Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tietoa Siim Liivikistä

Mart Kaljuvee

Kuuluuko Siim Liivik Eestin maajoukkueeseen?
Taitaa olla paras eestistä koskaan tullut kiekkopelaaja. Onko edustanut eestiä maajoukkueessa koskaan.

49

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyghfukhgk

      Liivik on käsittääkseni saanut Suomen kansalaisuusden. Ja eikös nyt Toivo Suursoo ollut parempi?

      • 6

        Jep.Suursoo taisi päästä NHL:ssä pelaamaan myös muutaman ottelun. Liivikillä ei ole sinne mitään toivoa päästä.


      • 17+11

        Ei, vaan Lahti on pelle, koska pelaa Narreissa (ja maajoukkueessa on vilttiketjussa)!


      • 5
        17+11 kirjoitti:

        Ei, vaan Lahti on pelle, koska pelaa Narreissa (ja maajoukkueessa on vilttiketjussa)!

        Jaaha missähän roolissa Liivik mahtaa olla maajoukkueessa? Lahti ja Mikael "Cralle" Granlundhan ovat siellä selkeästi hukkaamassa maalipaikkoja.


      • 5
        5 kirjoitti:

        Jaaha missähän roolissa Liivik mahtaa olla maajoukkueessa? Lahti ja Mikael "Cralle" Granlundhan ovat siellä selkeästi hukkaamassa maalipaikkoja.

        Lahti on maajoukkueessa katsomopelaajana. Liivik ei tietääkseni pelaa maajoukkueessa.


      • 20

        Mä taas luulin, että kyse on pelleistä (esim. Narrien Lahdesta)!? Ilmeisesti ymmärryksesi ei ihan riittänyt luetun ymmärtämiseen asti?


      • 27

        Joo, ei varmaan silloin kun sinä olet valmentajana...

        Joko olet valinnut maajoukkuepelaajat ensi kaudelle?


      • 22

        Joo, sen huomaa helposti sun kirjoitustyylistäsi, ei sitä tarvitse erikseen mainostaa.


      • 23

        Itsepä otitte pellet mukaan keskusteluun (vain janari on niin yksinkertainen ettei sitä ymmärrä).


      • 23
        23 kirjoitti:

        Itsepä otitte pellet mukaan keskusteluun (vain janari on niin yksinkertainen ettei sitä ymmärrä).

        No Janne Lahti osaa sentään pelata jääkiekkoa. Liivik taas on suomi-sarja tasoa.


      • 23
        23 kirjoitti:

        No Janne Lahti osaa sentään pelata jääkiekkoa. Liivik taas on suomi-sarja tasoa.

        Liivik pääsi pelamaan SM-liigan finaaleja (ja pelasi vielä hyvin)... aika hyvä saavutus pelaajalta, joka on Suomi-sarjan tasoa!

        Eipä se Lahti ole osannut pelata kovin hyvin lätkää maajoukkueessa, kun joutuu viltissä istumaan.


      • 2222222
        23 kirjoitti:

        Liivik pääsi pelamaan SM-liigan finaaleja (ja pelasi vielä hyvin)... aika hyvä saavutus pelaajalta, joka on Suomi-sarjan tasoa!

        Eipä se Lahti ole osannut pelata kovin hyvin lätkää maajoukkueessa, kun joutuu viltissä istumaan.

        Oho, että ihan SM-liigan finaaleja ja viellä 4 ketjussa. Olipa saavutus. Ja monta maaottelua mahtaa olla?


      • 15

        Totuushan on, että J.Lahdesta ja s.Liivikistä ei voi puhua edes samassa yhteydessä. Eroa on kun yöllä ja päivällä.


      • 2222222
        2222222 kirjoitti:

        Oho, että ihan SM-liigan finaaleja ja viellä 4 ketjussa. Olipa saavutus. Ja monta maaottelua mahtaa olla?

        Jonkunhan on pelattava siellä 4. ketjussakin... eikös se Lahtikin pelaa maajoukkueessa nelosessa (silloin kun pääsee pelaamaan)? Ja monta pistettä mahtaa Lahdella olla MM-kisoista?


      • 15
        15 kirjoitti:

        Totuushan on, että J.Lahdesta ja s.Liivikistä ei voi puhua edes samassa yhteydessä. Eroa on kun yöllä ja päivällä.

        Totuus on se, että kyseessä olevilla pelaajilla on hieman erilaiset roolit joukkueissaan (jos tietäisit edes vähän jääkiekosta, niin ymmärtäisit sen). Vertaatko samalla tavalla esim. Jere Lehtistä ja Teemu Selännettä?

        Mitäs se J. Lahti on saanut aikaiseksi maajoukkueen nelosketjussa?


      • 13
        15 kirjoitti:

        Totuus on se, että kyseessä olevilla pelaajilla on hieman erilaiset roolit joukkueissaan (jos tietäisit edes vähän jääkiekosta, niin ymmärtäisit sen). Vertaatko samalla tavalla esim. Jere Lehtistä ja Teemu Selännettä?

        Mitäs se J. Lahti on saanut aikaiseksi maajoukkueen nelosketjussa?

        Enemmän kun Liivik maajoukkueessa edes harjoituspeleissä.


      • 13
        13 kirjoitti:

        Enemmän kun Liivik maajoukkueessa edes harjoituspeleissä.

        Onko 0 0 enemmän kuin 0?


      • 14+17

        Aivan, kun te olitte ensin ottaneet pellet (Lahti=Narri=pelle) mukaan keskusteluun, apina.


    • freetu

      MÄRKÄ-SIMOOO!

    • 18+6

      Ehkäpä Liivikin kannattaisi harkita sitä Eestin maajoukkuetta. Suomen maajoukkueeseen ei kuitenkaan ole mitään asiaa. Eestissä olis ykkösketjun pelaaja.

      • hesan ifki

        Ainakin itse valitsisin Viron maajoukkueen, jos olisin Liivikin tasoinen pelaaja, jolla ei ole mitään mahdollisuutta päästä Suomea edustamaan.


      • 20+17

        Nämä kahden kaverin kommentit vaan osoittavat sen tosiasian, että suomen tyhmimmät jääkiekko fanit tulevat helsingistä.


      • 20+17
        20+17 kirjoitti:

        Nämä kahden kaverin kommentit vaan osoittavat sen tosiasian, että suomen tyhmimmät jääkiekko fanit tulevat helsingistä.

        Ei vaan ne tyhmimmät landefanit tulevat tälle palstalle vinkumaan ja ottamaan pataan Helsinkiläisiltä.


      • 19+19
        20+17 kirjoitti:

        Ei vaan ne tyhmimmät landefanit tulevat tälle palstalle vinkumaan ja ottamaan pataan Helsinkiläisiltä.

        ifk:n fanit ovat suuremmaksi osaksi landelta. Stadilaiset kannattavat Jokereita.


      • 19+19=7
        19+19 kirjoitti:

        ifk:n fanit ovat suuremmaksi osaksi landelta. Stadilaiset kannattavat Jokereita.

        Tarkoitatko stadilaisilla niitä sipoolaisia (Hjalliksen naapureita)?


    • hesan ifki

      Eestin kansalaisuuttaa suosittelen myös Melartille. Kakkoskentän pakiksi pääsis. Norjan joukkueeseen kun ei Liivikillä ja Melartilla ole Eerikki koivun tavoin mahdollisuutta. Liian kova jengi.

      • hesan ifki

        Nii ja Suomen maajoukkue on aivan liian kova jengi J. Lahelle (mut ei siis sille joukkueen tiedottajalle).

        Mä ite oon Romanian kansalainen ja hiton ylpeä siitä! Ehkä se Lahtiki pärjäis meijän maajoukkueessa?

        Mä en oikeesti ihan hirveesti lätkästä tiiä, vaikka kerran olinkin Hjartwallilla kattomassa Jokrut-Saipa matsia (sain lipun ilmasiks Jahva-pullon korkissa olevalla koodilla).


      • hesan ifki

        Itse asiassa en kannata ifk:ta, enkä myöskään jokereita. Teitä "hesalaisia" kiekko faneja on vaan kiva kiusata. Ja olen myös onnellinen et "hesalainen ifki" voitti mestaruuden. Menee taas se 10-15 vuotta et saavat niin paljon rahaa kerättyä et saa taas ostettua joukkueen mil voi taas monen vuoden jälkeen mestaruuden voittaa.


      • 7+17
        hesan ifki kirjoitti:

        Nii ja Suomen maajoukkue on aivan liian kova jengi J. Lahelle (mut ei siis sille joukkueen tiedottajalle).

        Mä ite oon Romanian kansalainen ja hiton ylpeä siitä! Ehkä se Lahtiki pärjäis meijän maajoukkueessa?

        Mä en oikeesti ihan hirveesti lätkästä tiiä, vaikka kerran olinkin Hjartwallilla kattomassa Jokrut-Saipa matsia (sain lipun ilmasiks Jahva-pullon korkissa olevalla koodilla).

        Joo uskon sen et olet romanian kansalainen.


      • hesan ifki
        7+17 kirjoitti:

        Joo uskon sen et olet romanian kansalainen.

        Uskon, että sinäkin olet janari.


      • 18+18
        7+17 kirjoitti:

        Joo uskon sen et olet romanian kansalainen.

        Ainut joka ei tässäkin ketjussa jauha pelkkää paskaa on tuo kaveri joka rehellisesti kertoo olevansa romaniasta.


      • 4+6
        hesan ifki kirjoitti:

        Nii ja Suomen maajoukkue on aivan liian kova jengi J. Lahelle (mut ei siis sille joukkueen tiedottajalle).

        Mä ite oon Romanian kansalainen ja hiton ylpeä siitä! Ehkä se Lahtiki pärjäis meijän maajoukkueessa?

        Mä en oikeesti ihan hirveesti lätkästä tiiä, vaikka kerran olinkin Hjartwallilla kattomassa Jokrut-Saipa matsia (sain lipun ilmasiks Jahva-pullon korkissa olevalla koodilla).

        Oletko niitä kalasataman romaaneja? paljonko parhaana päivänä kerjäämällä tienaa?


      • 25
        hesan ifki kirjoitti:

        Nii ja Suomen maajoukkue on aivan liian kova jengi J. Lahelle (mut ei siis sille joukkueen tiedottajalle).

        Mä ite oon Romanian kansalainen ja hiton ylpeä siitä! Ehkä se Lahtiki pärjäis meijän maajoukkueessa?

        Mä en oikeesti ihan hirveesti lätkästä tiiä, vaikka kerran olinkin Hjartwallilla kattomassa Jokrut-Saipa matsia (sain lipun ilmasiks Jahva-pullon korkissa olevalla koodilla).

        Kutsutteko te romanialaiset myös itseänne stadilaisiksi?


      • hesan ifki
        hesan ifki kirjoitti:

        Uskon, että sinäkin olet janari.

        Ei hätää. Kyllä helsinki viimeistään talvella maksaa kotimatkasi.


      • hesan ifki
        hesan ifki kirjoitti:

        Ei hätää. Kyllä helsinki viimeistään talvella maksaa kotimatkasi.

        Ei tarvii, ku me aletaan levittäytymään maaseudulle. Siellä on paljon tilaa ja helppo saada ruokaa (lehmät, lampaat jne...).


      • hesan ifki
        25 kirjoitti:

        Kutsutteko te romanialaiset myös itseänne stadilaisiksi?

        Eiku myö ollaan niitä laivalla tulleita (ulko)maalaisia...


      • hesan ifki
        4+6 kirjoitti:

        Oletko niitä kalasataman romaaneja? paljonko parhaana päivänä kerjäämällä tienaa?

        Eilen sain vain 3 kertaa turpaan... joten se oli hyvä päivä! Ai niin, joku maalaistollo anto mulle 10 senttiä (Moraa kylkeen)!!!


      • hesan ifki
        18+18 kirjoitti:

        Ainut joka ei tässäkin ketjussa jauha pelkkää paskaa on tuo kaveri joka rehellisesti kertoo olevansa romaniasta.

        Hei jotain rajaa sentään... se Romania kirjoitetaan isolla R:llä!


      • 3+9
        hesan ifki kirjoitti:

        Eilen sain vain 3 kertaa turpaan... joten se oli hyvä päivä! Ai niin, joku maalaistollo anto mulle 10 senttiä (Moraa kylkeen)!!!

        Jotenkin tosta kirjoitustyylistä voi päätellä, minkä ikäinen kirjoittaja on.


      • hesan ifki
        hesan ifki kirjoitti:

        Eilen sain vain 3 kertaa turpaan... joten se oli hyvä päivä! Ai niin, joku maalaistollo anto mulle 10 senttiä (Moraa kylkeen)!!!

        Onko sul lyhyt matka himasta kattoo hetaniitynkentälle viikkareiden matsia?


      • hesan ifki
        3+9 kirjoitti:

        Jotenkin tosta kirjoitustyylistä voi päätellä, minkä ikäinen kirjoittaja on.

        Ja sen, että se on ihan varmasti joku maalaistollo!


      • hesan ifki
        hesan ifki kirjoitti:

        Onko sul lyhyt matka himasta kattoo hetaniitynkentälle viikkareiden matsia?

        Tarkoitatko Heteniityn kenttää? On se matka varmaan lyhyempi, ku sulla.


      • hesan ifki
        hesan ifki kirjoitti:

        Ei hätää. Kyllä helsinki viimeistään talvella maksaa kotimatkasi.

        Illalla me mennään iskän (joka on myös mun eno) kaa krillaamaan makkaraa... ja se sano, et mä saisin jotain aivan erityistä (vai oliko se eritteistä?) makkaraa suuhuni! Nam, maltan tuskin odottaa!


      • hesan ifki
        hesan ifki kirjoitti:

        Illalla me mennään iskän (joka on myös mun eno) kaa krillaamaan makkaraa... ja se sano, et mä saisin jotain aivan erityistä (vai oliko se eritteistä?) makkaraa suuhuni! Nam, maltan tuskin odottaa!

        Yläaste!!!! täältä tullaan ens syksynä!!!!!


      • 13+7
        hesan ifki kirjoitti:

        Tarkoitatko Heteniityn kenttää? On se matka varmaan lyhyempi, ku sulla.

        Taitaa olla ihan kävelymatka :)


      • 7+17
        25 kirjoitti:

        Kutsutteko te romanialaiset myös itseänne stadilaisiksi?

        Ei muuta kun Romanialaiset, muut maahanmuuttajat sekä suomenruotsalaiset ja muut vähemmistöt sankoin joukoin miehittämään helsingin vanhaa jäähallia (huom. lue navetta) ensi kaudella. Nysvätkää siihen asti vaikka pippeliä.


      • hesan ifki
        hesan ifki kirjoitti:

        Yläaste!!!! täältä tullaan ens syksynä!!!!!

        Nyyh, sitte mä joudun lähtemään kyläkoulusta kaupunkiin opiskelemaan. Toivottavasti mä pääsen iskän kaa samalle luokalle!


      • hesan ifki
        13+7 kirjoitti:

        Taitaa olla ihan kävelymatka :)

        Ei taida olla :(


      • hesan ifki
        7+17 kirjoitti:

        Ei muuta kun Romanialaiset, muut maahanmuuttajat sekä suomenruotsalaiset ja muut vähemmistöt sankoin joukoin miehittämään helsingin vanhaa jäähallia (huom. lue navetta) ensi kaudella. Nysvätkää siihen asti vaikka pippeliä.

        Ai, aivan kuten sinä teet?


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe