Meillä vaimo oikeen nauttii kun saa ottaa kalun pepusta suoraan suuhun!
Kuulemma maistuu hyvältä! Pari kertaa on ollut sellainen kuorrutus kalussa, että NAM NAM! Kokeilkaa muutkin!
Pepusta suuhun
7
1032
Vastaukset
- gg hh
tästä on jutskattu palstalla muutamaankin kertaan. viimeksi http://keskustelu.suomi24.fi/node/9762325
vaimolla saa olla aika hyvä vastustuskyky jos ei mene ruoansulatus sekaisin suun kautta tulleista ulosteperäisistä bakteereista. samat pöpöt aiheuttaa intian matkailijan vatsataudit.- Jeesus rakastaa sua
Höpö höpö. Sitä tottuu kuule kumppaninsa bakteereihin hetkessä. Meillä nuolee sekä mies että nainen toisen JOKA PAIKASTA; 69:ssa monesti imetään toistemme pyllynreikiä! Ja todellakin pistetään kulli perseestä suuhun! On ihanaa laueta ensin pyllyyn ja nainen putsaa kalun... ;) Itse toki nuolen omat spermani hänen perseestään kun ne sieltä ulos valuvat 8D
Nauttikaa älkääkä kireilkö! - AnonyymiUUSI
Jeesus rakastaa sua kirjoitti:
Höpö höpö. Sitä tottuu kuule kumppaninsa bakteereihin hetkessä. Meillä nuolee sekä mies että nainen toisen JOKA PAIKASTA; 69:ssa monesti imetään toistemme pyllynreikiä! Ja todellakin pistetään kulli perseestä suuhun! On ihanaa laueta ensin pyllyyn ja nainen putsaa kalun... ;) Itse toki nuolen omat spermani hänen perseestään kun ne sieltä ulos valuvat 8D
Nauttikaa älkääkä kireilkö!Sikailua
- AnonyymiUUSI
Jeesus rakastaa sua kirjoitti:
Nauttikaa älkääkä kireilkö!on ihanaa hommaa tuumas vaimoni mulle
- AnonyymiUUSI
Ja homotko ne ovat niitä "outoja"?
- AnonyymiUUSI
Niinhän ne porsaat tekee röh röh
- AnonyymiUUSI
olen mies juuri peppuuni lauennut kalu on ihanaa imeskeltävää jos jatkaa pian saa uuden panon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327