Keräilijä ostaa vanhoja Porin Oluttehtaan Yhdys olut ja Karhu oluttölkit.Myös mainos ja testitölkit kiinnostaa.Lähettäkää kuvia myös muu vanha oluttavara kiinnostaa.e-mail;[email protected]
PORIN OLUTTEHTAAN
3
2146
Vastaukset
- mietti
Hei,
Minulla olisi Porin Oluttehdas Oy:n Joulukalja 5l pullo alkuperäisessä Tähti 360 puulaatikossa. Etiketti tallella, kaikki ehjää.
Lisäksi 2,5 l Vaarinkaljapullo etiketillä muovikorkilla. Sekä patenttikorkillinen vaarinkaljapullo samaa kokoa, ilman paperietikettiä.
Jos olet kiinnostunut, lähetäthän niistä tarjouksen. Tällä hetkellä en pysty kuvia lähettämään.
Terv. [email protected] moi. minulla olisi vaarinkaljapullo 2l. siinä lukee lasisin kohokirjaimin mietoamallassasjuomaa vaarinkaljaa verovapaa oy pyynnikki 1854 voisiko joku ilmoittaa pullon iän ja noin arvon. ei ole mitään korkkia. tv.seppo.
- bambu
Olisi Koff juhlavuoden kolpakko ja kaksi saman juhlavuoden pulloa..Kiinnostaako? Jos kiinnostaa, ota yhteyttä : e-mail: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564