Päivitys epäonnistuu aina.

\MXZ\p4>5&

Kyseessä on jokin Windows Live päivitysjuttu. Laitoin lopulta sen piilotetuksi kun sellainenkin vaihtoehto on. Tarkoittaako tämä piilottaminen sitä ettei muitakaan Liven päivityspaketteja asenneta vai että vain tuo kyseinen paketti jää asentamatta?

2

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaa mikkikseltä

      Microsoft on vaihteeksi ohjelmoinut päivityksen joka on kasa paskaa, eli ei tule asennus onnistumaan. Tämä on sitä "laatua" jota Microsoft, suljetun koodin yhtiö tekee. Pääset ongelmasta varmuuskopioimalla tärkeät tiedostosi ja asentamalla sen jälkeen koneellesi Ubuntun koko kovalevylle, jolloin Vista on historiaa. Koneesi käyttää Ubuntua käyttiksenä siitä eteenpäin.

      Windows Vista on muuten kaikkiaan bugisin, reikäisin, raskain ja eniten haittakoodia sisältävä Windows-rypistys ikinä. Sille on olemassa multibiljoonaa virusta, haittaohjelmaa, spyware paskaa ja adwarea sen lisäksi, että Vista vakoilee tekemisiäsi ainakin 28 eri tavalla, jotka tunnetaan varmuudella. Vistassa on myös poliisille valmis takaportti valmiina, sen nimi on "Microsoft Cofee". Kyseinen saasta on asentunut koneellesi joko Windowsin itsensä mukana tai viimeistään MS Office-paketin mukana.

      Dumppasin vistan aikanaan kun Ubuntu 8.04 ilmestyi. ei ole sen jälkeen tarvinnut Microsoftin paskasoftan kanssa ihmetellä. Nykyisin mennään versiossa Ubuntu 10.10, joka on huomattavan laadukas käyttöjärjestelmä verrattuna mihin tahansa Windowsin versioon. Windowsit ovat bugisia paskakasoja.

      Pääset vähemmällä vaivalla vaihtamalla joko Ubuntuun tai sitten rullaamalla Vistan pois ja asentamalla edes Windows XP:n, joka oli viimeinen siedettävä käyttis Microsoftilta.

      Miksi ihmeessä joku käyttää maailman surkeinta käyttistä, eli Windows Vistaa?

      • \MXZ\p4>5&

        Minulle on turha pitää messua Linuxin autuudesta. Itse olen Debianisti ja ylläpidän vain Linux-koneita. Siksi kysyinkin asiaa täältä kun Windows-osaaminen on heikkoa ja kaveri tarvitsi apua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe