Teinivuosien ihastus ottaa yhteyttä

Mies-81

Tota noin miten alottais. Kaikki alkoi 15 kesäisenä. Eräs nuori neiti
ihastui meikäläiseen. Aluksi hän katseli vain tunneilla koulussa, mutta myöhemmin ilmoitti kirjelappusessa olevansa ihastunut. Olin hieman hämilläni ensin että hänellä oli niin vahva näkökulma katsekontaktien myötä. En kuitenkaan reagoinut mitenkään. Aika kului ja hän soitti kotiini, onneksi olin vastaamassa puhelimeen sillä hetkellä, hän vaikeroiden tivasi mitä tunnen häntä kohtaan. En oikein osannut sanoa mitään, pelkäsin loukkaavani häntä. Sitten lukio aikana sama jatkui kunnes vaihdoin muista syistä koulua. Tiemme erosivat täysin ja emme ole olleet vuosiin yhteydessä. Sitten yhtä-äkkiä hän otti yhteyttä kolme vuotta sitten kysellen kuulumisia. Olin aivan kysymysmerkkinä. Taas vedin lyhyemmän tikun silläkin kertaa. Nyt laitoin treffi sivustoille ilmoituksen minkä hän bongasi, jälleen hän otti yhteyttä meilaamalla ja tivaamalla tunteitani. Olemme nyt 30 aikuisia kumpikin. Hän jätti meili osoitteen ja toivotti hyvää jatkoa. Joo tälläinen tarina. Hän ilmoitti että elämää on ollut vuosien saatossa,mutta en tiedä mitä hän sillä tarkoitti miesten määrääkö. Itselläni ei tuo naisrintama ole oikein mennyt putkeen, olen polttanut näppini ja nyt olen ollut poikamiehenä muutaman vuoden. Useampi kaveri on mennyt vihille tai seurustelee vakavammin. Olen tietysti sinkkuna jäänyt hiukan ulkopuoliseksi avecin puuttumisen takia. Olen valinnut sinkun tien, koska en hyväksy nykypäivän sänkystä sänkyyn loikkimista. Moraali lyö vastaan. En vain tajua ihmisiä kun nussitaan pitkin poikin ja retostellaan tekemisillä kaveripiireissä. En ole löytänyt ketään sellaista joka ajattelisi samoin ja olisi reilu tyyppi. Olenko kranttu kun jään miettimään mitä teini-ihastus minusta haluaa? Otanko yhteyttä vai jätänkö sikseen? Toisaalta olen imarreltu, toisaalta hieman vituttaa että kun joku vokottelee. Tuntuu kuin ahdisteltaisiin puoliväkisin. Antakaa hyviä vinkkejä. Ajatelkaa ihmiset tämän on kirjoittanut MIES ei Nainen.

81

11868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jormal

Kerro ettet ole kiinnostunut hänestä, yksinkertainen vastaus.

• kiimainen possu..

typerä tyttö kun otti yhteyttä sinuun katuu varmaan itsekkin.
        Empä ottas yhteyttä tommoseen valittajaan.''En tiiä tyyppiin''ei sulla ainakaan tunteita ole häntäkään kohtaan.

Parempiakin on varmaan maailmassa sille tytölle.Tommoselle paras kun pysyy sinkkuna koko elämänsä!Elä ees katso ketään letukkaa.Ala homoksi vaikka.Koska sulla ei ole aitoja tunteita.Et vois elää kenenkään akan kanssa.

• jukkk

JOs olet kiinnostunut, niin "en ole kiinnostunut" on erittäin huono vastaus.

Miksi et kokeilisi? Ottaa yhteyttä. Itselläkin on joskus sellainen tunne, että joku vanha suhde jäi kesken nuoruuden kokemattomuuden ja typeryyden takia.

• piiiillua
        kiimainen possu.. kirjoitti:

typerä tyttö kun otti yhteyttä sinuun katuu varmaan itsekkin.
        Empä ottas yhteyttä tommoseen valittajaan.''En tiiä tyyppiin''ei sulla ainakaan tunteita ole häntäkään kohtaan.

Parempiakin on varmaan maailmassa sille tytölle.Tommoselle paras kun pysyy sinkkuna koko elämänsä!Elä ees katso ketään letukkaa.Ala homoksi vaikka.Koska sulla ei ole aitoja tunteita.Et vois elää kenenkään akan kanssa.

Yhteyttä vaan ja panemaan. Sit jos homma ei toimi vedät lateksihousut jalkaan ja menet gay-baariin.....rupeat homoksi.

• Kaapo Kuikanlahti
        piiiillua kirjoitti:

Yhteyttä vaan ja panemaan. Sit jos homma ei toimi vedät lateksihousut jalkaan ja menet gay-baariin.....rupeat homoksi.

Sinä taidat olla rajoittunut, kas homoseksuaalista toimintaa esiintyy myös naaraspuolisilla, myös eläimillä, he, jotka itse lesboiksi tiedän, eivät he ole tuolta baareista olleet lähdössä panemaan. Mutta omalla kohdallani kävi näin, naisihminen kotona, kaikki ok ja tyttö sanoo, munpitäs kertoa sulle yksi juttu, minähän kertomuksensa kuuntelin, senjälkeen olemme olleet huippuystäviä, kun kohtaamme. Meistäkumpaakaan tuo elämäntapa ole huonommaksi tehnnyt.

Olen miespuolisia homojakin joskus tuolla maailmalla kulkeissani tavannut, Voisin eteeni kuvitella esim jarisillanpään, toinen vaihtoehto janitoivola, joka on homoudestaan tehnyt tavaramerkin.
        onhan tuolla politiikassa paljon muitakin, tämä oli tarina omasta elämästäni joka loppuu.

• Late Lapista
        jukkk kirjoitti:

JOs olet kiinnostunut, niin "en ole kiinnostunut" on erittäin huono vastaus.

Miksi et kokeilisi? Ottaa yhteyttä. Itselläkin on joskus sellainen tunne, että joku vanha suhde jäi kesken nuoruuden kokemattomuuden ja typeryyden takia.

Kokeilemiset on hukkaan heitettyä aikaa. Siinä välissä voi se 'ach, niin oikea' kävellä ohi ja se on sillä selvä sit. Eihän kuitenkaan kukaan tee oikein sillä, että ollaan jonkun kanssa vaan jotta ollaan jonkun kanssa ja siinä sitten tiiraillaan myös muita. Vaikka näin aivan yleisesti tehdään.

• Kerrot vain

asiallisesti ja tahdikkaasti ja rehellisesti miten on.

• parempi antaa olla

Jos et hänestä tykkää, niin kerro se nätisti hänelle jos vielä ottaa suhun yhteyksiä. Älä ainakaan itse ota yhteyttä häneen, kun tuntuu ettet hänestä kauheasti välitä.

• MAJAKKA RY

Kuulostaa hyvältä, on tosin paikkoja joita syytä varoa;: Kysy mitä tekee nyklyisin ?? Majakka ry:ssä , jossa puheenjohtaja 70-vuotiaana "seurustelee" 60 vuotta nuorempien kansssa, ja että sosiaalitantat seonneet suomessa kun piäisi pedofiilien kanssa samassa pöydässä istua, ulkomaiklla muuten pedofilastta annetaan 15 vuotta vankeutta.Majakka ry/ Teuvo Pakkalantie 1 A, puh145028, tälläiseen paskaan rahat menevät, kävijöutä 1-2 päiivässä.

• laiffii vailla

Älä ota sitä krääsää krääsäksesi - siltä puuttunee elämä.

• gfsdfsdfs

Joo justiinsa. Raha tulee rahan luo. Kyllä mulle kelpais tollanen tilanne. Itse asiassa olisin erittäin otettu, jos joku olisi tolla tavalla kiinnostunut.

• Mene!

No jos olet vapaa ja sinkku, niin miksi et menis treffeille ja tapaisi häntä. Ethän voi tuntea sitä naista, jos et tapaile ja keskustele, kirjoittele ym hänen kans.
      Eikä miestä voi raiskata. Rohkeasti vaan yrität opetella tuntemaan naista ja päätät jatkosta vasta sitten. Se olisi molemmille parempi ja pääsisit rauhaan siitä takiaisesta. Jo muutamalla tapaamiskeralla voi nähdä onko mahiksia jatkoon. Jos on niin, mikä ettei, jos parisuhde yleensä kiinnostaa.

• 2158

Vedä tanakat jurrit, sitten mene tapaamaan sitä. Sano, että olet ollut täysipäivä juoppo jo useamman vuoden. Katso onko nainen vielä kiinnostunut.

• Mikäs mies??

Mikä helvetin idiootti sä olet?

Peräkammarin poju? Miksi et kysy äidiltäsi?

Joku kunnon tyttö on vaan pitänyt itsensä "kunnossa" ja on kaikki nämä vuodet haikaillu sun perään joten kannattaisi nyt ainakin KOKEILLA mitä on saada kypsää NAISTA isolla N:llä. Kun tuntuu tuota kiinnostustakin olevan ihan liiaksi asti.

Eli vinkki tulee tässä: Osta paketti kortonkeja. Ne kuuluu seksuaaliseen kanssakäymiseen tätä päivänä. ( jos kerta epäilet että hänellä on ollut vilkasta sillä saralla....)Mutta älä käy suoraan asiaan, se ei välttis oo hyväksi...

• typrys

Samaa mieltä! Muija jaksaa monta vuotta olla kiinnostunut ja ukko epäröi. Mä ainakin menisin edes kattomaan millainen tyttö siellä nykyään on.

• mään 26v

niii,jos mä olisin sä,niin kirjottelisin ensin ja sitten jos yhtään tuntuisi hyvältä,tapaisin pari kertaa.Eihän siinä menetäkkään mitään,tulee naisellekin selväksi lopulllisesti tuleeko teistä paria vai ei.
      Tai niin mä tekisin jos eräs teini ihastukseni ottaisi yhteyttä.Molemmat oli niin ujoja ettei uskallettu kuin hymyillä ylä-asteen käytävillä.Haikailin monta vuotta perään ja kirosin itteni alimpaan helvettiin.

Ja mä ajatelen sun kanssa samalla tavalla.Mäkään en tajua tätä nykyajan pano kulttuuria.Se on ikään kuin miehen velvollisuus olla kaiken aikaa kiimaisena vonkumassa naista sänkyyn.
      Mun mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen.

• tapaisin, katsoisin

Menet tietysti ko naisen kanssa kahville tai leffaan. Siinä se selkenee, pidätkö hänestä vai et. Ja myös nainen voisi tutustua sinuun oikeasti, ilmeisesti nuorina ette edes pahemmin jutelleet keskenään, vai?

Myös naiselle se on tarpeellista. Hänelle tulee selväksi, mitä sinä ajattelet hänestä ja onko mahdollista että teistä tulisi pari, eikä hänen tarvitse arpoa sitä asiaa enää mielessään.

• lisäys

Varmaan osaat itse katsella ja kuulostella missä mennään. Kun tapaat häntä kaverillisissa merkeissä, voi myös halutetassaan perääntyä tahdikkaasti En suosittele todellakaan edellisten kirjoittajien tapaan sänkyyn syöksymään, mikä ei myös ole muutenkaan tapasi.

Ällistyttävän sitkeästi hän on kyllä ottanut yhteyttä, mutta jos olet hänelle aito todellinen ihastus, niin se tavallaan on varmaan ajanut häntä voittamaan ujoudenkin ja saanut yrittämään uudestaan kalseasta vastaanottosta huolimatta.

• teini 35v.sitten
        lisäys kirjoitti:

Varmaan osaat itse katsella ja kuulostella missä mennään. Kun tapaat häntä kaverillisissa merkeissä, voi myös halutetassaan perääntyä tahdikkaasti En suosittele todellakaan edellisten kirjoittajien tapaan sänkyyn syöksymään, mikä ei myös ole muutenkaan tapasi.

Ällistyttävän sitkeästi hän on kyllä ottanut yhteyttä, mutta jos olet hänelle aito todellinen ihastus, niin se tavallaan on varmaan ajanut häntä voittamaan ujoudenkin ja saanut yrittämään uudestaan kalseasta vastaanottosta huolimatta.

Aito ? todellinen? ihastus? hetkinen halooooo!! Minusta tuntuu, että aloittaja on naiselle joku retroromanttinen mielikuva, kiinnekohta teinivuosiin, eikä todellisuudessa kovin paljon muuta. Mielikuvaahan nainen on tyttövuosistaan saakka hellinyt, ei todellista suhdetta. Ensirakkaudet tuppaavat jäämään vaaleanpunaisiin pumpulikehyksiin etenkin naisihmisten mieleen, ja sieltä sitten elämän ankeina ja hankalina aikoina loistaa unelmien (nimenomaan) mies/nainen, jonka kuvittelee ainoaksi rakkaudekseen.

Viittaus, että elämääkin on ollut pitää mielestäni sisällä paitsi sen, että suhteita on ollut, mutta myös sen, että nuo suhteet on menneet ihan perseelleen, ja ainut kuviteltavissa oleva mies, joka ei tuota pettymystä, on entinen teiniajan ihastus (joka ei ole edes vastannut tunteisiin tuolloin).

Mielestäni on ihan hyvä antaa olla, eikä lähteä koputtelemaan kepillä jäätä. Parempi olla rehellinen ~jos nainen ei herätä kiinnotusta ei kannata kiinnostusta esittääkään.

• LISA RINNEA

Sinun ei kannattaisi katkeroitua.Mulla oli syömishäiriö x 2 ja siitä toipumisiksi oli pakko sietää pervo, paskamainen ja rumanaamainen Sykologi.Siis psykologi.

Jos Sinua ei kiinnosta joku nainen, toimi kuin Eskolan Anderssi.Anders alkaa nököttää itku silmissä jos isompi muija paljastaa rintavakonsa ja antaa puhelinnumeronsa hänelle.

Mikä sulla on 'MORAALI' ja mitä useinsa tarkoitat sellaisella että moraali voisi LYÖDÄ?

Teini-ihastuksesi Dominique haluaa hoivata vanhoja haavoja joita on ehkä itse aiheuttanut.Mulla on ikä30-ongelmana ainoastaan JATKUVAA MULTICARIE-KUTINAA.Se menee ohi raapiessa mutta pian kutiaa taas toises kohdas.>>

• Kiukuttaa puolestasi

Kiusallinen tilanne! Kyllä mennyt on aina mennyttä. Hauskoja muistoja vuosien takaa saattaa joskus itse kullakin tulla mieleen, mutta sellaisiksi niiden on tarkoitus valitettavasti jäädä.

Joko sinä olet kokonaan välinpitämätön, etkä puhu hänelle mitään tai sitten kerrot vain asiallisesti ettei sinua kiinnosta.

• tasaaainen arvi

Tee ilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta, niihän naisetkin tekevät.
        Hei eletään tasa-arvon aikaa. Selvästi ahdistelee sinua, ehkä jopa ilmehtii tai sanoo määrätyllä sävyllä.
        Oletko huomannut että on katsoinut sinua "erogeeenisille alueille" ?

• ....................

Ei helvetti joku voi tehdä asiat vaikeaksi itselleen :-D

• määmy

Laitoit treffi ilmoituksen ja olet valinnut sinkkuuden?

"Elämää on ollut vuosien saatossa" ei tarkoita pelkästään seksi-elämää.

Mikäli olisit hänelle pakkomielle, hän ottaisi sinuun yhteyttä tiiviimmin. Todennäköisesti hän on olettanut sinun seurustelevan ja nähtyään treffi-ilmoituksesi päättänyt ottaa yhteyttä, kun olet vapaa.

Periaatteessa et menetä mitään, vaikka kävisit kahvilla hänen kanssa. Toisaalta jo valmis negatiivinen asenne häntä kohtaan ei auta tavatessanne.

Eikä sinun ole pakko suostua seksiin hänen kanssaan.

Ihminen muuttuu viidessätoista vuodessa, tai sitten ei.

• MENE!

Sinuna menisin kahville hänen kanssaan. Vain siten näette molemmat, synkkaako teillä oikeasti.

Älä leimaa naista mielessäsi hulluksi starkiksi. Todennäköisesti hän on ihan normaali nainen, joka vain on/on ollut sinuun hirvittävän ihastunut.

Kuten eräs aikaisempi kirjoittaja uumoili, hänellä todennäköisesti on ollut normaaleja suhteita, mutta niiden kaaduttua hänen suuri ensirakkautensa -sinä- palaat aina mieleen kummittelemaan.

Itselläni naisena on samanlainen kokemus. Eli suuri ensirakkauteni, jonka kanssa minulla ei koskaan syntynyt mitään, jäi vuosiksi mieleen vaivaamaan. Aina toisinaan sitä mietti, mitä hänelle kuuluu -ja mitä jos hän olisikin ollut Se Oikea ja mitä meistä olisi voinut tulla? Ihan yleinen ilmiö.
      Ihastuksentunteita jäi elämään, niitä jäi vaalimaan sillä toivoa oli, koska emmehän me olleet koskaan yrittäneet, mitä meistä olisi voinut tulla...

Tunteeni häntä kohtaan olivat aikoinaan niin suuret ja asia vaivasi minua niin paljon, että hänen laillaan otin yhteyttä tähän mieheen aikuisiällä.

Olen hyvin kiitollinen hänelle, että hän suostui tapaamaan minut. Kävimme kahvilla ja juttelimme ja meillä oli mukavaa yhdessä. Tilanne jäi vähän epämääräisesti auki. Hän sanoi viihtyneensä seurassani ja sanoi itse, että voisi nähdä joskus uudestaankin. Tulkitsin tämän kiinnostukseksi. Hänestä ei kuitenkaan kuulunut mitään ja kun parin viikon kuluttua soitin hänelle, hän sanoi ettei ole laisinkaan kiinnostunut minusta.

Pahalta se tuntui silloin, hyvin pahalta, mutta yhtä kaikki auttoi minut pääsemään lopullisesti yli hänestä. Tämän jälkeen en ole hänen peräänsä enää haikaillut, haaveillut hänestä yhtään saati miettinyt "mitä jos?" Nyt tiedän, ettei meistä voi tulla mitään.

Sinuna tapaisin hänet. Et voi menettää mitään. Saat oman uteliaisuutesi tyydytetyksi. Saat tilanteen molempien osalta päätökseen, riippumatta siitä jatkatteko eteenpäin yhdessä vai erikseen.
      Ja pääset vielä treffeillekin, sinkku kun olet. Kun kerran parisuhdetta olet etsimässä, miksi jättäisit tämän mahdollisuuden tarkastamatta?
      Vai kuulutko niihin miehiin, jotka haikailevat vain saavuttamattomien naisten perään, ja jos nainen kertoo tunteistaan, menetät välittömästi kaiken kiinnostuksesi tätä kohtaan?

Mielestäni teet tuolle naiselle suuren palveluksen tapaamalla hänet. Todennäköisesti autat häntä minun laillani pääsemään mielensä päähän ja sinusta lopullisesti yli. Silloin hän myös jättää sinut lopullisesti rauhaan.

Ja eihän sitä tiedä -onhan olemassa sekin mahdollisuus, että te olette luodut toisillenne, nyt olette vihdoin valmiit saamaan toisenne, välillenne syttyy Suuri Rakkaus ja elätte onnellisina elämänne loppuun asti. :)

• Saalistaja58

Olipas tuttua haikailua,seurustelin 6½v nuoruuden rakkauteni kanssa,16 vanhasta asti.Yhdessä asuttiin ehkä 3kk sitä ennempää asuttiin eri paikkakunnilla.
        Itse en halunnut erota, joten surutyötä tehtiin vuos kaupalla ja haikailua on riittänyt tähän päivään asti,mutta nyt en halua häntä kirveelläkään takaisin kun olen huomannut miten ykstoikkoiseen elämään olisin päätynyt.Mies on ollut kyllä vapaalla jalalla jo 20v.Surressani eroa,tuleva mieheni käytti ajan hyväkseen ja muutti luokseni asumaan,ei ollut voimia ajaa pois, mutta meidän välissä tämä edellinen oli ensimmäiset 12 vuotta kun alkoi helpottamaan, 20v oltiin yhdessä mut jotenkin rakkaus ei kuulunut siihen suhteeseen. Nyt pian 9v siitä kun mies lähti toisen naisen mukaan(ei haitannu ollenkaan,terve menoo vaan) ja lasten muuttaessa pois kotoo, olen yksin ja edelleen se teini rakkaus on mielessä,muttei sillein et haluaisin seurustella sen kans mutta tavata ja jutella 30 v takaisia juttuja, miten ne asiat oikeesti meni,mikä silloin johti meidän eroon,kerran jo nähtiinki,muttei ollut mahdollisuutta jutella kuin moikata vaan.
        Mut sekin helpotti jo, et haikailu loppui siihen.Ymmärrän kyllä kun jotkut menevät naimisiin nuoruuden rakastetun kanssa. Niin, jos joku meinaa puuttua siihen et olen ollut n. 9v yksin lasten kanssa,niin se johtuu siitä et meillä oli niin kivaa keskenämme,ettei sitä viittiny pilata millään miehillä. Nyt melkein yksin ollessa,olen jo käynyt tansseissa ym.mut todennut sen et kun löydän jonkun ihanan tyypin, niin se ei sitten ookka taas minuun rakastunut ja taas haikaillaan niittenkin perään ja päin vastoin,ne jotka haikaileen mun perääni,niin mua ei sit kiinnosta,harmi kun ei satu kohdalle,et menis yhteen samat tunteet.mut nyt en tee enää sitä virhettä et menisin yhteen sellaisen kanssa,minkä kans ei olis omia tunteita ollenkaan mukana.Elikä olen sit mielummin yksin.Ja mies-81 :lle Kiitä luojaas ettet ole törmännyt minuun,olen varmaan just sellanen mistä näet painajaisia,parempi pysyä neljän seinän sisällä. Olen kyllä 23v vanhempi ja kattelen itteeni vanhempia miehiä sivusilmällä.

• ÖP

No, mitä olet päättänyt tehdä?

• JK

PYSY SINKUNA

• rahjus

pysy sinkkuna ja vedä... Olet tyypillinen Suomalainen mies. Koton ja peräkamarissa. Siinä se aika kuluu. HERÄÄ MIES, ELETÄÄN v 2011. On normaaia että Nainenkin voi tehä aloiteen.Vieläkö suomen miehet asuu jousipyssy ajassa.Tee se nyt ,niin ei tarvis sitten vanhana ukon rahjuksena muistella että sekin menhi sivu suun

• Jokin vastaus

Et kertonut viestissäsi mitä *sinä* tunnet häntä kohtaan? Tutki itseäsi. Tuntuuko sinusta että kyseessä on vain joku henkilö menneisyydestä, joka ottaa nyt yhteyttä. Vai oletko halukas tutustumaan tähän henkilöön paremmin, ties vaikka kemianne kohtaisivat! Mainitsit että koet yhteydenoton toisaalta imartelevana, toisaalta ahdistavana. Onko tämä ahdistavaa sen takia että ylipäänsä joku kysyy tunteistasi, vai oletko oppinut ahdistumaan tästä henkilöstä vuosien mittaan? Vain sinä itse tiedät oman tunteesi ja sen kuinka tulet toimimaan, emme me.

• Miesmiehelle

Tässä on vain 4 vaihtoehtoa:
      a) tämä on aito viesti. (Epätodennäiköisin näistä vaihtoehdoista)
      b) kertomuksen on lähettänyt nainen josta kertomuksesssa puhutaan ( mahdollista mutta tuskin..)
      c) kertomus on miehen lähettämä mutta hän itse on tuo nainen josta kertomuksessa puhutaan. Elikkä hän itse hätyyttää jotain teini-ikänsä aikaista ihastustaan. (Tämä on todennäköisin vaihtoehto.)

Koska:

"Tota noin miten alottais. Kaikki alkoi 15 kesäisenä. Eräs nuori neiti
      ihastui meikäläiseen. Aluksi hän katseli vain tunneilla koulussa, mutta myöhemmin ilmoitti kirjelappusessa olevansa ihastunut. Olin hieman hämilläni ensin että hänellä oli niin vahva näkökulma katsekontaktien myötä. En kuitenkaan reagoinut mitenkään"

-Tämä alku on totta, tyttö OLI ihastunut häneen. Hän meni siitä hämilleen, eikä tehnyt mitään.

"Aika kului ja hän soitti kotiini, onneksi olin vastaamassa puhelimeen sillä hetkellä, hän vaikeroiden tivasi mitä tunnen häntä kohtaan."

-Tämä taas ei tapahtunut yläasteella, ehkä muutaman vuoden jälkeenpäin ja soittajana ei ollut kyseinen nainen vaan ap-mies. Ap:ta alkoi siis jossain vaiheessa kiinnostamaan kyseinen tyttö etenkin kun muut hänen ikäisensä nuoret miehet ( jotkut tai ehkäpä kaikki kaverit) kiinnostuivat kyseisestä tytöstä. Hän oletti tietenkin että tyttö olisi edelleen hänestä innostuneena istunut vain odottamassa häntä. Näin ei kuitenkaan käynyt...

"En oikein osannut sanoa mitään, pelkäsin loukkaavani häntä."

-Mies pelkäsi loukkaavansalähinnä itseänsä.

"Sitten lukio aikana sama jatkui kunnes vaihdoin muista syistä koulua. Tiemme erosivat täysin ja emme ole olleet vuosiin yhteydessä."

-osatotuus: hän siis hätyytti tyttöä koko lukion ajan vedoten siihen yläasteella jätettyyn kirjelappuun..mutta tyttöä ei enää kiinnostanutkaan. Sitten tuli lakkiaiset tms... ja tiet erosivat ja ihastus taihi kiinnostus miehen kohdalla loppui.

"Sitten yhtä-äkkiä hän otti yhteyttä kolme vuotta sitten kysellen kuulumisia. Olin aivan kysymysmerkkinä. Taas vedin lyhyemmän tikun silläkin kertaa"

-Niin ihmiset kyselevät kuulumisia toisiltaan vaikka ei vuosiin oltaisi edes nähty eletään kuitenkin facebook-aikakautta. Mies tulkitsi tämän isku-yrityksenä ja pettyi karvaasti kun saikin kuulla (todennäköisesti) naisen olevan parisuhteessa.

"Nyt laitoin treffi sivustoille ilmoituksen minkä hän bongasi, jälleen hän otti yhteyttä meilaamalla ja tivaamalla tunteitani."

- Nainen oli nyt vapailla markkinoilla ja mies tunnisti sattumalta hänet ja edelleen tivasi naiselta naisen tunteita häntä kohtaan.

"Olemme nyt 30 aikuisia kumpikin. Hän jätti meili osoitteen ja toivotti hyvää jatkoa. Joo tälläinen tarina."

- Niin nainen saattoi kohteliaisuuttaan jättää meiliosoitteensa. Lieneekkö edes oikea osoite? Tarina todellakin.

"Hän ilmoitti että elämää on ollut vuosien saatossa,mutta en tiedä mitä hän sillä tarkoitti miesten määrääkö."

-Nainen sanoi aika varmasti tämän. tarkoittaen sillä sitä kuinka hän on jo vuosia sitten päässyt teini-ikäisestä ihastuksestaan AP mieheen.. TS. LUE NAISTA EI KIINNOSTA. Miesten märää hän ei varmaankaan ainoastaan tarkoittanut vaan koko elämänsä..jossa sinä AP et ole ollut osallisena edes ajatuksien tasolla.

"Itselläni ei tuo naisrintama ole oikein mennyt putkeen, olen polttanut näppini ja nyt olen ollut poikamiehenä muutaman vuoden".

- Ja teini-ihastus fantasia on turvallinen satama jossa itselleen voi uskotella kuinka edes joku joskus jossain oli kiinnostunut.. ehkäpä vieläkin .. pääseepähän kohtaamasta omaa vajavuuttaan.

"Useampi kaveri on mennyt vihille tai seurustelee vakavammin. Olen tietysti sinkkuna jäänyt hiukan ulkopuoliseksi avecin puuttumisen takia."

-Niin kaverit ovat saaneet puolison,sinä et ja senkin mahdollisuudet joita sulla oli kuulua porukkaan töpeksit ekakerran jo teininä. Melkein ymmärrän seuraavan vuodatuksesi:

"Olen valinnut sinkun tien, koska en hyväksy nykypäivän sänkystä sänkyyn loikkimista. Moraali lyö vastaan. En vain tajua ihmisiä kun nussitaan pitkin poikin ja retostellaan tekemisillä kaveripiireissä."

- Kävikö joku kaveriporukoissa kyntään teini- ihastustasi? Tai kenties muut naiset elämässäsi ovat dumpanneet sinut ja alkaneet kaveriesi kanssa?
      tässäkohden on ihan selkeää että ihastus-naisella on ainakin ollut mies ja ehkä on jopa lapsiakin... Ärsyttääkö toisten kehuskelu kun itsellä ei ole millä leuhkia?

"En ole löytänyt ketään sellaista joka ajattelisi samoin ja olisi reilu tyyppi. "

-puhutko naisista vai miehist?

"Olenko kranttu kun jään miettimään mitä teini-ihastus minusta haluaa?"

-et olet vain syvästi epätoivoinen koska jäit miettimään mitä se takapulpetin tyttö sinusta olisi silloin halunnut mutta kun et tajunnut ottaa selvää silloin niin sua risoo se kun sillä naiseksi kasvaneella tytöllä onkin nyt oma elämä ja sitä EI KIINNOSTA ENÄÄ SINÄ...ei ole enää vuosiin kiinnostanut.

• miesmiehelle

JATKUU:

Otanko yhteyttä vai jätänkö sikseen?
        -Lopeta jo hyvä mies.

"Toisaalta olen imarreltu, toisaalta hieman vituttaa että kun joku vokottelee. "
        - niin sua imartelee edelleen se peruskoulu-lappu ja vituttaa kun joku muu vokottelee fiksaatiosi kanssa.

"Tuntuu kuin ahdisteltaisiin puoliväkisin."
        - Niinhän sä teet... havaitseko jo että sitä naista ei kiinnosta teikäläinen?

" Antakaa hyviä vinkkejä. Ajatelkaa ihmiset tämän on kirjoittanut MIES ei Nainen.

Hyvävinkki mene terapiaan ja tule tosielämään voisi sitä naista löytyä helpommin.

• Wikipediasta

""Representaatio (psykologia)

Representaatio on kognitiivisen psykologian käsite, joka tarkoittaa mielikuvaa tai mielen sisältöä, joka edustaa mielen ulkopuolista todellisuutta. Jos joku ajattelee esimerkiksi jotain tiettyä ihmistä, voidaan sanoa, että hänen mielessään on representaatio tuosta ihmisestä.

Representationalismi eli epäsuora realismi on kanta, jonka mukaan representaatiot ovat tärkein keino, jonka kautta pääsemme käsiksi ulkoiseen todellisuuteen.""

• .......

Hei, sinä jota ajattelin kun postasin tämän, voitko suomentaa minulle tämän?

Tämä koskee nyt sinua....

• jgkhjlfkh

Nussit sitä vain.

• .,ä<6

Juuri niin. Munaa se on vailla. Ja jos se on täys idiootti mut hyvännäköinen niin voit käydä vain aina panemassa sitä. Ei sen kummempaa. Ite en paljon miettis tossa tilanteessa.

• 9+2

"Toisaalta olen imarreltu, toisaalta hieman ******** että kun joku vokottelee. Tuntuu kuin ahdisteltaisiin puoliväkisin. Antakaa hyviä vinkkejä. Ajatelkaa ihmiset tämän on kirjoittanut MIES ei Nainen."

Sulle on selvästi asennevamma. Olisi tää elämä aika paljon helpompaa, kun naiset ja tytötkin saisi tehdä aloitteita.

• 39

Minä ainakin käyttäydyin niin huonosti että oli oikein kun sain pakit. Anteeksi kauhea käytös.

• RietasReino

No puikota nyt sitä ainakin, eihän sitä tiedä miten hyvin osaa tarjoilla.

• fdgtyu

kaannattaa tehdä ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä, niin ne naisetkin tekee

• tsiisuz

Ihmeen sitkas tyttö, kun jaksaa tuollaiseen roikottajaan ottaa useita yhteyksiä. Eikö olisi aika VIHDOIN sanoa tyttöraukalle suoraan, ettet ole kiinnostunut? Olisko reilua, täh?

• trollface69

Et taida olla suomalainen, kun tollasia typoja tulee. Kirjotat vittuvittu tommost "sänkystä sänkyyn", ihmekään et oot ollu sinkku. Trollllllolololo

• ....................

1. Kirjoittaja on nainen eikä mies

2. Tarina on keksitty

3. Hölmöt ovat taas mennyt provoon

4. Koko suomi24 keskustelyforumkonsepti on huono, joka ei johda ikinä mihinkään.

• veikkaus 2

Ei ole nainen, vaan mä veikkaan ton miesmiehelle teoriaa: se on itte se mies, joka tivaa edelleen vastausta mimmiltä, joka on yrittänyt jo sanoa, että kiva ja juu, että moi ja näin. Tarina on puoliksi keksitty, tuollainen se ei ole mitä hän väittää. Siinä on sitäpaitsi paljastavia ristiriitoja, mm. sinkku-päätös, minkä hän kruunaa treffipalstalla?! Joo, kaikki sinkuiksi jäävät nimenomaan laittavat ilmoituksen treffitpalstalle että ovat päättäneet jäädä sinkuiksi. Ja sitten hän on näitä "moraaliin kylästyneitä", mies kyllästyy löyhään moraaliin vain, kun ei itse saa mitä haluaa. Tästä ns. löyhästä moraalista, eli seksin harrastamisesta ei ole yhdelläkään mitään valittamista, joka saa ja homma sujuu.

Kohtaan kolme, että kyllä suurin osa, kohta neljä, tää ois ihan kiva, jos ois vähemmän provoja, ilkeyttä ja negatiivisuutta, enemmän asiallisuutta ja oikeaa pohdintaa ja keskusteluja. Mutta ku ei oo... Se ei kyllä johda ikinä mihinkään, totta.

• Tämääääääää
        veikkaus 2 kirjoitti:

Ei ole nainen, vaan mä veikkaan ton miesmiehelle teoriaa: se on itte se mies, joka tivaa edelleen vastausta mimmiltä, joka on yrittänyt jo sanoa, että kiva ja juu, että moi ja näin. Tarina on puoliksi keksitty, tuollainen se ei ole mitä hän väittää. Siinä on sitäpaitsi paljastavia ristiriitoja, mm. sinkku-päätös, minkä hän kruunaa treffipalstalla?! Joo, kaikki sinkuiksi jäävät nimenomaan laittavat ilmoituksen treffitpalstalle että ovat päättäneet jäädä sinkuiksi. Ja sitten hän on näitä "moraaliin kylästyneitä", mies kyllästyy löyhään moraaliin vain, kun ei itse saa mitä haluaa. Tästä ns. löyhästä moraalista, eli seksin harrastamisesta ei ole yhdelläkään mitään valittamista, joka saa ja homma sujuu.

Kohtaan kolme, että kyllä suurin osa, kohta neljä, tää ois ihan kiva, jos ois vähemmän provoja, ilkeyttä ja negatiivisuutta, enemmän asiallisuutta ja oikeaa pohdintaa ja keskusteluja. Mutta ku ei oo... Se ei kyllä johda ikinä mihinkään, totta.

Tässä menee pieleen ja pahasti....ei ei lainkaan mitään tänne päinkään..

..noinko ajattelet................................................................................................................olet puhunut väärälle puulle niin paljon.............haukkunut väärää puuta väärin sanoin...se yksi oli totta...sitä ennen meillä oli 5 päivän tauko...kaapeli rikk...se poistettiin...mutta tulkitset tilanteet väärin.....mutta sinä ajattelet...olen ajatellut osin sinusta kuten itsekin ajattelet...olen ollut oikeassa monessa....

...itku mikä sekasotku...ei voi olla......miksi....ja kaikki on totta mitä olen puhunut....tiedät sen varmasti....mieti kuka esti mitä....kuka ja mitä...

• nomex1

ole vain avoin itsesi. Ei mitään menetettävää.

• 1

Täältä löytyy samanlainen mies. Itse antaisin mahdollisuuden jos omaat edes pientä kiinostusta, eihän sun ole pakko harrastaa seksiä kuin vasta suhteessa/avioliitossa/ei koskaan jos siltä tuntuu?

• pqowqsqasqasqs

"eihän sun ole pakko harrastaa seksiä"

Ihme mies jos ei seksi kelpaa tai sitten pitää olla jo aika paha tapaus se nainen.

• Astridthors

onko se hyvännäkönen? jos se on hyvännäkönen nii kyllä sitten kannattaa ainakin tutustua. jos tyttö noin jaksaa yrittää niin saattaa kyseessä olla jotain todella hienoa tiedossa. älä heitä sitä hukkaan. hän saattaa olla sielunkumppanisi! mut jos se on ruma nii älä sit ota yhteyttä ;D

• mrthejaretc

Olen 39 vuotias homo mies, ja tapasin parivuotta sitten elämäni upeimman nuoren miehen suomi24: n homo chatistä. Viime kesä oli meille molemalle raskasta aikaa. Kun taistelin oman alkoholi ongelmani kanssa. Ja lukuisat retkahdukset varjostivat elämääni keväällä kerta toisensa jäkeen. Tossa kesällä sitten olimme aikeissa erota, ja minä olin kovin murheissani siitä.

• nuccinucci

Otat tietenkin yhteyttä ja käyt tuuppaamassa hanuriin sitä.

• piggugiggeli

Mikä ongelma sulla on jos toinen kerran tyrkyttää itseään niin mene ja pane.

• 'ä¨å

Sanotaanko me sitten sinunkin rakastumista ja yhteydenottoa tyrkyttämiseksi?

• Aikuistu hyvä mies

Miksi ihmeessä otat asian noin tosissasi?

Jos tyttö kiinnostaa, mene treffeille.

Jos ei, jätä vastaamatta ja huomioimatta. Äläkä pohdi koko asiaa enää.

Elämä on loppujen lopuksi aika yksinkertaista.

• Oletko tyhmä? Mitä muka menetät kokeilemalla? Jos toimii, sittenpä toimii ja se siitä. Vähän yli 30 vuotta sitten joku teki minullekin aloitteen, mutta kun en oikein naisista mitään vielä ymmärtänyt, jätin tilaisuuden käyttämättä. Jäin vaan jahkailemaan ja miettimään, mitä ihmettä tämäkin nyt oikeasti mahtaa tarkoittaa. Olikin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun joku vaivautui minun takiani suutansa aukaisemaan. Sen jälkeen kaikki suhteet ovatkin menneet tavalla tai toisella päin persusta. Joo, olin silloin ihan yhtä tyhmä kuin sinäkin nyt, mutta puolustuksekseni voin ainakin sanoa olleeni nuori ja kokematon. Sinä todellakaan et ole.

Mitäs jos edellisissä suhteissasi pieleen on mennyt se, että nainen ei ole rakastanut sinua oikeasti, vaikka on hetkellisesti näin ehkä kuvitellutkin? Kaiken aikaa jossain on kuitenkin ollut nainen, joka on ilmeisesti ollut rakastunut sinuun jo noin 15 vuotta, vai mitä? Alkaako raksuttamaan? Tuliko mieleen, että kun sinä itse kumminkin olet selkeästi tunnesokea mösilö, voisi olla järkevää delegoida tunneasiat naiselle, jolla tunteiden tunnistamisessa ei ole ongelmia? Yksinkertainen ratkaisu: SOITA SILLE, TOLLO!!!!! Jollet soita, olet tasan tarkkaan ansainnut seuraavat 50 yksinäistä vuotta.

• Rouva-78

Kuulostaa takertujalta. Juokse äkkiä karkuun.

• tytön täytyny tosiaan olla aika palavasti ihastunut, jos edelleen, kaikkien noiden vuosien jälkeen, kyselee sun tuntemuksista....
      Sinuna kertoisin edes vähän siitä, miltä susta tuntuu, niin ei neitokainen ole ihan täysin turhaan vuosia pohtinut, olisitko sinä kiinnostunut vai et.

• ROINTYTTÖ

Jos sinusta tuntuu,että ahdistellaan ei suhteesta tule valmista. Imartelua meistä jokainen kaipaa mutta tunne joka sinulla on ,että ahdistetaan nurkkaan ,kertoo jo ettei onnistu. Olet vielä nuori kyllä se kumppani sinullekkin löytyy .

• hepsistttä

Eli nyt sulla alkais mennä jo niin huonosti että se imartelijakin kelpaa. Hieno homma. Rakastumiseen tarvitaan aina kaksi ihmistä joilla menee huonosti, tai ei ainakaan riittävän hyvin, ilman sitä toista.

Tee miltä tuntuu, täydellistä ei kuitenkaan koskaan löydy.

• inarijärvi1

olet aivan normaali ihminen. ota vastaan mitä on tuleman. älä syyllistä itseäsi. elämä on.katso

• mitä paskaa toi?:D

Taitaa taas olla perätöntä. Ihme homma, jos joku puhuu vuokymmenien takaizsesta ihastuksestaan "vaikeroivana puhelimessa", eikä kolmikymppiset yleensä mieti sitä aikaa, kinh olivat 15- vuotiaita. Mä ainakaan en edes muista suurimman osan niistä edes nimiä, joita tunsin 15- vuotiaana. Se nainen ei varmasti muista sinua ja toivoo,ette sinä mieti häntä, kun onhan tuo nyt pervoa, jos kolmikymppinen muistelee joltakin teinilikalta 15- vuotiaan ikäisenä saamaiaan puheluita. Tainnut olla teinitytöltä vahinko.

ja muuten netin kautta ei kukaan ole " palavasti ihastunut", vaan tämä netti on sekopäiden mellastuskenttä, missä täysijärkinen ei mielestäni usko mitään lukemaansa.:) Eri asia, jos pystyt tofentamaan reaalisen kanssakäymisen perusteella sinuun olevan jonkun kolmkymppisen naisen muka "palavasti ihastunut", mutta netin perusteella ei sellaisia kannata houria, vinkki!

Tiedätkö, että mut kolmikymppisen naisen vetää niin kylmäksi nämä palstat, ettei tee mieli koskaan edes *kärjistys* r*nkata, vaikka sinkku olenkin.:D Jos suomalaiset ihmiset keskimäärin on NIIN TYHMIÄ ja sivisrykseltä alatasoisia ja vastenmielisiä, kuin voi päätellä näiden Suomi24- palstojen perusteella, niin ei todellakaan tule ihastumisen tunteita.:DDD

Taidan olla hieman eri maailmasta, kuin nämä tissejään ja perseitään esittelevät räkäkielipuhujat Suomi24:sssa.;) Eikä se haittaa minua yhtään, kun siinä ei ole mitään vikaa olla rehellinen, sivistynyt ja vilpitön.

• upsnap81

Uskomatonta! Lähdin IHAN samalla asialla tutkimaan nettiä, että löytyisikö vinkkiä kuinka tehdä asiasta selvää. Meillä tosin juttu on sinänsä toisin päin, että minä olin ylä-asteella tuo palavasti rakastunut tyttö ja poika on vuotta nuorempi. Harrastimme samaa harrastustakin. Olin teinivuosina todella ihastunut kyseiseen kundiin ja suhteemme oli koko ajan enemmän tai vähemmän on off. Väillä hänkin oli kiinnostunut minusta ja välillä sain taas kokea karvaan pettymyksen kun hän alkoikin seurustella silloisen parhaan ystäväni kanssa. Loppujen lopuksi riparin aikoihin kun olin hänen isosensa, teimme kai jollain tapaa asiasta selvää ja hän "jätti minut" kirjeellä jossa ilmoitti, että ei ole minusta kiinnostunut & saavuttaa onnensa toisen tytön kanssa. Kesti pitkään ennen kuin pääsin asiasta yli. Vaikka minäkin soitin pojalle kotiin (en todellakaan ahdistellakseni ja kysyäkseni, että mitä hän minusta ajattelee, vaan muuten vaan kysyäkseni voisimmeko nähdä) toivon, että hän ei kokenut aikanaan samoin minun ahdistelevan häntä, vaikka kieltämättä katseita koulussa vaihdettiin harvase välitunti.

Nyt lähes kymmenen vuoden jälkeen, kun olin keskellä huonoa parisuhdetta, hän yllättäen lähetti minulle kolme vuotta sitten tekstarin, että "Olisiko minulla minkäänlaista kiinnostusta kahville?".. Kävimme tuopilla ja olemme sen jälkeen tavanneet säännöllisen epäsäännöllisesti. Erosin väkivaltaisesta suhteestani ja elämä hymyilee nyt siinä mielessä & olen onnellinen joka tapauksessa, että sain vanhan ystäväni vuosien jälkeen takaisin kävi tässä miten kävi. Minäkin olen 30 vuotta ja juttumme on muutenkin uskomattoman samanlaisia. Ainut ero tuntuu olevan, että minä olen nainen ja olen se ihastuja. Olisi todella ihana kuulla mihin ratkaisuun päädyit(te) ja mitä tuolle jutullesi tänä päivänä kuuluu. Josko siitä olisi jotain vinkkiä mullekin miten toimia.

• haidiix

Ihanaa että löytyy vielä miehiä jotka ajattelevat noin. Minulla samanlaiset käsitykset moraalista, olet mies minun makuun.

• <3

Olen itse nyt suhteessa miehen kanssa, joka oli minuun toivottoman ihastunut lukiossa 18vuotta sitten... en kokenut että hän olisi piinannut minua, vaikka useasti pyysikin treffeille ja lähetteli viestejä.. olimme vain hyviä ystäviä, pidin pojasta kyllä tuolloin, mutta emme koskaan seurustelleet. Viisitoista vuotta sitten lakkiaisten jälkeen tiemme erkanivat, asuttiin eri maissa ja eri mantereilla ja kadotimme yhteyden toisiimme.. kunnes facebookista löydettiin toisemme uudelleen ja se oli sitä myöten menoa. Nyt olemme yhdessä ja se on ollut paras päätös ikinä!!

• Pieru tuli saharasta

Selvitä nyt hyvä ihminen onko sillä rahaa?

• maailmanpaskinihmine

Just joo. Sinuna kyllä treffaisin ja katsoisin miten menee. Itse olen kohta 35-v mies ja koskaan ei tässä elämässä ole nainen minua lähestynyt. Ei ole tullut edes juteltua naisen kanssa saati muuta. Itse, kun olen tehnyt aloitteita, niin olen joko ilmaa tai sitten saan osakseni vaan vittuilua, joten ole onnellinen, jos sinua halutaan. Olen koko suvun ainoa sinkku, joten vittuilua saa kuulla...

• ostaanonyymisti.com

osta fleshlight, kuulostaa tosiaan siltä, että et naista halua ja et ainakaan tuota naista.

• inhimillisyys 1

Onpa nevon antajia riittänyt ja niistä näkee miten ihmisillä on lapsellisia neuvoja ja ivallisiakin joukossa.. Taso on aika alhainen kirjoituksissa. Mutta se näyttää suomalaisen ihmisen ajattelutavan miehen ja naisen välisistä suhteista. Joten ei ihme että niin monet suhteet mnevät mönkään. Jos sinua kiinnostaa tutustua tähän tyttöön niin voithan ottaa yhteyttä, jos ei niin jatka elämääsi kuten se on nyt. Mielestäni sinulla on terveet ajatukset elämästä ja suhteista. onnea elämääsi.

• Kronken

kuuleppa. juttu on nyt tää. tollaset pikku pirihuorat ei mitää haluu ku just sitä. älä mee tohon! ite oon ollu smassa tilanteessa ja huonosti kävi. sydän särky ja nii elämäki. nyt mulla on 25 vuotta vanhempi mies jonka kanssa ei mee kovin hyvin mut en voi lähtee suhteesta koska pelkään liikaa et se naulaa mut korvista seinään kii. sen anoppi on kyl tosi jees, tekee aina tosi hyveee pirakkaaa=)luoja siunakoon anjaa. toivoisin aina että kaikki 7 tytärtäni ja 8 poikaani saisivat paremman elämän kuin minä. onnea sinulle ja tulevalle rakkaudelle(jos sellaista löydät), mutta muista! veri on vettä sakeampaa ja parempi kymmenen pyytä pivossa kuin yksi oksalla!

• Elmänkokenut

No nyt ei kyllä naisella mene hyvin. Oletko ajatellut miehen vaihtoa? Sinulla on vielä koko elämä edessäsi, enkä ymmärrä, milloin olet viisitoista lasta ehtinyt pyöräyttää? Onkohan mennyt hieman liioitteluksi. Olen nähny elämää, enemmän tai vähemmän, ollut Hollanin Punaisien lyhtyjen alueella ja Black Harlemissa ja kaikesta olen selvinnyt. Eiköhän tuo yksi korvareikä lisää kauheasti haittaa. Minullakin on n. kuusi lävistystä korvan seudulla ja yksi navassa. Ja olen sentään 66 vuotias! Ja jos ei muuten, niin ... huono juttu. Suosittelen kuitenkin terapiaa. Ja mustikkamuffinseja!

• ?kysyvä?

Aloittaja hei!
      Saiskos vähän tilannetietoa miten kävi?

• pakit vaan

Kohtaat vielä samanhenkisen naisen, odota rauhassa. Käy joskus uusissa paikoissa. Toisaalta ei oikea etsimälläkään löydy, tulee, kun on tullakseen.

Ilmoita vain, ettet ole kiinnostunut. Hänellä todennäköisesti edellinen suhde karilla ja hakee seuraasi. Alistaja siellä pyrkii tuttavuuteen.

• Niiiih...

Niin.... olen ajatellus samanlaisia että tapahtuisi ihme kuten viime syksynä....en ole tätä lukenut...nyt luin...mitä pitäisi sanoa....mitä ajatella...mitä vittua enää edes ajattelen yhtään mitään....olen jo rikkonut ITSE itseni kaikella mahdollisella...

• lopopå

Tekstistäsi saa melko selkeästi sellaisen vaikutelman, että tyttö on joko liian päälle käyvä ja ahdistut, mikäli olitkin kiinnostunut, tai sitten tyttö on liian helppo ja mielenkiintoa ei riitä tai kolmantena, et yksinkertaisesti ole kiinnostunut vaan kiusaantunut.
      Mikä nuoruudenaikaisessa ihastuksessa ei kolahda? Pakko kysyä itse ehkä tytön asemassa olevana, mutta annoitko itse kenties aihetta moiseen käytökseen koska tykkäsit huomiosta?

• 1243

Mulla on omanlainen ongelma. olen suorasanaisesti rakastunut naapurin tyttöön. ikä eroa ei ole paljon ja monissa juhlissa ollaan oltu ja naurettu toisten jutuille vaan olen melko ujo naisten kanssa enkä ole kovin hyökkäävää tyyppiä ja haluaisin ottaa häneen yhteyttä jollain tavalla ja kertoa tunteistani mutta minkäs teet kun ujo olen

• nuhnu

Hei. Jos tämä tyttö ahdistaa. Sinua niin kerro hänelle.ainakin minä haluaisin tietää jos ahdistan jotain. Uskon ettei tulevaisuus ole teidän yhteinen molemmat ovat eläneet elämää. Minä en koskaan haluaisi kouluihastusta itselleni ja on siitä aikaa. Vaikka tykkään kyllä exist omalla tavalla niin en niitäkään takaisin ota. Elämä kasvattaa ja jos tunnet niin niin kieltäydy oikeasti. Laitat vain mailin ja sanoa se että kiitos mutta ei kiitos.

• Moi :)

Hei!
      Huomasin tämän ilmoituksesi, vasta nyt.
      Hienoa, että on vielä nuoria jotka ei hyppää jokaisen vastaan
      tulijan sänkyyn. Toivottavasti otit tyttöön yhteyttä, mukavahan se on
      jutustella ja eihän sitä koskaan tiedä mitä siitä kehkeytyy.
      Ainahan on mukava kun ystäviä, vaikka ei mitään vakavaa tulisikaan.
      Kaikkea hyvää sinulle ja Oikein mukavaa syksyä :) :) :)

• Mies-81

Kävin sitten pumppaamassa sitä nyt. Mutta oli aika huono pano.

• masimuikkeli

tapa se !!!!!!!!!!!! minuakin pelottaisi :( muttta maailma on täynnä hulluja pedofiilejä

• Liar LiarLiar!!

Tää on niin sepitetty!! Ei täysin, mutta tiedän, että on muunnelma todellisuudesta ja ET muuten ole pannut sitä "tyttöä"!!!

• eeeeeeshsjjjsjjseeee

Osa teksteistä on ihan muusta aiheesta, kun tästä kysymyksestä. On hyvä, että esittää mielipiteen, mutta kohtuutta ja pitää muistaa pysyä aiheessa. Olen sitä mieltä tästä kysymyksestä, että jos hän ottaa yhteyttä sinä voisit tavata hänet ja miettiä sitten onko pidemmälle eteneminen kannattavaa. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe