuote joka yrittää pötkiä sillä. IFK pelaa old school reseptillä hallia myöten, näin se mestaruuskin tuli. Jokeri fanit koittaa ainostaan hämenttää fanien kautta ja se niitten liideri on pelkästään jukisuuden kipeä pikku bossi, jolla ei ole oikeastaan mitään annettavaa, muuta kuin sen ego ja jatkuva "nyrkkirauta" Menköön Jokeri niillä. IFK Rules joka saralla, tän löysin nyt http://www.jouniqveflander.com/blog/ Jokerit nyt on oikeesti fanikulttuurista 200 vuotta jäljessä. Sinne on turha haaskata yhtään ylimäärästä, vaikka sanaa. IFK Rispet !

    • Maartt

      HIFK se vaan on yksinkertaisesti niiii-iin p-a-s-k-a!!! Buahahahahahahhha!!!

      • hahl hahl

        Maarit, kiitos, että vahvistit jälleen arvion Jokerifanien älykkyyden tasosta.


      • Maartt
        hahl hahl kirjoitti:

        Maarit, kiitos, että vahvistit jälleen arvion Jokerifanien älykkyyden tasosta.

        Haista sä IFK-juntti p-a-s-k-a ja opettele lukemaan nicci oikein.
        Ja kuka sano että mä oon Jokeri-fani? Kyllä IFK vihaajia on muissakin piireissä Luulet että sä että me jokeri-fanit alennutaan käymään IFK-p-a-s-k-a sivulle, no thanks! Buahahhahahaha!!!


      • Super nicci
        Maartt kirjoitti:

        Haista sä IFK-juntti p-a-s-k-a ja opettele lukemaan nicci oikein.
        Ja kuka sano että mä oon Jokeri-fani? Kyllä IFK vihaajia on muissakin piireissä Luulet että sä että me jokeri-fanit alennutaan käymään IFK-p-a-s-k-a sivulle, no thanks! Buahahhahahaha!!!

        Voisitko ilmaista itseäsi vielä epäselvemmin ja ristiriitaisemmin?

        "Ja kuka sano että mä oon Jokeri-fani?"

        "Luulet että sä että me jokeri-fanit..."

        Ps. Etkö osaa käyttää k-i-r-o-s-a-n-a-f-i-l-t-t-e-r-i-ä?


    • hahl hahl

      Hyvä Maarit samaan tahtiin vaan...

    • yobmfvd

      älä

      • hahl hahl

        Kyllä Maaritista kasvaa vielä ihan yhdyskuntakelpoinen pikkuneiti.


      • Maarrt
        hahl hahl kirjoitti:

        Kyllä Maaritista kasvaa vielä ihan yhdyskuntakelpoinen pikkuneiti.

        No ei oo pakko mut kommentoinpa kuitenkin kesken duunipäivän teidän LUKUTAIDOTTOMUUTTA!!! Tai voihan olla kyse lukemisen ymmärtämisen vaikeudesta, heh heh!
        Joo en tiedä kuka ja missä MAARIT kasvaa ja kehittyy mut kun luulen että lukutaidottamat IFK-fanit sekoittaa Maaritin ja raavaan, vahvan uroksen ajatuksissaan niin eipä voi erehtyä heidän seksuaalisesta suuntauksestaan!!!:)) Buahahahaha!!!


      • LUKUTAITOINEN...
        Maarrt kirjoitti:

        No ei oo pakko mut kommentoinpa kuitenkin kesken duunipäivän teidän LUKUTAIDOTTOMUUTTA!!! Tai voihan olla kyse lukemisen ymmärtämisen vaikeudesta, heh heh!
        Joo en tiedä kuka ja missä MAARIT kasvaa ja kehittyy mut kun luulen että lukutaidottamat IFK-fanit sekoittaa Maaritin ja raavaan, vahvan uroksen ajatuksissaan niin eipä voi erehtyä heidän seksuaalisesta suuntauksestaan!!!:)) Buahahahaha!!!

        Älä Maarit nyt pienestä suutu!

        "...niin eipä voi erehtyä heidän seksuaalisesta suuntauksestaan"

        Oletko aivan varma? Taisit itse kuitenkin erehtyä!?


      • hahl hahl
        LUKUTAITOINEN... kirjoitti:

        Älä Maarit nyt pienestä suutu!

        "...niin eipä voi erehtyä heidän seksuaalisesta suuntauksestaan"

        Oletko aivan varma? Taisit itse kuitenkin erehtyä!?

        Maarittia on hauska lämmittää, niin kuin yksinkertaisia Narri-faneja yleensäkin.


    • Maarrt

      No jo on joillain IFK-junteilla vaikeaa tuo lukemisen kanssa, voe voe! Mä en oo missään vaiheessa kehunut olevani Jokeri tai Narri-fani joten siinä suhteessa haukutte väärää leiriä.
      Ja jos ette riskiä, raavasta miestä erota Maarit-neitosesta niin ei oo teillä hyvin munkit uunissa, heh heh!
      Tosin oon aina tiennyt että IFK-juntit ajelee puolivaloilla!!! Buahahhahhahaha!!!

    • Maarrt

      Mie kannatan Virolaisia joukkueita jotka on satta vuotta edellä porojen jäkiekosta! Repikää siitä. Nyt olutta ostamaan, aamulla raksalle taas tuuniin.

      • 1100

        No niin, päiväkoti-ikäiset nukkumaan.


    • hahl hahl

      Hyvä Pikkuneiti Maarit.

      "Mä en oo missään vaiheessa kehunut olevani Jokeri tai Narri-fani" , niinkö?

      Mitä lauseesi "Luulet että sä että me jokeri-fanit" sitten tarkoittaa? ;)))))

    • Maarrt

      Edelleenkin on joillain vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä, huomaan!!!
      Mä en oo missään sanonut etttä oisin Jokerit-fani vaikka ne paras jengi onkin.
      IFK on jotain Sapkon ja Jokipoikien tasoa, sen kaikki kyllä tietää, buahahahahaha!!!
      Ja onnex ei nää muutamat kirjoittajat oo samoissa piireissä kuin mä, vois nimittäin olla inhottavaa kun ne ei erota naista raavaasta, vahvasta MIEHESTÄ!!!

    • LUKUTAITOINEN...

      Maarit taitaa olla Virosta, kun ei ymmärrä kirjoittamaansa/lukemaansa tekstiä!?

      "Mä en oo missään sanonut etttä oisin Jokerit-fani vaikka ne paras jengi onkin."

      Etkö?

      "Luulet että sä että me jokeri-fanit alennutaan käymään IFK-p-a-s-k-a sivulle, no thanks!"


      "Edelleenkin on joillain vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä..."

      Kyllä... sinulla!

      "IFK on jotain Sapkon ja Jokipoikien tasoa, sen kaikki kyllä tietää, buahahahahaha!!!"

      Ja silti voitti mestaruuden? Keillä kaikilla on noin huono jääkiekkotietämys?

      "...raavaasta, vahvasta MIEHESTÄ!!!"

      Oletko vähän epävarma itsestäsi, vai miksi sinun pitää painottaa (olematonta) miehisyyttäsi?

    • Maarrt (tosi mies)

      Siis mä olin ihan ett: Hei halooh, onx nää ihan oikeesti näin tyhmiä IFK-juntit vai osaaks ne näytellä kun ei kerralla mee jakeluun mitä niille kirjoittaa, heh heh!
      No enpä viitsi enää valistaa, pyytäkää kiltisti äitiänne lukemaan, buahahhahhaha!!!
      Hiffasin vaan just että parasta pysyä kaltaisistanne kaukana ettei tyhmyys tartu- Joo, siis teistä minuun, heh heh!
      Mut sovitaanks että te jatkatte nauttimista Jokipoi.....eiku, sorry HIFK:n peleistä!
      Mä vietän mieluummin aikaa katselemalla JÄÄKIEKKOA !!!

      • Narrit sirkukseen

        Hei Maarit (karvainen nainen aataminomenalla)!

        Sun kannattaisi jättää se jääkiekon seuraaminen vähemmälle ja keskittyä vaikka oikeinkirjoituksen opetteluun.


    • lauletaan

      Hyvä maarit, siitäs saatiin, tuli virolainen pikku-ryssä ja pisti meitn ojennukseen.
      Terkut sinne mustanmäen slummiin, siellä sulle JÄÄKIEKKOA, vai olikos se sittenkin viinaa huumeita ja huoria?
      No anyway kiva kun kävit, paluun kanssa ei ole kiirettä.

      • hahl hahl

        Annetaan Maaritin avautua lisää, ehkä se auttaa pikkuneitiä.
        Kyllähän narri-fanikin on ihminen, tosin hiukkasen huonosti ja vinoon kasvatettu. Tekstin perusteella, kuitenkin ihan lapsi vielä. Veikkaan 11-13v. pikkuneiti.


    • Maarrt

      Siis voi että voi olla yxinkertaista porukkaa nää vastaajat...ettex ymmärrä kun kirjoitin että en viitsi kaltaistenne junttien viesteihin vastailla niin se myös tarkoittaa sitä!!! Pitääks vääntää rautalangasta, Buahahahahaha!!!
      Ja hei katsokaas nyt kun näytän teille mitä ansaitsette. Joo KESKISORMEE, V-I-T-U-N juntit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ihan miehen keskisormee jolla on tosin sormeiltu mut ettehän te siitä mitään ymmärrä, buahahhahahaha!!!

      • Viro virolaisille

        Mäkään en viiti vastata sulle Maarit, ku sä oot nii tymä ja sillai!!!!!!!

        "Ja ihan miehen keskisormee jolla on tosin sormeiltu mut ettehän te siitä mitään ymmärrä, buahahhahahaha!!!"

        Daijju hei, oman perseen sormeilua ei lasketa sormettamiseksi!


    • hahl hahl

      Maarit avautuu jälleen:"ettex ymmärrä kun kirjoitin että en viitsi kaltaistenne junttien viesteihin vastailla niin se myös tarkoittaa sitä!!!"
      Maarit se vaan jaksaa vastailla...tosin vasta muutaman kerran ;))))

    • jääkiekkofani

      homot
      ilman
      fyysitä
      kuntoa

      • jypi mestikseen

        Toi olikin uus juttu! Mistä kuulit?

        Vaikka vihaankin jypiä ja narreja kannatan silti Tepsiä!


    • Maarrt

      No sen verran tulen tänne teille juntit sanomaan että olipa tänään upea JÄÄKIEKKOmatsi. Suosittelen että vanhan hallin väki kävis myös katsomassa naapurissa JÄÄKIEKKOA!
      Kyllä huippukiekko saa tällaisen raavaan, vahvankin miehen fiiliksiin, jeeeh!!!

      • Pellet sirkukseen

        Hei Maarit, sormeilitko persettäsi samalla, kun katsoit matsia, vai mistä ne fiilikset tulivat?

        Yleensä siitä on puhe, mistä on puute ja sinä painotat alati MIEHISYYTTÄSI ja JÄÄKIEKKOA! ;-)


    • mätaastäälmo

      miks te tuutte tänne niit jokereit fanittaa ? mäki oon ite jokerifani mut emmäny kuitenkaa tuu tänne sillee JOKERIIIT I LOVE JUUU vitu pässit, kivan kuvan noi hifkin fanit saa meist !!

    • hahl hahl

      Täällä se Maarit tyttönen taas avautuu.

      Katselin aikaisempia viestejä, joissa Pikkuneiti avautui: "en viitsi kaltaistenne junttien viesteihin vastailla niin se myös TARKOITTAA SITÄ!!! Pitääks vääntää rautalangasta, Buahahahahaha!!!"

      MAARIT IS BACK, AGAIN AND AGAIN AND AGAIN...

    • Maarrt

      Ai hahl hahl tunnustaa että hänen luonaan joku Maarit tyttönen avautuu, heh hah, buahahahahahah!
      Sekö sun pitää aina päästä tänne kertomaan?
      No, anyway, mua se ei niin paljon kiinnosta että lukisin sun viestiä, kato kun niist voi tarttua tyhmyys, buahahahahahaah!!!!

      • hahl hahl

        Hei Maarit on jälleen täällä.

        "mua se ei niin paljon kiinnosta että lukisin sun viestiä,", vaikka juurihan jälleen näin teit, vai mihin sinä nyt vastasit?

        "ettex ymmärrä kun kirjoitin että en viitsi kaltaistenne junttien viesteihin vastailla niin se myös tarkoittaa sitä!!!", mitä sinä kirjoittelullasi sitten tarkoitat? Koita nyt tyttönen vihdoin päättää.

        MAARIT COME BACK, AGAIN AND AGAIN AND AGAIN


    • Maarrt

      On se hyvä että tää "hahl hahl" osaa sen verran Englantia että uskaltaa oikein ISOLLA kirjoittaa stiä jollekin Maaritille, buahahahahahahah!!!
      No onneks mä voin ohittaa hänen avuttomat viestit kun niitä ei viitsi lukea..nimimerkin kun näkee niin tietää että fiksuna voi sen viestin jättää lukematta.
      Mutta kohta lähdettävä katsomaan JÄÄKIEKKOA!!!
      Juntit voi pyöriskellä itsesäälissä, heh heh!!!

    • mamma är här, i hemm

      Voi voi Maartt, tuu jo kotiin mamma keittää sulle velliä. Vai onko linjurilippu taas hävinnyt ja huomenna on koulupäivä tarkkiksella.

    • Hifkiläinen!

      Toivottavasti nuo hahl ja muut "maaritin" vedättävät ei ole HIFK-faneja.
      Joku voi yleistää että muutkin HIFK-fanit on noin tyhmiä:=)
      Mutta kiitos "maarit" huumoripläjäyksistä. Nyt voit poistua voittajana:=)

      • Jyppiläinen!

        Kuten Maarit tuossa jo totesikin Narrit eivät osaa pelata lätkää!

        Ps. Ei se Maarit voi mihinkään poistua, ku tää palsta on sille pakkomielle!


    • Maarrt

      Ja kyllä on aika vammainen ihminen se kelle on joku juntti-HIFK palsta pakkomielle, buahahahahahahah!
      Mä oon oikeestaan käynyt junttien palstalla vaan six että tään taso nousis edes siedettävälle tasolle. Muuten mua ei suoraan sanoen kiinnostan karvan vertaa junttien menestys tai siis menestymättömyys, buahahahahahaha!!

    • Maarrtt

      No okey, mä poistun nyt. Vaikka kirveleekin niin, pakkohan mun on myöntää, ettemme ole viime vuosina enää pärjänneet millään saralla Hifkille. Se vaan on niin vaikeeta kestää ja myöntää...

    • jokerit4never

      Maarrtt vitun ääliö se on maarrt ei maarrtt hahaaaa

      • Maarrtt

        No ku mä kirjotin mun pipulilla...


    • KB 37

      Jokerit ja STADi ei sovi KOSKAAN samaan lauseeseen. Stadilaisuus on juuri se negatiivinen asia jokerifaneille joka sai ihmiset kannattamaan jokereita kun se perustettiin -> eli se että tuli vaihtoehdoksi joku maanläheinen vaihtoehto tuon HIFK:n STADILAISUUDEN lisäksi.

      Mm. Tuttavani jotka olivat muualta Stadiin tulleita kokivat siis STADILAISUUDEN täysin vieraana eivätkä voineet ajatellakaan STADILAISTA joukkuetta HIFK:iä.

      jokerit siis keräsi näitä hesalaisia katsomoon kun taas STADILAISUUS jylläsi HIFK:n muodossa pitkien perinteiden siivittämänä.

      Nämä aiat ovat siis lähipiirissä olevien jokeri kannattajien sanomia, siis niitten jotka ovat olleet jo silloin mukana kun TULL:in seurasta tuli jokerit.

      Valitettavasti historiaa ei voi muuttaa, paitsi - ai niin ilmalassa, jossa se on muutenkin lyhyt!

      t. KB 37

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe