Naurettavaa juhlimista

Pakko nauraa

Oli hupaisaa seurata Hifkin pelaajien naurettavaa juhlimista pikkumaan SM- mestaruudesta.
Pelaajat olivat kuin akat tippa akat linssissä, aivan kuin olisi kyse muusta, kuin Suomen keskinkertaisen SM- sarjan voitosta. Parhaat pelaajat ovat miltei kaikki NHL:ssa ja tällä on vain lähinnä luusereita. Vasta kun saa aloittaa juhlimisen NHL:n voiton kunniaksi , sen voi ymmärtää, nyt vain säälittää moinen öykkäröinti.

26

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lugbkj

Ilman hauskaakin voi olla viinaa. Ei se juhliminen välttämättä kummoista syytä tarvitse. Sm-liigan voitto on sitäpaitsi jo hyvä syy vetää lärvit.

• blaa blaa blaa

Pakko ihmetellä tätä kateuden ja karkeruuden määrää. No Stadi nauttii voitostamme!

• Pakko nauraa

Ei kai kukaan normaali ihminen voi olla kateellinen lätkänpelaajille, jota puurtavat Suomen sippisarjoissa nälkäpalkalla.

• Rock4U

hyvää iltaa!! Taitaa pellefania vielä vaan hatuttaa tappio Stadin Kingeille..
      LOL
      HIFK STADIN KINGIT. ja nyt myös Suomen Mestarit!!
      asenne ratkaisee.Alltid.

• Spröööt

SM-liiga on ihan sivuraiteilla. Hifukoiden mestaruus on ihan sivuseikka. Kukaan ei tunnu välittävän tippaakaan. Televisiokaan ei enää näytä tollasia keskinkertaisia vinaalivääntöjä. Onneks noi siirty maksukanaville. Dorkat voi kattoo jos huvittaa.

ps. Hifukat on ihan spröööt!

• Kviiiiik

Voi voi näitä vinkuleluja, kyllä HIFKin mestaruus ottaa koville.

• Aikuinen ihmettelijä

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/HIFK nakuili ja kylvetti poikaa yöllä suihkulähteessä - katso video!/art-1288384290131.html

Ja taas ääliöt liikenteessä. Kuinka noille jättiläis-vauvoille pälkähtääkin päähän!

• kviiiiik

Vinkelelut ne jaksaa vinkua

• Ilo on aitoa

Helsinki City Boyt täydessä vauhdissa. Hienoo!

• göran från Kontula

No mutta Stefanko se taas on tyrkyttämässä omaa biisiään. Kiitti kauheasti iki-ihanasta viime kerrasta puluseni.

• täysjärkinen

Yleensä vain luen näitä vitun typeriä kommentteja, mut nyt oli kyllä pohjanoteeraus.. Joten pakko kommentoida: Kirjoittaja voi mun puolesta mennä perseensä kautta itseensä ja miettiä seuraavan kerran pari kertaa ennen kuin kirjoittaa tuollaista painokelvotonta paskaa.. Jos joku täällä on säälittävä niin se henkilö löytyy kun katsot peiliin! Katso sinä vain A-studiota ni siinä on ihan riittävästi öykkäröintiä sulle!

• blaa blaa blaa

Loppujen lopuksi nämä itkuvirret kertovat vain siitä, että luuserit ovat vielä huonoja sellaisia.
        Ei vaan tunnu pata kestävän HIFKin menestystä. Se vain paistaa näiden erilaisten heikkojen kommenttien alta.

• Jokeritaleale!

Hei blaa blaa blaa jannu :D! tottakai mestaruutta kuuluu juhlia ja onnittelut teille mestaruudesta =)! mutta en nyt lähtis sanoo mistää menestyksestä, jos ifk voittaa 1 suomen mestaruuden 13 vuodessa :DD!! JOKERIT vie ens kaudel teiltä kannun

• miää

Ja paskat, narreilla tulee olemaan taas sellainen kuuluisa "välivuosi"!

• blaa blaa blaa

Jokerit Ale Ale! Hifk on Suomen Mestari 2011! Se nyt on vaan kiistämätön totuus.

• Jaae

Hifk!!!!!!!!!

• Börje, Sune & al

Heisan göran från Kontula. Tackar vi gåssar (alla fem)! Det var JÄTTE KUL. Vi ses!

• göran från Kontula

Det passar mycket bra Kontula pojkar!

• pikkujuti

Turhaa juhlintaa, huono voittaja oli eikä ansainnut mestaruutta.

Tappara SM 2012

T:Jyrki

• Pulskajuti

Minä olen Jyrkin kanssa samaa mieltä, Jyrki on mun isoveikka.

• miää

Voisi kahvara yrittää päästä edes säälipeleihin ensin....

• Verivihollinen1941
    • 18+20

Huomaa että ,tällä palstalla kirjoittelevat pääasiassa viellä peruskoululaiset.

• pulskajuti

Ja sitten VIELLÄ nää lukihäiriöiset, ja mää asun Hervannassa.

• 5+11
        pulskajuti kirjoitti:

Ja sitten VIELLÄ nää lukihäiriöiset, ja mää asun Hervannassa.

Ja koululaiset jaksaa kinata. Ehkä maailman HUONOIN viestiketju.

• 5+11
        5+11 kirjoitti:

Ja koululaiset jaksaa kinata. Ehkä maailman HUONOIN viestiketju.

Niin ja sitten vielä tämä LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2674
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2653
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2003
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe