Tervehdys kaikille!
Minulla olisi seuraavanlainen ongelma: minulla on Soneran 10/2 kaapelilaajakaista.
Modeemina on Motorola SGB900. Ostin uuden modeemin mallia Cisco EPC2325, koska tuo Motorola pätkii ja kaatuilee. Olen kolmesti jo ilmoittanut Soneralle uuden modeemin MAC-osoitteen, mutta eipä pelaa netti uudella modeemilla. Vanhalla kyllä pelaa, asiakaspalvelussa sanottiin, että voi tosiaan toimia hetken aikaa rinnakkain vanhalla ja uudella MACilla. Ja luulisi jos kolmesti olen ilmoittanut uudesta MACista, että he sen myös ovat vaihtaneet(viimeisellä kerralla ihmettelikin kun ilmoittamani MAC löytyi jo heiltä).
Nyt kysynkin, onko muilla ollut ikinä vastaavia ongelmia? Onko totta, että netti voi toimia hetken aikaa kummalla tahansa modeemilla, vai voiko aina olla vain yksi MAC-osoite aktiivisena? Kiitoksia etukäteen jos joku viitsii vastata.
Kaapelimodeemin vaihto
Sonera 10/2 cable
2
644
Vastaukset
- _BUMP_
Eikö kukaan tiedä tästä mitään?
- JUIKJUIK
KUKAAN EI TIEDÄ...EI EDES KAIKKITIETÄVÄ M-KAR? SE IDIOOTTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot223392Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112798- 282454
- 421857
- 511719
- 411461
- 91451
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101438- 531343
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135