Uudet Hannasivut on avattu! :)
www.hannasheaven.net
12
1628
Vastaukset
- Minä
vähän noi suitsukesivut oli huonot..toi Hannasheaven oli vakuuttavan näkönen..taidanpa liittyy sinne :)
- Anna
Minä kirjoitti:
vähän noi suitsukesivut oli huonot..toi Hannasheaven oli vakuuttavan näkönen..taidanpa liittyy sinne :)
Joo mä pidän kans tuosta Hanna´s heavenista..
Sitäpaitsi tuo suitsuke on vain foorumi ja jotenkin synkkä! - Anna
Anna kirjoitti:
Joo mä pidän kans tuosta Hanna´s heavenista..
Sitäpaitsi tuo suitsuke on vain foorumi ja jotenkin synkkä!Mie oon sit eri Anna, kuin tuo ja käyn tällä nicillä molemmilla sivuilla.
- Öh, Ansku täällä hei :D
Joo. Siis Hanna's Heaven on ihana paikka. Mä oon koukussa myönnän. Ihanat ihmiset, mukava tunnelma ja mahtavat ylläpitäjät tekee sivustosta ja sen foorumista aivan taivaalliset ;D
- Maissi
Mä oon taas ihan eri mieltä, en tykkää oikee tost heaven hommasta. Mut suitsuke foorumil näytti olevan ainakii tosi hyvä yhteishenki ja fiilis. :) Vois sinne ehkä liittyä... 8)
- Skeiddari
Vihdoin voi käydä hanna-sivuilla!!!!!!!!!!!
- masie
Kyllä. "Suitsuke"-foorumissa on tällä hetkellä paras jengi sekä myös aktiivisin porukka
Sinne vaan kaikki !
- Tuomas
Aika aneemisia ovat molemmat. Jos 10-20 teinityttöä käy päivittäin huokailemassa, että Hanna on ihana, niin ei se foorumista kovin kiinnostavaa tee =)
- masie
Totta puhut Tuomas. Mutta sellaista se fanitus yleensä on. Sellaista huokailua ;)
- Tintti
Sitä juuri tarvitaan faneille. Eivät tuon ikäiset fanit jaksa henkeviä keskusteluja koko ajan, vaan tunteitaan täytyy purkaa sanamhenkisten kanssa yhdessä. :) Mikäs sen ihanampaa!
- fani
Taso ainakin on noin n 1 kertaa korkeampi kuin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808