Meillä vaimo oikeen nauttii kun saa ottaa kalun pepusta suoraan suuhun!
Kuulemma maistuu hyvältä! Pari kertaa on ollut sellainen kuorrutus kalussa, että NAM NAM! Kokeilkaa muutkin!
Pepusta suuhun
5
1465
Vastaukset 5
- gg hh
tästä on jutskattu palstalla muutamaankin kertaan. viimeksi http://keskustelu.suomi24.fi/node/9762325
vaimolla saa olla aika hyvä vastustuskyky jos ei mene ruoansulatus sekaisin suun kautta tulleista ulosteperäisistä bakteereista. samat pöpöt aiheuttaa intian matkailijan vatsataudit.- Jeesus rakastaa sua
Höpö höpö. Sitä tottuu kuule kumppaninsa bakteereihin hetkessä. Meillä nuolee sekä mies että nainen toisen JOKA PAIKASTA; 69:ssa monesti imetään toistemme pyllynreikiä! Ja todellakin pistetään kulli perseestä suuhun! On ihanaa laueta ensin pyllyyn ja nainen putsaa kalun... ;) Itse toki nuolen omat spermani hänen perseestään kun ne sieltä ulos valuvat 8D
Nauttikaa älkääkä kireilkö! - Anonyymi
Jeesus rakastaa sua kirjoitti:
Höpö höpö. Sitä tottuu kuule kumppaninsa bakteereihin hetkessä. Meillä nuolee sekä mies että nainen toisen JOKA PAIKASTA; 69:ssa monesti imetään toistemme pyllynreikiä! Ja todellakin pistetään kulli perseestä suuhun! On ihanaa laueta ensin pyllyyn ja nainen putsaa kalun... ;) Itse toki nuolen omat spermani hänen perseestään kun ne sieltä ulos valuvat 8D
Nauttikaa älkääkä kireilkö!on ihanaa hommaa tuumas vaimoni mulle
- Anonyymi
Ja homotko ne ovat niitä "outoja"?
- Anonyymi
olen mies juuri peppuuni lauennut kalu on ihanaa imeskeltävää jos jatkaa pian saa uuden panon
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861719
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39892En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38536Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 21527