Minulla on teoriakoe huomenna, mutta en tiedä yhtään missä Turun pääkatsastusasema on ja en löydä tarpeeksi selkeää karttaa! Joku sanoi, että se sijaitsisi Manhattania vastapäätä, onko näin? Millä bussilla pääsen sinne missä se ikinä sijaitseekaan ja missä jään pois? Vielä lisäksi kuinka paljon se koemaksu olikaan?? =) 81e?
Kiitos todella todella paljon, jos ehdit vastata ajoissa! =)
Äkkiä apua turkuun!!!
Turkuunapua
2
592
Vastaukset
- googlaaaaaaa
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&biw=1440&bih=719&um=1&ie=UTF-8&q=katsastus turku&fb=1&gl=fi&hq=katsastus&hnear=Turku&ei=ZHSsTcuGLIyZhQfXkOzcCQ&sa=X&oi=local_group&ct=image&resnum=3&ved=0CAQQtgMwAg
Maksua en muista. Ota tarpeeksi mukaan. Alle 100 euroa se kuitenkin on.- goooglaaaaa
Ja nimenomaan tuo B:
Uhrilähteenkatu 4, 20250 Turku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082