Persujen vaalitulos oli hyvä mutta 80 prosenttia ei kannattanut persuja.
20% voimalla ei kaikkia asioita muuteta joka on hyvä huomioida.
Vaalitulos
3
65
Vastaukset
- peruspersu
Tuota 80% lukemaa jaksetaan nyt hokea. Sama logiikka pätee kuitenkin kaikkiin muihinkin puolueisiin. Kokkareiden tai demareiden kannatus tai vastustus oli samaa luokkaa. Jotenkin tuntuu, että moni 80:n korostajista on kaiken maailman ekohippejä vihreiden äänestäjiä. Heitä kuitenkin vastusti em. logiikalla lähes 93% äänestäneistä (ja hyvä niin).
- Nukuin vaalien yli
Nukkuvien puolue eli ainoa todellinen protestipuolue oli näidenkin vaalien ehdoton voittaja. Sen todellinen kannatus oli kaksinkertainen persuihinkin verrattuna. Mielestäni on täysin oikeutettua jättää äänestämättä, jos olemassaolevat puolueet eivät pysty tarjoamaan mitään järkeviä vaihtoehtoja nykymenolle. Persut eivät ole poikkeus.
- peruspersu
No sepä se vasta onkin vaikuttamista. Pää piiloon vain, olen ihan hiljaa, enkä kerro kenellekään mitä mieltä olen. Sillä lailla on saatu historian saatossa paljon merkittävää aikaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.738217Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662815Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182008- 1571991
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191948Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381851Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301690- 1021477
- 381471
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246