Hip.
Hakusessa olisi suuri teräsrakenteinen muovipäällysteinen suuri kasvihuone, hieman pinemepi kuin ammattikasvattajilla.
Koko saisi olla 6000x25000 (6mx25m) ja pyöreät teräskaaret.
Mistä sellaisen saisi?
Mistä isommat kasvattajat niitä hommaavat?
Muori sellaisen jostain aikoinaan tilasi ja nyt se on suuren lumimäärän
ansiosta maan tasalla. Muorille etsitään äitienpäivälahjaksi uutta.
Mistä suuri kasvihuone?
Vihreä piipertäjä
1
418
Vastaukset
- kh1134
Googleta sanalla kasvihuone, niin saat haluamasi. Teräsrunkoisia on monenlaisia tyrkyllä, ettei enää osaa päättää millaisen ottaisi.
Etsin itse pelkkää kasvihuoneen runkoa ja törmäsin niin moneen, mutta omaa käyttöäni varten päädyin puurakenteiseen ja laitan linkin tähän ihan huvikseni
http://www.kasvihuone.eu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013