Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uskomatonta..

jjjjjj...

Muutoksen puheenjohtan äänin määrä vain muutama sata. Lopettakaa tällaiset leikkimiset. Autotallipuolueet eivät onnistu enää Suomessa!

10

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vähän niinkuin samoilla linjoilla minäkin.

      Minäkin kritisoin vahvasti sitä, että aina kun uusi puolue aloittaa, niin ne pakottaa ihmisiä kirjoittaa nimi kannattaja korttiin? Monesti on käynyt niin ettei ko puolue ole saanut edes sitä 5000 ääntä.
      Jos puolueella ei ole kannatusta sen vaadittavan verran niin mitä hyötyä niiden on pakottaa ihmisiä vastentahtoisesti kannattamaan tuollaista? Ei niin mitään.

      Älkää kirjoittako nimiä puolue-kortteihin jos ette heitä kannata. Jos annat äänesi uudelle puolueelle niin se saattaa vaaleissa viedä ääniä omalta ehdokkaaltasi. Onko se demokratian kannalta hyvä?

      • Wind Of Change

        On, se on nimenomaan demokratian kannalta hyvä! Itse olen allekirjoittanut vuosien saatossa ainakin neljän eri puolueen kannattajakortin ja kirjoitan jatkossakin, koska demokratiassa kaikilla pitää olla mahdollisuus. Kansa sitten lopulta päättää, onko menestymisen mahdollisuuksia vai ei.


    • Onhan se tavallaan hauska ajatus.
      Vieläkö laitat nimesi, silloin viet ääniä jopa itseltäsi.

      Että jokaiselle kuppikunnalla oma mielipiteen mukainen eduskuntapuolue.
      Mikä kertoo ekana yhteistyökyvyttömyydestä.
      Tokana että ette pääse ikinä eduskuntaan, vai haluattekokoaan?

      Nyt keräsitte pakottamalla ne 5000 äänestyskorttia Oulusta, mutta saitte vain 863 ääntä.
      Minusta tuollainen on kaikkien kiusaamista. Varsinkin kun muutamat hassut kannattajanne sotkee toisten vaalimainoksia.
      Kuten taas nähtiin, se keskustan vaalimainoksen sotkeminen Hesassa oli niin idioottimaista kuin vain Vihreet voi ikinä hädissään keksiä.

      Jos tahtoo todellista muutosta aikaiseksi niin kannattaa pitää ääntä jutella, niin minä teen.
      Viime vaalikaudella sain tosi monta asiaani taas eteenpäin, pikkuhiljaa hyvä tulee. Niin monta asiaa meni läpitte, etten osaa laskea edes suuntaa, no ainakin sata. Moni ei edes kestä päivänvaloa, anteeksi, esim terveyskeskusmaksu oli mun moka. Se kyllä harmittaa, mutta kun ne ei osaa tehdä asioita oikein. Pitäis mennä itse sohloo sinne, mutta kun olen enempi taka-huutaja kuin diplomaatti.

      Uusi puolue tahtoo sanoa kolmantena sen että ette tahdo muutosta vaan mainetta glooriaa kunniaa ITSELLENNE ja päästä Pressan linnaan booli-juhliin ja rahaa paljon rahaa ja hyviä virkoja sukulaisillenne.

      Toista se tällasilla rikkailla, kun ei tarvi enää rahaa. Kaikki on valmista jo.

    • Wind Of Change

      to fenno. maani
      "Nyt keräsitte pakottamalla ne 5000 äänestyskorttia Oulusta, mutta saitte vain 863 ääntä."

      Ööh, olen lähes sanaton! Kolmen sepän patsas, Narinkkatori, Kauppakeskus Columbus, Prisma Tikkurila ja Kontulan ostari ei ainakaan viime tietojeni mukaan ole Oulussa. Edellä mainituissa paikoissa tiedän kortteja kerätyn porukalla! Kyllä niitä kortteja tuli kuule ihan ympäri maata ja muutama ulkomailtakin :)

      • No mikä se muutos oli ?

        Itsekin vaaliaikana taisin lukea puolueenne ohjelmaa mutten muista mitään?

        Kokoomuksen aate on kaikki rahat rikkaille
        Keskustan maalaisten puolustaminen kaupunkien alasajo
        RKP tahtoo ruotsalaiset suomalaisten tilalle
        SDP yrittää keksiä työtä työläisille
        Vasemmistö tahtoo köyhät kyykkyyn
        Vihreet tahtoo huumeita kaikille ja ihmiset luonnonmukaisesti asumaan telttoihin
        KD tahtoo raamatun joka kodin pöydälle
        PerusSuomalaiste tahtoo Suomen ja suomalaisten parasta
        Mitä muutos tahtoo? Ja mitä ylipäätään enää puuttuu, kuin todellisten kiusaajien puolueita?
        Eiköhän kaikki asiat ole hoidossa? Ei ne poliitikot niille mitään voi eikä tahdokaan voida, omaa napanöyhtäänsä ne vaan etsii.

        Noista puoluekorteista en tiedä, muuta kuin joskus aiemmin olen kuullut kun joku puolue oli rekisteröitynytkin ja sitten sieltä löydettiin kaikenlaista akuanakkaa ym Tavallaan siihen perustin epäilykseni teidänkin hommista, ei ollut tarkoitus sen syvempi. Toivottavasti ne 5000 korttia nyt tarkistettiin ja taisitte jopa saada sen 5000 ääntä ja vähän ylikin. Enhän minä millään pahalla.
        Mutta miksi se aloitukseni on poistettu? Oli tarkoitus antaa teille pari auttavaa neuvvoa.


    • Soinihan sanoi.,-

      Että tämä puolue,ei huoleta häntä ollenkaan" kun näkee ketkä on siellä johdossa",kun asiaa häneltä kysyttiin.

    • takaisin Impivaaraan

      Miksi olisi pitänytkään huolettaa? Heti kun Persuilla lukee ohjelmaan kirjoitettuna, että vaativat sitovia kansanäänestyksiä, niin Muutos voi käytännössä pistää tyytyväisenä pillit pussiin. Eroksi jäisi enää johtamiskulttuurin erilaisuus!

    • Piriveikko

      Ihmeen kovan äänimäärän sai. Onko turussa tosiaan melkein 400 nistiä???

      • takaisin Impivaaraan

        Ihmeen vähän sai Mäenpääkin! Suunta näyttää vääjäämättä alaspäin. Pääseeköhän lähellekään tonnia enää kunnallisvaaleissa? Tuskin...


    • Gauleiter

      Alander junaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe