Meillä vaimo oikeen nauttii kun saa ottaa kalun pepusta suoraan suuhun!
Kuulemma maistuu hyvältä! Pari kertaa on ollut sellainen kuorrutus kalussa, että NAM NAM! Kokeilkaa muutkin!
Pepusta suuhun
5
1214
Vastaukset
- gg hh
tästä on jutskattu palstalla muutamaankin kertaan. viimeksi http://keskustelu.suomi24.fi/node/9762325
vaimolla saa olla aika hyvä vastustuskyky jos ei mene ruoansulatus sekaisin suun kautta tulleista ulosteperäisistä bakteereista. samat pöpöt aiheuttaa intian matkailijan vatsataudit.- Jeesus rakastaa sua
Höpö höpö. Sitä tottuu kuule kumppaninsa bakteereihin hetkessä. Meillä nuolee sekä mies että nainen toisen JOKA PAIKASTA; 69:ssa monesti imetään toistemme pyllynreikiä! Ja todellakin pistetään kulli perseestä suuhun! On ihanaa laueta ensin pyllyyn ja nainen putsaa kalun... ;) Itse toki nuolen omat spermani hänen perseestään kun ne sieltä ulos valuvat 8D
Nauttikaa älkääkä kireilkö! - Anonyymi
Jeesus rakastaa sua kirjoitti:
Höpö höpö. Sitä tottuu kuule kumppaninsa bakteereihin hetkessä. Meillä nuolee sekä mies että nainen toisen JOKA PAIKASTA; 69:ssa monesti imetään toistemme pyllynreikiä! Ja todellakin pistetään kulli perseestä suuhun! On ihanaa laueta ensin pyllyyn ja nainen putsaa kalun... ;) Itse toki nuolen omat spermani hänen perseestään kun ne sieltä ulos valuvat 8D
Nauttikaa älkääkä kireilkö!on ihanaa hommaa tuumas vaimoni mulle
- Anonyymi
Ja homotko ne ovat niitä "outoja"?
- Anonyymi
olen mies juuri peppuuni lauennut kalu on ihanaa imeskeltävää jos jatkaa pian saa uuden panon
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745478- 352991
- 402664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262023Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402022Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291849- 951812
- 1741742
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230