Mitä se touhuilee nykyään? Onko kellään tietoa?
Jonna
Mitä kuuluu Sepi Kumpulaiselle?
17
1995
Vastaukset
- 28
eilen sen näki jossain dokussa illalla ylellä
söi hampurilaisia
puhetta oli urasta - Katsoin sattumalta
Tosi tarinassa "Manageri" oli läheinen ja rakas ystävä päähenkilön Mika Katajan kanssa. Samanlainen, pullea rallattelija tuntui olevan kuin ennenkin. http://areena.yle.fi/video/1303235720431
- jk
ei ole tietoa
- vyö loppuu
Sepi laihduttaa.. ylen dokkarissa tilasi 6 tuplajuusto burgeria, isot ranskalaiset ja Huom! KEVYT colan.
- totuuden torvi
Kun ei vaan liikaa laiduttais. Tommosella satsilla kukaan pärjää. Kuihtuu kohta olemattomiin koko idiootti.
- Kuukerin Nelli
Laulava talonmies olisi ollut paljon sopivampi esiintyjä Martti Ahtisaaren CMI kreisbailuihin kuin joku entinen lapsisotilas ja nyk. hiphoppari Afrikasta.
- Hyvä dokumentti!
Oli muuten hyvä dokumentti juuri tämä missä oli Sepi Kumpulainen, juuri Sepin takia. Sympaattinen ja lämminhenkinen!
- totuuden torvi
Hyvä dokumentti! kirjoitti:
Oli muuten hyvä dokumentti juuri tämä missä oli Sepi Kumpulainen, juuri Sepin takia. Sympaattinen ja lämminhenkinen!
Varmaan, mutta onhan tuo yhdenlaista hyväksikäyttöä. Kehitysvammaista ja jälkeenjäänyttä ihmistä kuljetetaan kännisten pilkan ja nauramisen kohteeksi eikä itse päähenkilö tajua asiasta tuon taivaallista vaan luulee olevansa joku isokin stara.
- Dippa-dai-dipidapada
totuuden torvi kirjoitti:
Varmaan, mutta onhan tuo yhdenlaista hyväksikäyttöä. Kehitysvammaista ja jälkeenjäänyttä ihmistä kuljetetaan kännisten pilkan ja nauramisen kohteeksi eikä itse päähenkilö tajua asiasta tuon taivaallista vaan luulee olevansa joku isokin stara.
Tiedoksesi vain kaikessa ystävyydessä sinulle, että meitä on paljon yleisössä jotka tykkäävät Sepistä ja hänen esiintymisestään (aidosta ja sympaattisesta!) ja lauluistaan -- ja varsinkin TUNNELMASTA joka muodostuu kuulijoiden (yleisössä) kanssa kun hän on esiintymässä.
Aina mennään katsomaan jos Sepi K sattuu olemaan samassa tapahtumassa tai paikkakunnalla.
Todella loukkaavaa Sepiä kohtaan ha hänestä pit'äviä kuulijoita kohtaan alkaa märisemään jostain hyväksikäytöstä. Mieti nyt hetken, ole niin kiva, siellä, pikkasen laajemmin asioita -- ja kaikkea parasta sulle maailmassa! - torvi mikä torvi
Tuossa joku edellä nimimerkillä "totuuden torvi" kommentoi Sepistä seuraavasti: " tajua asiasta tuon taivaallista vaan luulee olevansa joku isokin stara"
Kysymys: Mistä sinä tiedät mitä hän "tajuaa" tai "luulee" ?
En nimittäin itse henkilökohtaisesti usko että joku Sepi Kumpulainen "luulee olevansa joku" sinun tekstisi mukaisesti "isokin stara".
Ei voi muuta kun ihmetellä mitä tällaisten ihmisten mielessä liikkuu, jotka tällaisia ilkeyksiä ja toista ihmistä vähätteleviä tekstejä vääntävät.
Varmaan sielunelämä varsinainen kaatopaikka tommosilla . Mahtaa olla kiva elämä tollasilla ja paljon kavereita ympärillä ! - totuuden torvi
torvi mikä torvi kirjoitti:
Tuossa joku edellä nimimerkillä "totuuden torvi" kommentoi Sepistä seuraavasti: " tajua asiasta tuon taivaallista vaan luulee olevansa joku isokin stara"
Kysymys: Mistä sinä tiedät mitä hän "tajuaa" tai "luulee" ?
En nimittäin itse henkilökohtaisesti usko että joku Sepi Kumpulainen "luulee olevansa joku" sinun tekstisi mukaisesti "isokin stara".
Ei voi muuta kun ihmetellä mitä tällaisten ihmisten mielessä liikkuu, jotka tällaisia ilkeyksiä ja toista ihmistä vähätteleviä tekstejä vääntävät.
Varmaan sielunelämä varsinainen kaatopaikka tommosilla . Mahtaa olla kiva elämä tollasilla ja paljon kavereita ympärillä !No kaikkihan sen tietää ettei kukaan täysijärkinen Sepi Kumpulaista viitsi kuunnella ja se tilataan esiintymäänkin juuri noihin junttien räkälöihin jossa porukka on aina vähintään puolentoista promillen kännissä, juuri siinä fiiliksessä että tuollainen typerä lallatilaa mitä Sepi Kumpulainen "laulaa" naurattaa ja tuntuu helvetin hienolta. Sama vaikka joku piereskelisi mikrofoniin niin porukka kirkuu ja hirnuu kännisen riemuaan. Siinä ympäristössä Sepi Kumpulainen menee täydestä.
- no entäs sitte
No kaikkihan sen tietää ettei kukaan täysijärkinen Sepi Kumpulaista viitsi kuunnella ja se tilataan esiintymäänkin juuri noihin junttien räkälöihin jossa porukka on aina vähintään puolentoista promillen kännissä, juuri siinä fiiliksessä että tuollainen typerä lallatilaa mitä Sepi Kumpulainen "laulaa" naurattaa ja tuntuu helvetin hienolta. Sama vaikka joku piereskelisi mikrofoniin niin porukka kirkuu ja hirnuu kännisen riemuaan. Siinä ympäristössä Sepi Kumpulainen menee täydestä.
mitäköhän se tuonkin peffaa kaiveli kun "lallatilaa tuntuu helvetin hienolta ja porukkaa hirnuu kännisen riemuaan" ? Onks se noilta elämänkielteisiltä katkerilta negaatio-hapankorpuilta jotenki pois jos joillaki on kivaa ja viihtyy.
- totuuden torvi
no entäs sitte kirjoitti:
mitäköhän se tuonkin peffaa kaiveli kun "lallatilaa tuntuu helvetin hienolta ja porukkaa hirnuu kännisen riemuaan" ? Onks se noilta elämänkielteisiltä katkerilta negaatio-hapankorpuilta jotenki pois jos joillaki on kivaa ja viihtyy.
Ei ole mitenkään minulta pois. Kunhan vaan toin mielipiteeni julki.
- törkeä teksti
Ei ole mitenkään minulta pois. Kunhan vaan toin mielipiteeni julki.
"sama vaikka joku piereskelisi mikrofoniin"
Aika törkeästi ilmaistu mielipidettään. - Anonyymi
Dippa-dai-dipidapada kirjoitti:
Tiedoksesi vain kaikessa ystävyydessä sinulle, että meitä on paljon yleisössä jotka tykkäävät Sepistä ja hänen esiintymisestään (aidosta ja sympaattisesta!) ja lauluistaan -- ja varsinkin TUNNELMASTA joka muodostuu kuulijoiden (yleisössä) kanssa kun hän on esiintymässä.
Aina mennään katsomaan jos Sepi K sattuu olemaan samassa tapahtumassa tai paikkakunnalla.
Todella loukkaavaa Sepiä kohtaan ha hänestä pit'äviä kuulijoita kohtaan alkaa märisemään jostain hyväksikäytöstä. Mieti nyt hetken, ole niin kiva, siellä, pikkasen laajemmin asioita -- ja kaikkea parasta sulle maailmassa!Ihan mukava mies ja hauskat laulut. kaikkia hyvää hänelle toivottaa entinen naapuri talonmies
- jk
ei oletietoa
- Anonyymi
Vanha säie mutta kysyn silti :D
Mitähän Sepin alkuaikojen "managerille" joka keikkoja sopi, mahtaa kuulua nykyään.
En "Pikasesta" ole paljoa kuullut muutamaa pikku bändiä lukuunottamatta (googlettanut).
"Pikasen" kanssa tuli aikoinaan liikuttua ja tehtyä dj-hommiakin yhdessä, olisi kiva tietää mitä on "säätänyt" vuosien varrella :D
-Kaide-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243