Suunnittelen matkaa johannesburgiin ensikuussa todella pienellä buudjetilla.
Paljolla voisi löytää halvimman hotellin/majoituksen?
Ja onko hotelleja ylipäänsä minkä verran tarjolla?
Ja taksien hinnat? Raksuttaako mittari vai pitääkö hinta sopia etukäteen?
hintataso johannesburg
4
749
Vastaukset 4
- budjettie
saako esim. 300 eurolla viikoksi katon pään päälle ja taksit lentokentälle ja syötyä?
- rasisitico
moro mulpero. j-burg on iso ja moderni kaupunki. törmäät aikamoiseen rasismiin ensimetreiillä - valkosia vihataan ja kunnolla. miksi menet väkivaltaiseeen paskakaupunkiin?? men etelään ja maaseudulle.... tai mieluummin johonkin muualle kuin et-afrikkaan. saat vain turpiisi.
- StukkieWors
Valkoisia ei vihata
Minä asuin maassa ja en koskaan kohdannut vihamielisyyttä. Vieläkin muistan sen kerran kun melkein pyorryin junassa ja ne eri-väriset minua auttoi. Kuinka mielellään he juttelivat ja rupattelivat minunkin kanssa.
Se on afrikkaa, joten siellä on väkivaltaa ja kaikkea, mutta ehkä sen takia paikalliset olivat niin nopeita neuvomaan.
Vuokraa auto. Julkinen liikenne ei toimi.
Minä nuorena matkustin noissa township takseissa ja en koskaan tuntenut oloani epä-teruvalliseksi. En tiedä olisiko pitänyt. Matkustin aamuisin ja ruuhka aikaan. En iltaisin - hepales
Terve!
Työni vuoksi asun Etelä-Afrikassa n. 4kk vuodessa ja koskaan ei ole sattunut mitään! Tottakai Etelä-Afrikkassa on synkät tilastot mutta kannattaa katsoa peiliin kuinka siellä kuuluu käyttäytyä!
Sovetoon EI esim kannata mennä kävelemään mutta esim Johannesburgissa olen käpsytellyt monet illat ja aina saanut olla omassa rauhassa... tosin kukaan ei ole nähnyt vaivaa tälläisestä resupekasta jolla omaisuus on muovikassissa!
Äärettömän hieno maa jossa on paljon nähtävää mutta suosittelen lämpimästi maan pohjoisosaa, esim Limpopo provinssia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629