Keklu vois jo aloittaa kilpavarustelun HIFK:ä vastaan, naapurilla on lähes kaikki paremmin. Ja Kekekin vois keskittyä rasviksen kasvattamisen lisäksi pelaajahankintoihin, sillä on kuitenkin paljon vanhoja pelikavereita.
Se että ne veivät meiltä mestaruuden, niin ne vielä kaikenlisäksi
- voittivat Talviklassikon ja Hjallis vielä järkkäs niille ilotulituksen sen kunniaksi.
- niiden paluumuuttajat ovat parempia, meillä on vaan Niemi ja ne saivat Peltosen. No Väänänen ehkä on parempi kuin AJ.
-meidän cheerleadersit eivät pärjää lähellekään niin hyvin kuin "petojen" tytöt. (no tuleepahan keskityttyä matsiin hallissa)
- tunnelma niiden hallissa on joka matsissa hyvä, meillä vain playoffseissa
Ainoa missö ollaan parempia on tasahyppytanssi fanikatsomossa, niillä ei onneksi ole vastaavaa/parempaa.
Hiukan hävettää kun naapurissa kaikki onnistuu, Ensi kausi, NYT TOIMINTAA
202
Koska paranee ?
Mara ja Anne
3
77
Vastaukset
- Ekkuli
Mun mielestä Munamies on kopsannut meidän fanitanssin.
- Joker15
No sen verran voin sulle Mara kertoo, että kyllä Jokerifaneista ääntä lähtee, enemmän ku jullifaneista :D!... Ifk fanit istuu ihanku kirkossa, kunnes saavat maalin... mutta muuten joo aikas totta!
- sokeri0
Ja varmasti lähtee, ootte niin tottuneita itkemään ja huutamaan APUVA!!
Varsingin noissa paikallispeleissä.
Ihan aiheesta tosin.
Voi teitä reppanoita, säälittävät lähiölapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623