Hard Cake Cafe

Biker`s House

No niin, kattelin tossa kyseisen firman lounaslistamainosta ja nyt tarvii kyllä sanoo, että taidettiin saada nakkilaan ihan ensmäinen kunnon ruokapaikka.
Hienoa!

46

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei

      kannattais itteensä täällä mainostaa, kyllähän noita ruokapaikkoja Nakkilassa on useita ollut jo ennen mitään baikkereita, ja on sen jälkeenkin.

      • Gordon Ramsay-FW

        Totta kai se läskipäätä ja Toikakultia harmittaa, kun lähiruokaa (kun ei mene lihatiskissä fileenä, niin tehdään viimeisenä myyntipäivänä jauhelihaksi, ja ellei mene sekään kaikki niin tehdään lopusta kahveli-pitsaa) tarjoavan "bistronsa" myyntiin tulee pieni kuoppa. Kaffelin kyttäysruokalan vaihtoehtona on toinen kyttäyspaikka; unelmatupa, jonka safka on ookoo, mutta paikallinen juoruäijäporukka vie ruokailuhalut. Steissarilla ei tartte käydä kun pihassa, niin vaatteisiin tarttuu sellanen rasvanhaju ettei meinaa edes pesussa lähteä.
        Mustavaris on mennyt semmoseksi ettei edes viitsi paremmin kuvailla, ja joku jauhopojat-kahvila perustettiin varmaan vain tämän bikers'in kiusaksi.

        Mutta ei tule mitään: Nakkilakin saattaa nyt kehittyä hiukan valoisampaan suuntaan, ainakin mitä tulee ruokapalvelujen tarjonnassa. Uusi paikka tarjoaa todella hyvää ja laadukasta ruokaa, ja tekijänä on oikea kokki ja kondiittori.


      • pärsiäispupu

        Kattoppas älypää, mitä muut ovat vastanneet, taidat omassa omahyväisessä kaljupäässäsi luulla, että vain teijän porukan business on ainoota oikeeta businesta, pieleen meni, uusi silmäklasis, nii saatat nähdä asiat vähä toises valos.


    • Yhe alottaja

      Arvasin, että joku vastaa juuri noi nakkilalaisittain. Mietinkin pari kertaa, että laitanko mitään, mutta kun mainosta lukiessani innostuin niin kovasti paikasta ja menuu oli ainakin minun mieleeni, niin otin tietoisen riskin, että joku älypää luulee minun olevan paikan pitäjä, no empäs kuule ole.
      Nakkilalaisista poiketen osaan kyllä antaa kiitosta, jos siihen on aihetta ja ihmettelen, että eikö nimimerkki Ei ole kyllästynyt onnipekan, serka baarin, unelmatuvan ja mustavariksen tarjontaan?

    • chiliconcarnes

      Hard Cake Café:n ruoka on erittäin hyväksi todettu!
      Ja sille riittää kyllä asiakkaita rautatien länsipuolelta
      ilman suoli24- mainostamista.
      Hyvä että ruokalista tuli kotiin paperimuodossakin.
      Minulle se tulee joka viikko sähköpostissakin, mutta
      paperinen on aina näkyvämpi.

      jatkakaa samaan tapaan jatkossakin!
      Ja pitäkää ruuan laatu korkealla

      • !!!!!!!!!!!!!!

        Missähän on mainoksia jaettu ruokalistasta, kun ei ainakaan meille oo Nakkilassa näkyny. Vai onko vaan harvat ja valitut, kun kyseisen mainoksen saa?????


    • nakkilalainennainen

      Ihan on kuule nakkilan kuriiripostissa, joka ilmestyy keskiviikkoisin ja nimenomaan nakkilassa, luulisin että sen kaikki saa...sinäkin. Painosmäärä on 2600 kpl, painopaikka valtapaino, että semmosta tälläkertaa, koitahan nyt pyhien aikana keksiä, mistä seuraavaksi valittaisit.

      • a..a..a

        Eipä ole minulle tullut kertaakaan mitään kuriiripostia, vaikka olen asunut keskellä Nakkilaa kohta neljä vuotta. Eikä ole näkynyt myöskään yhtään Bestseller-lehteä, mistä tuolla turist.fi-sivulla puhutaan. Mitään mainoskieltoa tms. minulla ei ole. Mutta sama se minulle on, koska muuten postit ovat kyllä saapuneet perille.


      • itellallallla
        a..a..a kirjoitti:

        Eipä ole minulle tullut kertaakaan mitään kuriiripostia, vaikka olen asunut keskellä Nakkilaa kohta neljä vuotta. Eikä ole näkynyt myöskään yhtään Bestseller-lehteä, mistä tuolla turist.fi-sivulla puhutaan. Mitään mainoskieltoa tms. minulla ei ole. Mutta sama se minulle on, koska muuten postit ovat kyllä saapuneet perille.

        Kuriiripostia ja BestSelleriä jakaa Turist-fi:n ja bestsellerin "toimittaja" spuge-apureineen, ja jakaa vähän miten sattuu :)
        Mutta kyllä siitä jakelupalkkio lohkeaa, vaikka osan lehdistä heittäisi paperinkeräykseen.
        Nuo ovat siis ilmaisjakeluja, eivät varsinaista postia.


    • aaassswewe

      turist.fi
      jakeluhäiriövalitukset tuonne

    • hekohekoheko

      hekoheko kehveli pitsaa kyttisraflassa

    • kefffeeee

      repesin tuolle,,, mutta sivan tuollaista lähiruokaa siellä kehvelipaikassa kaupataan syötäväksi.
      Olen itse sitä ollut joskus laittamassa.

      • kefffeeee

        näppisvirhe: sivan :)
        piti kirjoittaa "aivan"


    • typytyytitityy

      Valitusta ja valitusta ja vittuilua, se on Nakkila-suolisaitin juju. Ollaan nyte onnellisia, kun on ruokapaikkoja ja tarjontaa, yks tykkää äitistä ja toinen sitte isästä.
      Uusille pitäjille Ruskilaan onnea ja menestystä, kova on jobi saada paikkaan porukkaa, mutta eiköhän sekin onnistu , nakkilalaisista huolimatta. Iloista oli palvelu ja hyvää oli ruoka, niinkuin se on Unelmatuvassa ja Variksessakin, Kaffeliin päin en kusekaan.

    • ahvenanna

      Eilen oli parkkiksella toinen toistaan komeempia pyöriä.
      Taitaa olla pitäjillä sen verran hyvä maine, että tullaan kauempaakin.
      Kaikessa yrittämisessä on varmaan kova jobi, mut hyvin tuolla näytti
      menevän. Noi edellämainitut unelmatuvat ja varikset on nii nähty.

    • kikikikiki

      Haloo..hei, me ollaan Nakkilassa!!! Tuossa on lueteltu ruokapaikkoja jo aikas monta ja nyt uusi mukaan. Kuinka monta me tänne tarvitaan? Hienoa, että tulee uusia, mutta kyllä tämä on ruhtinaallista tarjontaa näin pienelle paikkakunnalle. Onneksi kaikilla on eri konsepti ja toivottavasti kaikki pärjäävät. Tarkoitan vaan sitä, että kun alkaa oleen tuttu tämä Bikerskin, niin mitä sitten te nakkilalaiset haluatte..uuden paikan taas kun on jo kyllästytty vanhaan. Hienoa, että nuoret uskaltavat yrittää tuossa paikassa ja kaikkea hyvää heille, mutta camoon, ollaan onnellisia noista muistakin paikoista, ei kaikkialla ole näin mistä valita.

    • eewwqqdd

      "ollaan onnellisia noista muistakin paikoista, ei kaikkialla ole näin mistä valita. "

      Onneksi on!

    • Yks äitee

      Hard Cake Cafe mahtava paikka.
      Ihanat kaakut ja leivonnaiset.
      Ruoka ollut todella hyvää ja varsinkin salaatit joita saa myös mukaansa.

      https://www.facebook.com/home.php#!/pages/Hard-Cake-Café/145326915519591

      • 158568798

        JOO, on sit tosi hyvät kakut ja ruoka. Kattokaa niitten nettisivuja .
        Unelmatuvassa ei saa hyvää ruokaa eikä kaakkuja eikä voileipäkaakkuja.
        Kinuski aina harmaata, voileipäkkaaku outoa olikohan bataattia vai porkkanaa välissä kun oli niin makeaa ja outoa.


    • helmi098

      Pitäis mennä poikkeemaan ja kattomaan et millanen paikka on.. MUTTA... Uskaltaako tällänen ei-motskari-ihminen sinne mennä?! Vai katotaanko pahalla ku hurauttaa autolla pihaan eikä oo Harley Davidson-rotsi päällä..

      • Prätkiä ihaileva

        Farmari autolla peräkärry perässä hurautin pihaan ja join mielettömän hyvää kahvia ja siihen suussa sulavaa suklaakakkua. Suosittelen lämpimästi myös ei motoristeille


    • Gordon Ramsay-FW

      Sinne vaan. Ei ole pyörää minullakaan ja autolla liikun.
      Päiväs aikaan lounastamassa porukkaa aivan laidasta laitaan,
      tai ei nyt sentään pultsareita ole näkynyt

    • helmi098

      Juu tulin kans siihen tulokseen et on pakko käydä, ku kattoin näitten facebook-sivuja.. Oli sen verran hyvännäköstä settiä et PITÄÄ käydä tutustumassa joku päivä :)

    • Börtsi

      Missä helvetissä Nakkilassa on tuollainen Hard Cake Cafe? En ole edes huomannut kyseistä mestaa.

    • bon apetit vaan

      Niin mahtava ruoka on, että jää kyllä mustikset, unelmatuvat, serkat ja st1 ja mitä niitä nyt sitten olikaan varjoon 100/0. Ihan kuule on pikatien varressa ent. pimppatalo.:)

    • Börtsi

      Nii joo pimppatalo.... sen verran vittumainen maine ettei sinne viitti edes poiketa

    • frv3

      parempi onkin että pysyt kotona, jos noin neuroottinen olet.

    • Börtsi

      Ai se on heti neuroottista, kun on talolla on vittumainen maine eikä huvita sen vuoksi poiketa :-). Tämä viestiketjun on taatusti ylipäätän aloittanut kyseisen lafkan omistaja samoin sinä frv3 nakuttaja. Taitaa jotakin muutakin yököttää kyseinen talo maineensa vuoksi, kun omistajan täytyy täällä mainostaa paikkaansa.

      • Onks pilluliiterin

        tuoksu jääny leijumaan?


      • alottaja one andonly

        Ei ole aloittanut omistaja vaan minä, syömäri itee, sen sijaan parjaamisen olet aloittanut sinä, ettet vain olis kilpailija, jolla asiakasvirta on silminnähden vähentynyt.


      • ooks sää nakkilast?
        Onks pilluliiterin kirjoitti:

        tuoksu jääny leijumaan?

        ei oo, ny siel tuoksuu hyvä safka ja komioitten poikien pallihiki.


      • Rööperiin tahron
        ooks sää nakkilast? kirjoitti:

        ei oo, ny siel tuoksuu hyvä safka ja komioitten poikien pallihiki.

        Yök sekin vielä :(


      • yxe1
        alottaja one andonly kirjoitti:

        Ei ole aloittanut omistaja vaan minä, syömäri itee, sen sijaan parjaamisen olet aloittanut sinä, ettet vain olis kilpailija, jolla asiakasvirta on silminnähden vähentynyt.

        Olen käynyt ja todella hyvä ruoka ja hyvä henkilökunnta. Että nuriskaa . Käykää eres kerran ja valittakaa sitte.


    • kirsikkapuun lehti

      tosi kiva paikka, ruokaa en ole käynyt maistelemassa, kahvilla kylläkin. jätskit olivat aikas kalliita, mutta varmaan ihan kahvilahintoja. suosittelen kyllä, ja jos kakkua tai jotain muuta tarvitsen niin minä kipitän tuonne. toivottavasti homma toimii ja kannattaa.

    • meen toistekki

      Tosi hyvä ruoka ja hyvä henki paikassa, ei mitään myrkynnielleitä onnarin typyjä.

    • Anonyymi

      Onko tämä menny jo konkkaan , aika kuolleelta näyttää...

    • Anonyymi

      Kyllä se paikka on paljon hiljentynyt kun verstas avasi ovensa. Ei taida enään hard cake kakkujakaan enään saada, onkohan enään emäntä talossakaan ? Onko teillä päivitettyä tietoa ?

    • Anonyymi

      Kyllä se on hiljentynyt ja paljon...
      Ei taida oikein kannattaa, on nii nuhrunen paikka ja historiakin aika kamala...

      Kuiten olisi ollut kiva paikka mutta historia...hrrrrrrrrr...

      • Anonyymi

        Arskan entinen pomppulinna..josta ei edes kunnanjohtaja tiennyt mitään vaikka samalla kulmalla asuu

        =))))


    • Anonyymi

      Ei se kannattanu, konkassa on kohta !

    • Anonyymi

      Pomppulinna taitaa olla nykyäänkin, kuulemma saa mitä tilaa....

      Täytyy taas käydä private hommilla siellä, hyvä mesta jos on sen tarpeessa.

    • Anonyymi

      mullahin krekar leipoa hjuva pissa taallakin.
      tule tanneheti

    • Anonyymi

      Niin taitaa saada myös tummiakin pipareita sieltä...

    • Anonyymi

      Keskustan pitsat on nykyisin niin surkeeta et ennen syö vaikka ruskilaista kumiteräsaapasta.
      ..tai hakee porista tai harjavallasta.
      Ulvilan karwaranteet kannttaa ohittaa.

    • Anonyymi

      Kuumaa tavara on siellä tarjolla.

    • Anonyymi

      Renkaat vaihtuneet moottoripyörään tosi hyvällä palvelulla ja kohtuu hinnalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe