Jalonen halveksii naisten lajeja. Pitäs lopettaa nämä väkivaltaiset, turhanpäiväiset jääkiekko-ottelut. Ne on todellisia turhia kissanristiäisiä. Mennään pöljänä päästä päähan, kiekon perässä. Mielipuolista touhua.
Kissanristiäiset
9
201
Vastaukset
- NÄIN ON !
Olen täysin samaa mieltä! Jääkiekkoa tulee tuutin täydeltä ihan kyllästymiseen saakka. Ja nyt alkaa MM-kisat. EI jaksa, ei kiinnosta, miten voi kiinnostaa sama touhu koko ajan? Jääkiekkoväkivalta on tuomittavaa! Mitä se lätkäpojat oikein esittää?? Te olette nyhveröitä lätkän pelaajat! Jos luulette jotain niin menkää otteleen matsia vaikka Auvo Niiniketoa vastaan, niin katsotaan kumpi tipahtaa ensin! Ju-jutsumies vai lätkapoika!!!! - Jääkiekkoa vähemmän"!
- narrifk
Turhaa katkeraa suomalaista valitusta. Jos pitää valittaa miksi sitä ei voi tehdä asiallisesti.
Me jääkiekkoilijat emme luule itsestämme mitään. Ja emme todellakaan halua mennä ottamaan matsia kenekään jujutsu miehen kanssa. Me olemme urheilijoita. Väkivaltaa ei harrasteta kaukalon ulkopuolella. Joskus jääkiekko on fyysistä. Sitä se on aina ollut.
Jääkiekko on parasta. Nyt alkaa kesäloma. On aika ottaa vähän lepoa ja etäisyyttä peliin ja antaa kehon palauta rasituksesta ja loukkaantumisista. Sitten alkaa kesäharjoittelu.
Ja syksyllä kiekko putoaa taas jäähän.- NÄIN ON!
Miksi ei voi valittaa asiallisesti? - siinä kysymys! - Siksi koska te jääkiekkoilijat olette niin ylimielisiä ja leuhkoja, ettekä kuuntele mitään! Ohjeena myös sitten tehkää myös tekoja ja LOPETTAKAA KAUKALOVÄKIVALTA! Huonoa esimerkkiä lapsille ja kun todellakaan te ette ole mitään taistelulajien harrrastajia. Kaukaoloväkivalta ei kuulu jääkiekkoon! EI lainkaan.
Herätkää! - RistoRR.T
NÄIN ON! kirjoitti:
Miksi ei voi valittaa asiallisesti? - siinä kysymys! - Siksi koska te jääkiekkoilijat olette niin ylimielisiä ja leuhkoja, ettekä kuuntele mitään! Ohjeena myös sitten tehkää myös tekoja ja LOPETTAKAA KAUKALOVÄKIVALTA! Huonoa esimerkkiä lapsille ja kun todellakaan te ette ole mitään taistelulajien harrrastajia. Kaukaoloväkivalta ei kuulu jääkiekkoon! EI lainkaan.
Herätkää!KYLLÄ! JÄÄKIEKKOA TULEE LIIKAA!
- Huomannut2
RistoRR.T kirjoitti:
KYLLÄ! JÄÄKIEKKOA TULEE LIIKAA!
Sinulta tuo yksinpuhelu ainakin luonnistuu. ;) Olet kirjoittanut tähän ketjuun jo neljä viestiä.
- Urheiluhullu..
Huomannut2 kirjoitti:
Sinulta tuo yksinpuhelu ainakin luonnistuu. ;) Olet kirjoittanut tähän ketjuun jo neljä viestiä.
Mutta totuus on että Jalonen pilasi jääkiekon mainetta kissanristiäispuheillaan. Toivon että nuoret siirtyy jääkiekosta muihin lajeihin.
- LenkkiPettersson
Eikö olis jo kesälajien aika?
- TRajala25
HEI RAUHOTTUKAAS NY! Ette te tietenkään voi lätkästä tykätä ku ette te siitä mitään tajuuu! ette te sillon siitä voi valittaakkaa jos teitä ei lätkä kiinnosta, ni mitä te valitatte?! Antakaa niitten kiekkoilijoitten pelata ihan rauhassa jos niitä huvittaa ei sen teijän elämään pitäs vaikuttaa!
Menkää sanoo noi teijän mielipiteet niille pelaajille vaan jos uskallatte älkääkä täänne tulko valittaa! - Jääkiekkofani..
Kyllä lätkästä tykätään, mutta ei Jalosen ala-arvoisista möläytyksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433739Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102694En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152663IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392013Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581728Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253