Epäilen vahvasti, että mulla on ADD. Vaikuttaa jo työkykyyni ja syö moraalia pahasti. En halua jahkailla kunnalississa jonoissa vaan mennä elämässä eteenpäin. Voiko kukaan suositella tiettyä lääkäri esim. Mehiläisessä tai Terveystalossa joka suostuuu tekemään aikuis adhd diagooseja? Avusta kiitollinen.
Mistä voi saada diagnoosin PK-seudulla kohtuuhintaan?
6
4581
Vastaukset
- jlsdjlfjsl
Diacorissa Sami Leppämäki. Toimii myös neuropsyk.polin lääkärinä, mutta tekee kans privana. Siltä mä sain dg ja lääkkeet, kolmannella käyntikerralla. 1 käynti maksaa päälle satasen.
- vival65
Contextiassa. Siellä on useita lääkäreitä.
- Anonyymi
Itseltä myös vahva suositus Sami Leppämäelle. Hänen erikoisalaansa on erityisesti aikuisten ADHD ja erilaiset ahdistuneisuus- ja pakko-oireishäiriöt.
Leppämäki ei vaan tietääkseni ota tällä hetkellä uusia potilaita.
Markku Sainiosta olen kuullut myös hyvää.
Jos joku sattuu törmäämään tähän keskusteluun ja pähkäilee asian kanssa niin aina voi myös ottaa yhteyttä suoraan vaikka Suomen ADHD-liittoon ja kysyä neuvoa.
https://adhd-liitto.fi/yhteystiedot/- Anonyymi
8 vuotta vanha aloitus.
- Anonyymi
Leppämäki ei ole todellakaan suositeltava henkilö. Hänen mukaansa adhd on sairaus, mistä voi parantua.
- Anonyymi
Päivi Tasala on myös yksi todella nasta tyyppi johon voi olla yhteydessä ja kysyä neuvoa.
paivi.tasala(at)gmail.com
https://paivitasala.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764