dvd nettikauppoja ?

juliaeatyou

tässä mietin et oisko teillä jotain hyvii ja ihan suhteellisen halpoi nettikauppoi mieles mistä vois tilata leffoi ja tv-sarja bokseja (: ?
kiitän vastauksista etukäteen !

23

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+9

Discshop,itse tilaan sieltä joskus ja usein on tarjouksia ja kampanjoita.

• kondis87

Mulla on paljon tv-sarja boxeja ja dvd:itä täysin uutena kohtuu hintaan :) Kysy hintoja jos kiinnostuit: [email protected]

• Staatti

Jos tilaat suomalaisia, niin suosittelen leffa.fi:tä!
      http://www.leffa.fi/
      Oli nopea toimitus ja edulliset hinnat, useammat halvempia kuin discshopilla.

• gkdjgkd

cdon.com on hyvä:)

• Valdi

Toi leffa.fi on uusi positiivinen kokemus. Paljon suomalaisia leffoja, sarjoja, dokumentteja ja klassikoita, joita ei muualta löydy.

• play.com

play.comista löytyy ulkomaisia, mutta kaikissa ei ole suomalaista tekstitystä, riippuu leffasta. Ei postimaksua ja halvemmat hinnat kuin muualla. Luotettava myös. Samasta paikasta tilattu cd't ja kirjatkin.

• levykauppa äx

Levykauppa Äx on hyvä. Kohtuu hinnat ja nopea toimitus. Tuotteet tulevat ehjinä perille, toisin kuin CDonista jossa hinnat on yleensä korkeammat ja näyttää tuotteet hajoavan aika helposti.

• Ulla Taalasvesi

Huutonetistä kantsii katsella käytettynä, Ariman myy uutta ja käytettyä, Cdonista olen itse tilaillut kampanjahintaa leffoja ja tv-sarjoja ja musiikkia. Yleensä käyn kuitenkin lähidivarissa lähes päivittäin noukkimassa parhaat leffat hyllyyn 1-4 eurolla. Niin, ja jos jotain ei löydy suomesta niin Amazonin nettikaupat myy uutta ja käytettyä, kannattaa katsoa mistä saa halvimmalla kun hinnat voi vaihdella hyvinkin paljon maittain. Jenkkilästä tilatessa kannattaa huomioida tulli.

• makuuni kaukana

Onko tietoa löytyykö cdon.comin (on demand) lisäksi muita nettleffavuokraus sivustoja joissa voisi ostaa leffan vuokrauksen?

Tuolla cdon.comissa valikoima ei ole vielä kovinkaan kummoinen. Tosin hintataso ok.

Paikalliset leffavuokraamot ärrä, filmtown ja makuuni ovat aivan liian kaukana jotta kannattaisi vuokrafilmiä hakea 4-5 eur vuorokausihintaan.

• serhsrehsr

Videodivari.fi. Löytyy sekä käytettyjä että uusia, hinnat vaihtelevat, monipuolinen valikoima.

• EnYmmärä

Miksi ostaa dvd:tä tai tv-sarjoja kun ne saa ladattua netistä parissa minuutissa koneelle, ei maksa mitään ja ohjelmaa pääsee katsomaan heti.

• sqdfddsdfff

Ja kaikki uusimmat löytyy heti. Torrentteina nopeasti ja erinomaisella (DVD-veroinen)kuvanlaadulla. Tosin useimmissa ISO/VIDEO_TS-tiedostoissa ei ekstroja. Itse en ainakaan maksaisi uudesta leffasta 20€, mieluummin lataa netistä ja polttaa dvd:lle. Tyhmä maksaa.

• Tyytyväinen asiakas

Homeenter ehdottomasti. Itsellä ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut kyseisen
      puljun kanssa. Ja bonusjärjestelmä on hyvinkin mielenkiintoinen. Ostat 4 kerhohintaista tuotetta ja saat 5. kerhohintaisen tuotteen ilmaiseksi. (tätä kutsutaan superbonukseksi). Kaikkein parasta tässä on että saat itse valita minkä tuotteen otat superbonuksena kunhan se vain on kerhohintainen tuote. Eli ostat esim. 4 halvempaa kerhohintaista leffaa ja sitten 5. sen kalleimman.

Esim. Kerhohintaiset tuotteet superbonus

Leffa 1 maksaa 13,95 € (halvin mahdollinen kerhohintainen tuote)
      Leffa 2 maksaa 14,95 €
      Leffa 3 maksaa 15,95 €
      Leffa 4 maksaa 16,95 €
      Leffa 5 maksaisi 19,95 €, mutta voit käyttää tähän superbonuksen ja saat sen hintaan 0 €. Näin ollen olet säästänyt lähes 20 €.

Ja kyllä, olen huomannut että joissakin paikoissa leffat ovat jopa huomattavasti halvempia, mutta yleensä ne koskee nk. tarjouksia/kampanjoita. Totta kai silloin kannattaa ostaa sieltä mistä sen huomattavasti halvemmalla saa. Mutta mitä olen leffojen hintaeroja seuraillut niin homeenterillä on yleensä noi uudet leffat n. 2 € kalliimmat kuin esim. CDon tai Discshopilla. Siltikin säästät rahaa Homeenterin bonusjärjestelmällä. Ja kun tilaat kerralla yli 50 €, ei sinun tarvitse maksaa toimituskuluja ollenkaan!

• Itkulokki

Miksi ostaa leffoja? Katsoo ne Viaplaysta tai vuokraa jostain muualta. Homeenterkin on tyhmien hyväksikäyttämistä eli luodaan keinotekoisesti tarve ostaa leffoja joita ei tarvitse jotta saa jotain ilmaiseksi, aivan urpoa.

• Tyytyväinen asiakas

Miksikö ostaa leffoja, no itse nykyään ostan leffoja sen takia kun halvimmillaan ne maksavat ihan saman verran kun menisit vuokraamaan ne jostain leffavuokraamosta.
      Toki uudet leffat maksavat aina sen 14€ - 20€, mutta eihän niitä ole pakko ostaa uutena, kun malttaa odottaa sen muutaman kuukauden niin nopeasti hinta laskee.

• Play.com on yksi eniten käyttämäni kauppa tällä hetkellä, kun sieltä saa halvalla. Jos voit jenkeistä tilata, kannattaa kurkata Deep Discount ja Second Spin. Spinissä on käytettyjä leffoja todella halvalla ja postit on kiinteät $8. Amazonit ovat kanssa hyviä paikkoja.

Useimmiten ulkomailta tulee ehdottomasti halvemmaksi tilata kun ostaa Suomesta.

• dwfwqegwe

discshop ja cdon ovat hyviä. Suht halpoja, hyviä kanppanjoita välillä ja uusimmatkin välillä reilusti alta pari kymppiä. Amazon luotettava ulkomaisista ja suhteellisen halpa (kannattaa tietysti seurata euron ja dollarin suhdetta, sillä näkyy heti hinnassa).

• En kyllä itse suosittele Home Enteria lainkaan. Mielestäni Disc Shop ja Cdon ovat kalliita kun vertaa muihin nettikauppoihin. Esim Playsta saa parilla eurolla posteineen leffat kotiin nopeasti ja Marketplacen puolelta saa kanssa halvalla. Amazon on halpa, jos ostaa yli £25, kun saa ilmaiset postit..

• leffaan1
    • turku2013

Varokaa Discshop FI. Sain erittäin huonot kokemukset nyt tammikuu-helmikuu 2013.

• qwerghnjkmll

Suosittelen discshop ja cdon. Amazon.com kanssa hyvä ja suht halpa.

• Anonyymi

Discshop lopetti 21.10.2021 ja CDON osti sen liiketoiminnan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe